ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

Ci Lo... Ben jij ook zo ontzettend moe de laatste dagen???? Sjonge jonge jonge... ik lijk wel een mol.. Ik wil alleen maar slapen het allerliefst. Ik hoef maar even iets actief gedaan te hebben en mn ogen branden aan alle kanten!
Of hebben de andere meiden hier ook last van??
Ik vind het soms zo balen! Heb ik vakantie en het allerliefst wil ik om half 11 op bed... beetje saai niet. En tussen de middag doe ik ook altijd even een uurtje mijn ogen dicht.
Heb jij nog veel klachen Ci Lo??
Waar komt je man vandaan dan.. welke plaats in italie.. We zijn er wel een paar keer geweest op vakantie! Heeeeeerlijk land! Heerlijke mentaliteit! Zo relaxed!

Trouwens begreep ik het goed.. je hebt 4 eigen kinderen en je man heeft ook nog een kind uit een eerder huwelijk?? Of begreep ik dat verkeerd.. of ben ik gewoon in de war.

ja hachee eten wij normaal ook met aardappelen en rode kool of
hachee met witte rijst dat vind mijn man weer fijn
maar als ik hutspot maak maak ik er ook altijd braadvlees bij
dus laatst zei iemand tegen mij weet je wat lekker is hachee met hutspot
dus ik dacht ja er gaat toch vlees bij nou dan maak ik er toch hachee van
iedereen vond het lekker gelukkig is er ook nog wat over en kunnen we dat morgen lekker opbakken

ja appelmoes lekker ik had eergisteren krieltjes gemaakt met wortelen en drumsticks
en had geen appelmoes meer dus heb ik mijn man naar de winkel gestuurt om een pot op tehalen anders vind ik het niets aan

wat gezellig dat je morgen wat met je vriendinnen gaat eten
ja nu kan het nog straks wordt dat allemaal minder
tenminste als je de fles geeft kun jij altijd weg als je dat wilt dan kan je man de fles geven
ik geef altijd de eerste tijd borstvoeding dus ik kan de eerste weken niet weg
ik ga eigenlijk ook nooit echt weg zonder de kids ik ben bijna altijd met hun
ik ga ook naar de kapper vlak voordat ik moet bevallen want als de baby is geboren dan kan ik niet zo lang weg blijven want ik zit altijd heel erg lang bij de kapper

weet jij al wat jij gaat doen fles of borstvoeding
liefs ci lo...

grrr drukte ik op logg out ipv reageer.. weer opnieuw inloggen..
Maar ik ben er weer..

Poeh tja ik denk dat je niet kan kiezen... ik hoop op borstvoeding. Dat lijkt me toch wel geweldig! Maar helaas hoor ik in de omgeving vaak berichten dat het niet altijd lukt. Dus we zullen wel zien.
Maar ik denk wel dat ik voor de nacht ga kolven ofzo.. Zodat ik 's nachts ook een keer door kan slapen en mn mannetje de fles kan geven 's nachts.
Maar goed dat zullen we wel zien hoe dat loopt.
Ook wil ik graag thuis bevallen zoals het er nu voor staat. Dat lijkt me toch wel het prettigs. Lekker bij huis in een vertrouwde omgeving en mocht het noodzakelijk zijn dat ik toch halverwege naar het ziekenhuis moet dan ben ik er ook binnen een paar minuten.. zh is hier namelijk niet ver vandaan. Dat is wel fijn.
Jij dan.. heb je de vorige bevalling ook thuis gehad of in het ziekenhuis..

isa
ja ik ben ook zo moe en slaap elke middag 1 a 1.5 uur
en savonds hou ik het ook niet lang vol is niet echt gezellig he
en voor mij is het helemaal k..
omdat dat mijn tijd is normaal gesproken zonder de kids
en dan kan ik lekker met mijn man praten zonder gestoord te worden door de kids
maar soms ben ik zo moe dat ik niet eens zin heb om te praten

en ik heb hele gevoelige (.)(.)
vanavond had ik trouwens hoofdpijn en heb 1 parac genomen

mijn man komt van het eiland sardinie
ja eiland het is nog groter als nederland geloof ik wat ik gehoord heb
en ik ben ook helemaal gek van italie
wij willen in de toekomst daar ook wonen

en mijn man is vroeger eerder getrouwd geweest ja dat kan ook wel want hij is veel ouder als ik hij heeft geen contact met dat kind die is nu trouwens alweer 18 jaar
hij was gescheiden daarna en er al 6 jaar bij weg toen wij elkaar leerden kennen

nu hebben wij 3 kids samen en onze 4e is onder weg
liefs ci lo...

ik alle 3 in het ziekenhuis
en dat wou ik ook
maar de eerste 2 moesten ook in het ziekenhuis uiteindelijk
medische indicatie noemen ze dat
ik was blij dat ik voor het ziekenhuis had gekozen anders had ik er op het laatste moment er nog naar toe gemoeten en de 3e had ik wel thuis kunnen doen
maar ik voel me veiliger in het ziekenhuis
dus deze 4e wordt ook het ziekenhuis
liefs ci lo...

ohja natuurlijk nummer 4 is onderweg!! duuuh... komt van de vermoeidheid! haha
Sardinie!! Heeeerlijk! Wij zijn een keer naar Sicilie geweest op vakantie! Geweldig eiland. Sardinie zal ws wel net zo mooi zijn!
Oei spannende toekomstplannen! Heeft jouw man daar ook nog familie wonen dan?
Leuke plannen iniedergeval. Wanneer zouden jullie dat willen dan??

Ohja die leuke fijne (.)(.) ... die waren bij mij een tijdje weer gewoon, maar de laatste dagen is het weer feest..   Wat is het toch fijn om een vrouw te zijn. Ik verheug me op over 2 weken.. dan voelen we ons hopelijk weer wat fijner en gezelliger! Inderdaad voor jouw is dit net de tijd dat jullie even lekker alleen kunnen zijn. Nog even wachten en dan kan het weer.. En dan maar wachten op die bijzondere bewegingen in de buik.. Daar verheug ik me zo op!

Ik ga zo weer lekker op bedje.. hopelijk komt mn mannejte ook weer een keer tegelijkertijd mee.. ga jij ook altijd eerder dan je man op bed???

Liefs Isa

ohja natuurlijk nummer 4 is onderweg!! duuuh... komt van de vermoeidheid! haha
Sardinie!! Heeeerlijk! Wij zijn een keer naar Sicilie geweest op vakantie! Geweldig eiland. Sardinie zal ws wel net zo mooi zijn!
Oei spannende toekomstplannen! Heeft jouw man daar ook nog familie wonen dan?
Leuke plannen iniedergeval. Wanneer zouden jullie dat willen dan??

Ohja die leuke fijne (.)(.) ... die waren bij mij een tijdje weer gewoon, maar de laatste dagen is het weer feest..   Wat is het toch fijn om een vrouw te zijn. Ik verheug me op over 2 weken.. dan voelen we ons hopelijk weer wat fijner en gezelliger! Inderdaad voor jouw is dit net de tijd dat jullie even lekker alleen kunnen zijn. Nog even wachten en dan kan het weer.. En dan maar wachten op die bijzondere bewegingen in de buik.. Daar verheug ik me zo op!

Ik ga zo weer lekker op bedje.. hopelijk komt mn mannejte ook weer een keer tegelijkertijd mee.. ga jij ook altijd eerder dan je man op bed???

ja ik moest even kopieren want ik begin nu echt moe te worden en kan niet alles meer onthouden hahahahaha
ja sardinie is super mooi en mijn man heeft daar veel familie zitten
we willen er naar toe als wij ons daar ook financieel kunnen redden
anders schiet het nog niet op we zijn dadelijk met zn 6sen
dus dat kan nog wel een paar jaar duren

ja ik voelde de bewegingen altijd heel erg snel bij mijn zoon 16 weken + 1 dag als ik het nog goed heb en mijn beide dochters 15 weken en een paar dagen
dus dat duurt niet lang meer dat is helemaal te gek
fantastisch dat kun je ook met niets vergelijken ja net zo mooi als toen je de echo zag

eerder ging ik altijd gelijk met mijn man rond 12uur of half 1 maar nu ik zwanger ben ga ik eerder en zeg dan altijd tegen hem kom je gauw want ik heb het altijd koud en hij is mijn kacheltje snap je hahahahaaha

nou weltrusten
en ik spreek je morgen wel weer ok
liefs ci lo...

o isa
nog wat ik zit nu al het blad wij te lezen die krijg ik dus gratis opgestuurt omdat ik me al aan heb gemeld voor gratis babydozen
heb jij dat ook al gedaan ik heb dat bij al mijn kids gedaan is heel erg leuk alles is gratis en je zit nergens aan vast
ik heb me bij prenatal aangemeld en bij felicitas deed ik dus ook bij de andere kids
erg leuk
liefs ci lo...

Terug
Bovenaan