ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

Hoi Ci lo,

Daar ben ik weer, zag je berichtje staan of ik nog wil reageren voor dat ik vrijdag naar het ziekenhuis moet. Ben heel internet nog een keer aan het afstruinen over van alles en nog wat. Begin nu toch langzaam al een klein beetje zenuwachtig te worden ben blij als het achter de rug is. Morgen nog 1 dagje werken even het e.e.a. aan kant brengen thuis want dat doen mannen toch anders dan ik wil hihi. Dus ben eigenlijk beetje aan het voorbereiden. Ik moet morgen ook voor het eerst in me leven een klysma nemen (sorry het hoort erbij) dus dat wordt heel vaak naar de wc rennen.

Was gister nog gezellig op visite bij een vriendin die ik al heel lang niet gezien had en die is 15 weken zwanger dus heb zo gezellig zitten kletsen daarover. Ik dacht echt oh dit wil ik ook!!! maar vond het zo leuk hoe ze erover vertelde enzo.

verder is iedereen om me heen zo lief voor me en weet ook bijna iedereen waar we mee bezig zijn vind ik prettig hebben ze iets meer begrip voor me.

Ik zit dat er niet zo heel veel meiden meer meekletsen hier alleen isa lente die ik nog ken van het vorige forum.

Hoe gaat het verder meiden? hoorde van me vriendin waar ik gister was wat voor "kwaaltjes"ze heeft maar snel agressief vond ze het ergst. Die hormonen willen wat he?

nou meiden ik kom vanavond nog wel spieken of zo nog denk ik, ik ga niets doen verder vanavond lekker bankhangen en beetje me was doen.

dikke kuss
Patries

Hallo allemaal!

Met mij gaat ie wel weer hoor ik ben weer kalm hihihi. We hebben gister weer een super mooie echo gehad en het kindje lag weer flink te spartelen. Het blijft gaaf om te zien...
Over mijn vleesboom weet ik nu ook iets meer: hij zit buiten de baarmoeder ver weg van het kind en het gaat in principe geen belemmering geven bij de verdere zwangerschap en de bevalling. Het zag er wel gunstig uit  dus!
Ik moet de 16e wel ff naar de gyn. zodat me iets meer vertelt kan worden. Mocht het een sterk groeiende vleesboom zijn dan houden ze het wel extra in de gaten en veranderd het verhaal misschien toch een beetje...Maar ernstig verwacht ik het niet!
Pff is wel weer ff een opluchtig zeg! Ik houd jullie op de hoogte van mijn volgende avontuur!
Ik zal als ik meer tijd heb de volgende keer eens alles lezen en reageren enzo, maar ik ga nu ff naar een vriendin die echo-foto's wilt zien hahaha!

Doeiiiiii fijne avond allemaal ciao

hallo allemaal
daar ben ik dan eindelijk
mijn pc en muis deden het niet
buurman erbij gehaald en wat bleek kabeltje zat niet goed
en dat kun je niet hebben met mijn forumverslaving
ik ben vandaag weer druk geweest en voor de eerste keer met mijn oudste dochter naar de kapper geweest puntjes knippen ze heeft al heel lang haar en dat willen we graag zo houden ze vond het heel leuk en ik heb allemaal fotos gemaakt omdat het de eerste keer is deed ik ook bij mijn zoontje toen hij kleiner was
maar goed nog 5 dagen tot de echo ja ik tel elke dag af hahahahahha

isa
wat een erg verhaal dat van je oma
dat heeft jullie veel verdriet gedaan lijkt me
maar ga de maar vanuit dat ze boven jou ergens op een wolkje zit

oke dan de naam
het is een buitenlandse naam namelijk italiaans
al onze kids hebben italiaanse namen want mijn man is italiaans

wat apart dat jij gelijk met je vader jarig bent dat komt echt niet vaak voor
wat een cadeau voor je vader op zijn verjaardag dan toen jij geboren werd
jij rook natuurlijk de taart en dacht laat ik maar eens een kijkje nemen
hahahahaha

hoe reageerden de omas van je man trouwens

en  mijn eerste positiekleding was dus bij mijn zoon ik weet nog dat de vk raar keek dat ik dat al aan had bij de12 weken echo maar ja toen groeide ik ook al zo hard
nu weer op het schoolplein iedereen jij krijgt een tweeling en ik weer nee hoor dat heb ik bij al mijn zwangerschappen zo gehad ik begin altijd gelijk te groeien en dan hoor je ze weer zeggen jaja
maar goed ik kan alleen maar zeggen ik vind het heerlijk zitten niet meer van dat krappe gedoe en de knopen los omdat je anders geen lucht krijgt

diarich
leuk dat je even langs wipt
en wat is je man lang weg verschrikkelijk
maar wat lief dat je bij je ouders mag eten

meiden ik ga dit even posten voordat ik dit allemaal kwijt ben ik ben hier al eeuwen mee bezig kan me slecht concentreren

hai patries
ja wat je zei over hormonen dat klopt hier helemaal
ik ben een wandelende tijdbom
en sinds gisteren huil en lach buien
en vandaag weer zitten huilen omdat gordon op tv zat te huilen
ja de hormonen gieren door me lijf

nou ik wil jou heel veel sterkte wensen en succes
ik hoop dat de opperatie goed verloopt
en dat je goed uit de narcose komt en niet te veel pijn hebt na die tijd
en als je pijn hebt gewoon pijnstillers eten hoor
nu kan dat nog als je begrijpt wat ik bedoel
nou meid als ik je niet meer spreek doe het rustig aan en ik hoop gauw wat van je weer te horen
een hele dikke knuffel
liefs ci lo...

brasil
gelukkig gaat alles goed
ik maakte me wel even druk om je hoor
gelukkig lijdt die kleine er niet onder en kun je gewoon bevallen
liefs ci lo...

meiden weltrusten
ik heb meer dan een uur over al deze berichten gedaan
ik kan me niet concentreren en ben doodmoe
tot morgen
knuf ci lo...

Hoi!!
Voor jou hoop ik dat het snel maandag is.. voor ons niet.. want dan is de vakantie weer voorbij! haha Bah bah bah, Maar ach maakt niet uit, wij mogen dan weer het goede nieuws vertellen. En voor jou eindelijk de dag dat jullie je kleine gaan zien zwemmen enzv! Het is zoooo geweldig! Oooh ik wil ook weer een echo!

GIsteren naar de oma's geweest, die waren behoorlijk ontroerd. Indrukwekkend. Leuk nieuws om te vertellen. Bij de ene oma word het haar eerste kleinkind, bij de andere oma de zoveelste maar de eerste van deze dochter.. haha
Na die tijd brak mn hart wel even, wou het ook zo graag aan een van mijn oma's vertellen.... deed even zeer. Ik kon gewoon altijd goed met mijn opa's en oma's overweg. We kwamen er ook geregelt. Zo hadden we ze nog alle 4 en zo opeens ben ik de enige in de vriendinnenkring die geen opa's en oma;s meer heeft. Ze waren oud geworden hoor.. (op een oma na) maar toch op zulke momenten denk ik, goh wat had ik het leuk gevonden om hun nu ook dit nieuws te vertellen.. Ik kreeg mn moeder aan de telefoon en die vroeg hoe de oma's gereageert hadden en zo weeeeehhhhh helemaal in tranen.. mn moeder moest even lachen... "heerlijk!!! Je bent echt zwanger!" dit hoort er bij!..even ander onderwerp en daarna kon ik weer verder met mn verhaal..

De laatste dagen erg veel pijntjes onder in mn buik.. echt mn banden/spieren.. pff voor mn gevoel groei ik deze dagen als kool.. Maar goed.. als je bekijkt dat de kleine uk mogelijk deze week 9 cm hoort te zijn.. misschien is hij dus ook flink aan het groeien.. enn bedankt!! haha
Nouja maakt niet uit! Alles voor de groei van ons kindje...

Ga jij nog wat leuks doen vandaag Ci Lo..??
Een italiaanse naam.. (italiaanse man... ) LEUK!! zijn meestal mooie mannen vind ik! hahaha ohja de naam daar hadden we het over! haha
Hmm mag ik weten????? Vertel ik ook ons meisjes naam....
Mijn man vind als jongens naam Tim of Tom leuk.,.. ik echt niet! Ik vond Tycho en Niek een leuke naam.. die laatste vind mn man ook wel leuk..Maar meneer kent weer iemand die ook zo heet.. dus dat vind hij weer minder.. Nou ja nog genoeg bedenk tijd..

Ik ga even boodschappen halen!
Doei doei
Liefs Isa

hai isa
ik zit op dit moment even te wachten
ik maak namelijk hachee en wortel ui hutspot o zo lekker vind ik dat
ik had er deze vakantie zo''n zin in ik denk door het slechte weer elke keer want het is een winterkost maar goed ik elke keer o ik heb daar zo''n zin in en wat dacht je deze week lagen die zakken wortel met ui in de aanbieding in de supermarkt vroeg he het is nog zomer ze hebben mijn wensen gehoord ik heb gelijk 2 grote zakken gekocht en een gooi ik in de vriezer mmmm lekker hahahahaha echt zwanger kan alleen aan lekker eten denken
dus nu heb ik het vlees om 16:00 uur opgezet en die moet tot ongeveer 17:30 a 18:00 uur op staan de aardappelen heb ik al geschilt maar ik wacht nog even met de hutspot op vuur te zetten anders is dat weer eerder klaar als de hachee
ik kan niet wachten tot het klaar is lekker

weetje als ik wist dat ik jouw alleen kon spreken dan had ik je de namen van mijn kids ook wel vertelt maar niet de hele wereld hoeft het van mij te weten snap je
en als ik eenmaal bevallen ben mocht je dan ook wel die mooie italiaanse naam van die acteur weten hahahahahahaha
en wat je zei over dat dat mooie mannen zijn die italianen heb je 100% gelijk in mijn man wordt dit jaar 44 en heeft nog steeds een hele bult sjans ( ik weet nu niet of ik sjans goed schrijf zal wel niet) maar goed hij is al behoorlijk grijs maar dat maakt hem juist charmanter bij sommige mannen staat dat heel sexie en bij hem dus ook
sommige meiden zeggen tegen mijn zoon wat zie jij er mooi uit maar jouw vader ook
het is toch wat jonge meiden van 18 jaar die elke dag voor mijn huis paraderen om een glimp van hem op te vangen gelukkig vertrouw ik hem en is hij een echt italiaanse family man die helemaal gek is van zijn gezin en alles voor zijn vrouw en kids over heeft en super lekker kan koken italiaanse keuken en in bed een echte italian stallion is hahahahahahaha
o ik draaf door
ik kan beter de hutspot op zetten
liefs ci lo...

Terug
Bovenaan