ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

ci lo reageerde zaterdag 30 aug om 13:35
hai gerda
gelukkig was alles goed
en wat klein nog maar jij kreeg de echo eerder of niet
krijg je erweer een met 12 weken dan
en ik heb dat bij mijn allereerste bezoek ook gehad bij mijn zoon dus dat het niet klikte
ik heb toen later opgebeld met hun en zei dat ik haar nooit weer wilde hebben alleen de andere vk''s
nou dat kon dus niet want als je moet bevallen en zei heeft dienst dan heb je haar nog dus stelden zij voor dat we het gingen uitpraten

Sorry voor mijn late reactie, ik zit in de laatste dagen van mijn vakantie en zoek nu pas weer een beetje toenadering tot mijn computer.
De mevrouw van echo zij dat het kindje precies goed was en werd op 10 weken en 6 dagen geschat. Nu ik andere maten hoor begin ik ook te twijfelen. Ik ben gewoon op schema....
De vervelende vk is er voor zwangerschaps vervanging en vakantie hulp dus is volgende maand weg. joehoe, anders ben ik ook wel iemand die haar mond open trekt maar ja bij zo'n 1e bezoekje..

Verder woon ik in een dorpje in de prvincie groningen in de noord west hoek en las ergens een vraag over werk maar ben leidinggevende in een maatschappelijke opvang.

Waar ik overigens wel erg blij mee ben is dat mijn voorgescheven laxeermiddel eindelijk gaat werken, ik ben weer een beetje van normaal formaat. Ik   was n.l. zo opgezet dat ik positie kleding heb moeten lenen, niets paste meer dingen die toch bij zo'n 5/6 maanden horen en ik heb het nog niet op werk verteld, maandag beginik weer. Gelukkig is alles weer een beetje in proportie.

nou ik zal wat trouwer achter de compu verschijnen, zal volgende week denk ik wel moe zijn als ik weer in mijn werk ritme moet komen, we zullen zien

groet Gerda

hai lekkert/gerda
gelukkig was dat mens alleen als vakantie hulp dat scheelt weer een bult gezeur
dus die kom je niet meer tegen

ja die centimeters daar begrijp ik ook soms niets van
dat is allemaal zo verschillend bij iedereen
ach ja we moeten maar zo denken als ze zeggen dat alles goed is zal het wel goed zijn hun hebben er meer verstand van dan ons

en ik denk ook dat jij volgende week helemaal kapot bent als je weer gewerkt hebt
nou doei liefs ci lo...

goedemorgen meiden
ja ik ben al vroeg wakker
niet mijn eigen keus
maar mijn oudste dochter wou perse dat ik er uit kwam
ze was al voor half 8 wakker
o bah dit word een lange dag
en ik ben moe
hopelijk kan ik morgen wat langer in bed liggen

planning voor vandaag:
vanmiddag ga ik italiaanse tomaten/groentesoep maken een hele grote pan vol
ik breng mijn schoonouders nl ook altijd soep als ik soep maak
en vanavond weer pannekoeken bakken
ik hoop dat ik vanmiddag even een dutje kan doen
dan kan ik vanavond nog een beetje opblijven het is nl wel zaterdagavond natuurlijk
nou iedereen een fijne dag vandaag ik kom vanmiddag nog wel een keer langs om te kijken

isa
heb je het leuk gehad met je vriendinnen gisteravond
en was het eten lekker wat jullie hebben gehad jullie gingen toch uiteten
nou ik hoor het wel

o ja nog 2 dagen tot de echoooooooooooooooooooo!!!
liefs ci lo...

hallo meiden
nou dat soepje heb ik niet gemaakt die maak ik morgen
ik was te moe vandaag en was om 10:45 al weer naar bed gegaan met mijn dochters zoontje ging lekker met papa mee
morgenochtend maak ik dan die soep en dan neem ik het mee naar mijn schoonouders en dan gaan we samen soep eten dat is nog gezelliger
morgen ben ik dan eindelijk 12 weken zwanger
ja eindelijk de 12 weken gehaald dat duurde erg lang
maar weet je waar ik nu bang voor ben
mijn buik groeit als kool en moet elke dag van iedereen horen jij draagt echt een tweeling en ja mijn buik is ook erg dik
nu ben ik bang als ik maandag die echo heb dat ze zeggen er zit niets in dus een leeg zakje aaaaaahhhhhhh en dan heb ik zo''n dikke buik om niets
mijn man zegt dat ik normaal moet doen
ja zijn reactie is ook wel normaal want waar maak ik me nu druk om
dek ik me zelf in
iedereen weet het van mij ja het had ook geen nut om het te verzwijgen want iedereen kon het al zien bij mij en dan denk ik dadelijk zit er niets in en dan denken die mensen waarom had ze dan zo''n dikke buik o dat had dan niets met zwangerschap te maken zo''n dikke buik alsof je een tweeling draagt en dan niets aaahhhh
ik moet ophouden me zelf gek te maken maar dat komt omdat ik er op school elke dag mee geconfronteerd word maar goed nog 1.5 dag en dan is het zover morgen heb ik in ieder geval die 12 weken gehaald en dat kan ik haast al niet bevatten dat het eindelijk zo ver is
nou liefs ci lo...

Hoi!!
Pff ben bek en bek af!!
Vandaag ook de hele dag op pad geweest.. wel een leuke dag!
Gisteren was erg leuk en weer heerlijk gezellig! Ooooh ik heb zoveel gelachen dat ik gisteren gewoon niet in slaap kon komen omdat mn buik zeer deed! We zijn dan echt van die verschrikkelijke melige puber meiden die je eigenlijk niet in je restaurant wilt hebben! haha. Gewoon omdat we veel te veel lol hebben en steeds aan het lachen zijn! Ach ik vind het heerlijk! En dat voor meiden in de leeftijd van 28 (ikke) en 36 en 37. Ja zij zijn iets ouder maar zijn nog lekker jong. De een heeft 2 kinderen de ander net in  een relatie gestapt, dus niog lekker puberaal verliefd! haha
Beiden nemen binnenkort een spiraaltje (op aanraden van mij) zeiden ze heel mooi "verdorie had je ook wel even kunnen vertellen dat ik weer APK gekeurd moet worden van beneden!" Waarop ik zei.. Nou ik heb net een kleine beurt gehad, vervolgens een APK-keuring en over 6 maanden een grote beurt!" Nouja, misschien klinkt het helemaal niet leuk als je het zo lees, maar wij hadden de tranen over de wanger lopen! Heeerlijk! Niemand die er iets van snapte behalve wij.
Vervolgens nog even een cafe'tje binnen... (heerlijk word niet meer gerookt! Dus had ook geen moeite om een sigaretje op te steken! Maar ook weer beter voor de kleine uk zo'n rookvrije ruimte!) En om half 12 was ik eindelijk weer thuis.. met 2 stokjes tussen de ogen binnen gekropen, even op de bank en whoep daarna lag ik op bed. Al gapend in slaap gevallen volgens mij.. pff wat was ik moe.
Vanochtend er weer vroeg (ja in mijn ogen nog vroeg.... voor ci lo minder vroeg..) uit bedje want we gingen naar mijn oom en tante. We moesten er om 10 uur zijn dus de wekker ging om half 9..
Mn man is met mn oom weg gegaan ivm hun hobby "aquarium...." (zucht..) visjes opgehaald uit allerlei plaatsjes... en ik lekker met mn tante gewandeld in de bossen en even wat winkeltjes bekeken. Heerlijk dagje maar ik ben nu wel aan het eind van mn latijn! Pfff Vrees dat het weer vroeg naar bed gaan is... bah

Nog 2 nachtjes slapen Ci Lo!!!!!
Haha weet precies wat je denkt/voelt... dat dacht ik ook. Ik heb ook al een buikje.. Ohjeee straks is het niets en is dit buikje van al dat vele eten! en moet alles er weer afgetraind worden!! HELP! en wat moet iedereen wel denken.. Jaja zwanger.. nou ze is gewoon een paar kilootjes zwaarder geworden!
Meid! Niet aan denken,... Maandag mag je lekker genieten van het zien van  een rond zwemmend baby'tje in JOUW buik... !!! OOoh geweldig! Als je maandag niet meer durft om wat voor reden of dat je het niet red om optijd te zijn.. laat het mij dan even op tijd weten.. kan ik voor je in de plaats!! hahaha Je woont toch ook ergens in het noorden begreep ik?? Voor een echo rij ik overal naar toe!! Desnoods naar limburg! haha

Heb je vandaag nog een leuke dag gehad bij je schoonouders?? Lekkere tomatensoep gemaakt en gegeten??
Nou ik ga even lekker hangen hier op de bank!

Doei doei

Liefs Isa

hai isa
ik had gister gezegd dat ik de soep uiteindelijk niet had gemaakt omdat ik moe was en dat ik hem vandaag zou maken en dan de soep mee zou nemen naar mijn schoonouders en dan daar met zn allen eten
dus de soep staat nu op en als die klaar is over 1.5 a 2 uur gaan we naar hun toe met de pan ja ze wonen een paar meter verder op gezellig en gemakkelijk he

nou vandaag eindelijk de 12 weken gehaald
zonder bloeding of pijntje dus dan zal het wel goed zijn he net wat jij zegt dus jij had ook die angst wat ik dus heb
het is wel fijn om te horen dat ik dan niet de enige ben met die rare gedachtes hahahahaha

leuk dat je zo veel plezier hebt gehad met je vriendinnen en dat je zo gelachen hebt
dat lachen en huilen te gelijk word trouwens nog erger door de hormonen dat zul je nog wel merken
je wil niet weten hoe vaak ik het uit heb gehuild van het lachen in mijn zwangerschappen terwijl ik normaal een beetje serieus typ ben
en als jij altijd al zo melig bent dan staat je nog heel wat te wachten hahahahahaha

nou nog 1 nachtje slapen en dan is het zover de echo eindelijk
ik hoop dat het morgen mooi weer is als ik de echo heb ik had bij alle kids mooi weer als ik de echo had alleen bij die ene waar ik de miskraam van had toen regende het pijpen stelen en was de hemel helemaal donker
daarom hoop ik altijd dat het mooi weer is met die dingen
ja ik geloof daar gewoon in ik ga zo maar even kijken bij piets weerbericht sbs6

verder vannacht geen oog dicht gedaan
de middelste riep me vannacht wakker ze was haar knuffel kwijt
toen kwam ze later haar bed uit en kwam ze bij mij kant erin
ik kon niet slapen tussen haar en mijn man dus heb ik haar eruit gehaald en haar naar haar bed gebracht toen begon de jongste te huilen ik voor de 3e x eruit
toen later kwam mijn dochter weer en ging ze naast mijn man liggen die kon ook niet meer slapen en ging naar beneden toen ging mn dochter huilen zij wou ook naar beneden toen werd iedereen wakker mijn man weer naar boven onze dochter terug naar haar bed gebracht onze zoon bij mijn man in bed ik de jongste troosten en bij haar op de kamer slapen in mijn zoon zn bed dus al met al ben ik er 4 a 5 x uitgeweest en elke keer moest ik plassen en dat deed ik dan ook op mijn emmer anders had ik ook nog naar beneden gemoeten elke keer aaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh
wat een nacht
nou ik stop ermee
liefs ci lo...

hallo allemaal
net uiteten geweest naar de pizzeria
en ik had een haar in mijn pizza bah bah bah
de pizza was al bijna op ze boden aan een nieuwe te maken
ik zei nee dat hoeft niet die kan ik dan toch niet meer op
nu ben ik zo beroerd van die pizza niet om de haar maar gewoon misselijk gevoel dat ik over moet geven bah ik voel me niet lekker

nou ik ga zo lekker op de bank liggen
nog een paar uurtjes en dan ga ik lekker slapen
en dan is het gauw morgen de grote dag
nou alvast weltrusten allemaal
en tot morgen
liefs ci lo...

Terug
Bovenaan