ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

Hoi Ci Lo en andere meiden,

Ik ben weer thuis!!!!! jippi!

Ci Lo wat geweldig voor jullie dat het allemaal goed was met je echo en dat "hij" zo hard groeit. Super meid dat is eigenlijk wel weer een felicitatie waard.

Nou ik ben gelukkig weer thuis heb 3 nachten in het ziekenhuis gelegen het is allemaal heel goed gegaan zal het je in het kort proberen  uit te leggen wat ze hebben gedaan.

Vrijdagochtend moest ik om 7 uur in het ziekenhuis zijn eerst nog even snel bloedprikken en dan naar de afdeling gyneacologie voor de opname. Ik zou om 9 uur opgehaald worden en om 9:30 geholpen worden. Ze kwamen pas om 9:30 en kreeg nog een kalmeringspilletje (ik was totaal niet zenuwachtig heel raar maar ik wist dat ik het voor een goed doel deed) nou ik werd naar beneden gebracht waar ik aan het infuus gelegd werd, en werd vervolgens naar de OK gebracht waar het HEEL koud was (dat is nog wat ik ervan weet en dat ik aan de Gyn vroeg. Ga je me gelijk slachten zo koud is het hier was even een geintje van de zenuwen) nou ik slapen en 4 uur later werd ik wakker (ik was gelijk nieuwsgierig of het een kleine of grote ingreep geweest was! het was een grote geworden) Ik heb de rest van de dag moeite gehad met wakker blijven. Tussendoor is mijn Gyn nog even bij me geweest (echt een geweldige man) en hij vertelde me dus wat ze hadden gedaan ze hebben een endometriosecyste verwijderd van 7 cm die zat aan me eierstok  en mijn eierstokken zaten  verkleefd aan me baarmoeder (dat was de pijn iedere maand) dit heeft hij heel secuur uit elkaar gehaald en hierdoor mijn eierstokken weten te behouden. Mijn eileiders zagen er perfect uit gelukkig het best nieuws is dat we op  de natuurlijke manier zwanger kunnen worden maar dit mogen we niet te lang proberen omdat endometriose weer aangroeit en dat wil hij voor zijn. Dus ik ben HEEEEEL gelukkig.

Ik heb dan wel een grote incisie van 10 cm  gehad maar dat weegt niet op  tegen het goede nieuws nu kunnen we weer verder denken  al mogen we 6 weken geen gemeenschap hebben :( maar ja dat hoort erbij.

Ik ben nu lekker thuis ik heb zo rot geslapen in het ziekenhuis had pijn enzo maar goed er zijn ergere dingen.

nou ik wou even het goede nieuws vertellen uiteraard. Als het straks zover is dat ik zwanger ben dat gil ik het eerst van de daken en kom het dan jullie vertellen hihi.

nou meiden allemaal goed nieuws vandaag.

dikke kussss
voor alle zwangere meiden.

Patricia

@leepat: Wat een goed bericht! Wel heftig geweest dus de operatie. Maar ze hebben dus je eierstokken goed kunnen houden, dat is zeker fijn! De kans dat je dus "gewoon" zwanger kan worden is dus weer vergroot. Dat moet fijn nieuws zijn geweest. Maar het was dus wel een beste cyste! jeetje... Nouja gelukkig is hij nu weg.
Hoe voel je je inmiddels? Nog wat zwakjes van de operatie? Nou veel beterschap iniedergeval!

@ Ci Lo: JOEPIE!!! Weer een goede echo! Wat super... en heerlijk he die teentje en vingertjes.. kan me voorstellen dat het bijzonder blijft!
Maar was je nog steeds zenuwachtig?? Gelukkig heeft het kindje jouw "griepje" goed overleefd en is dus ondertussen lekker door blijven groeien! Heeerlijk, wa een opluchting allemaal he!
Wanneer ga je shoppen?? Babyplanet heeft hele leuke kleren! of bedoelde je shoppen voor de kleine.. leuk leuk leuk!
Nou ik ben ontzettend blij voor jullie! Nr 4 is onderweg!!!!!

Ik heb inmiddels mn tweede werkdag er weer opzitten. Gisteren het leuke nieuws op het werk verteld en iedereen reageerde erg leuk. Sommigen erg verrast en anderen hadden het al verwacht. haha. Gelukkig reageerde ook mn baas erg leuk. Dat is toch ook altijd maar weer even afwachten..
Du nu is iedereen op de hoogte die het zouden moeten weten..
Vanavond nog even mn oom bellen.. die heb ik door alle drukte vergeten te bellen en heeft het helaas via mn ouders gehoord.. Dat was even niet de bedoeling, maar dat zal ik vanavond allemaal wel even uitleggen.. Beetje dom van me..

Liefs
Isa

hai patricia
ik lees nu net je bericht
wat geweldig nieuws meid
o wat fijn dat je gewoon op de normale manier zwanger kunt worden
maar groeit dat e nog wat dan weer aan en moet je dan weer geoppereerd worden
ik bedoel stel dat je 2 kids wil dan moet je zo snel mogelijk zwanger raken voordat de e weer aangroeit en daarna weer opperatie dan weer een kindje en dan weer een opperatie
hoe moet ik dat zien blijf je nu hier je hele leven last van houden dan
gelukkig is alles achter de rug of niet dan
heb je nog veel pijn
en meid die 6 weken zijn zo voorbij
zijn er nog mensen die je helpen in huis
je moet goed rusten nu hoor dat is goed voor je herstel

en hopelijk moet jij ook straks in 2009 bevallen net als ons
moet je dan gelijk naar de gyn of mag je dan gewoon naar een vk
en tuurlijk schreeuw je het dan van de daken zo hard dat ik het hier kan horen hahahahhahahha
ik ben blij dat alles goed is gegaan en dat het goed met je gaat

nou ik hoor wel weer van je
liefs ci lo dikke kus ook van de baby in de buik

hai isa
dus je2e werkdag zit er alweer op
dat zal wel weer zwaar zijn geweest
fijn dat ze op je werk goed reageerden

jammer dat we niet dichtbij elkaar in de beurt wonen anders konden we samen shoppen
ik wil met kleertjes wachten tot dat ik weet wat het is
maar misschien een leuke knuffel of zo
en ik wil voor me zelf nog wat kleren bij halen voor de herfst/winter

o wat was die echo mooi gisteren
ik verheug me nu al op de 20 weken echo

ik heb net verse macaronie saus gemaakt dus wij gaan zo macaronie eten
nou ik ga de tafel dekken en tot gauw
liefs ci lo... en de baby krijgt ook lekker macaronie hij moet een grote sterke jongen worden hahahahahahahahahaha

Hoi CI LO
bedankt dat je mij heb toegevoegd.
Vindt het leuk om je verhalen te lezen.
Vindt het leuk voor je dat je echo zo leuk was.
Ik heb alleen de baby gezien met 9 weken en toen zag je nog niet veel .
Ik ben blij dat ik maandag weer naar de vk moet kan ik eindelijk het hartje weer horen
na bijna 6 weken, EN de volgende echo zal wel met 20 weken zijn dus dat duurt weer even.
Ik las dat je naar Sardinie gaat of ben je al geweest ?
Het is er ieder geval fantastisch, het is al weer een paar jaar tjes geleden dat ik daar ben geweest maar het is daar super.
ik ben echt een fan van dit land .
Wij gaan nu vaak naar Caorle en Lido di Jeselo bij venetie
groetjes karin

Hoi hoi,

Ben ik weer even hoor. Ik blijf jullie verder niet stalken. Jullie zijn zwanger en ik niet dus als jullie het vervelend vinden dat ik soms even mee kletst moeten jullie het gewoon zeggen hoor.

Ik heb gelukkig hulp zat mijn schoonmoeder heeft vanmorgen het huishouden gedaan (die woont naast me) en mijn moeder heeft afgelopen zondag samen met me schoonmoeder me was gedaan alles aan kant gemaakt voor mij heel lief dus. En me man die werkt nu halve dagen en is aan het opbouwen  (ivm operatie van zijn knie) dus die kookt heel lief voor me enzo en zorgt echt heel goed voor me ik mag niets doen van hem. Ja ik mag helemaal niets doen, dat merk ik ook wel want gister had ik al teveel gelopen enzo en heb de hele nacht opgelopen van de pijn.

Ja endometriose is helaas chronisch en het blijft dus terug komen op het moment dat ik zwanger ben stopt het dus de enige remedie is een kind of weer aan de pil dat stopt namelijk ook. Ik was dus nu 2 jaar van de pil af en aangezien ik aanleg heb hiervoor hebben ze flink feestje kunnen bouwen in me buik. Een cyste kan altijd terugkomen maar die verklevingen van me eierstokken aan me baarmoeder waren eigenlijk erger dan die cyste. Met een cyste kan je gewoon zwanger worden. Ik heb dus wel een erge vorm van endometriose. Maar ik maak me geen zorgen want op de een of andere manier heb ik echt het gevoel dat ik spontaan zwanger ga worden. Je hoort het namelijk heel veel dat vrouwen na zo'n operatie ineens zwanger zijn dus duimen voor mij. Dus op de vraag van jou Ci Lo of ik iedere keer geopereerd moet worden. Niet als ik direct aan de pil ga na een zwangerschap! en anders moet ik helaas wel weer onder het mes. Ik hoop het eigenlijk wel op een natuurlijke zwangerschap want met IVF moet je hormonen spuiten e.d. en dat schijnt ook weer endometriose aan te woekeren. De tijd zal het leren maar ik ben blij als ik beter ben want voel me voorlopig nog niet goed heb best wel pijn. Ik doe het in ieder geval lekker rustig aan af en toe internetten, slapen en televisie kijken nou ik geloof dat ik dat nog nooit gedaan heb hihi.

@Isa Lente wat leuk dat iedereen zo positief gereageerd heeft zeker je werkgever is altijd wel prettig als die achter je staat wat dat betreft. En je oom zal het wel begrijpen toch? Alles voor de rest goed met jou? je voel je goed verder?

Nou meiden nogmaals ik kom niet dagelijks kletsen met jullie want daar is deze topic niet voor maar moest even me verhaal kwijt.

dikke kusssss
ook voor de bebies hihi

Patricia

hai karin
ja fijn dat je eindelijk weer naar de vk mag
in het begin duren die afspraken altijd lang he
maar goed hoe dichter bij de bevalling hoe vaker je mag

mijn man komt van sardinie
en bedoel jij niet jesolo
want daar ben ik ook geweest bij venetie
ja italia is ook mijn favoriete land
wij willen daar ook naar toe verhuizen in de toekomst

hai patricia
gaat alles goed
fijn dat iedereen je zo goed helpt
en meid al praat jij hier elke dag mee dat vind ik de normaalste zaak van de wereld
jij en ik praten al een tijdje met elkaar
en leven met elkaar mee dus een soort van vriendschap
nou vriendschap ook al kennen we elkaar niet persoonlijk dan kun je toch altijd met elkaar praten toch en dan maakt het toch niet uit of je wel of niet zwanger bent
en de gene die het raar vind dat jij hier kletst moet zelf maar weggaan
ik wil graag met je praten en wat de titel is van deze topic doet er niet toe bij ons
iedereen is welkom
dus je blijft gewoon gezellig mee kletsen
liefs ci lo...

Hoi hoi!

Nou gisteren en vandaag een off day... gadverdarrie bah wat voel ik me ellendig!
Niet misselijk of iets dergelijks.. maar ik ben gewoon meer dan moe! Ik was gisteren echt aaan het einde van mn latijn. Ik kon nog maar 2 dingen.. huilen en slapen.
Ik was erg blij dat ik vandaag (en morgen) daarom lekker vrij was. Ik had een paar afspraken staan maar ik heb alles afgezegt. Vandaag alleen maar geslapen en geslapen.. sjonge jonge jonge ik lijk wel een molletje. en nogsteeds wil ik eigenlijk slapen. Wie heeft dit ook op dit moment??
Ik sprak mn beide broers die ook en zwangere dame thuis hebben en die herkenden het helemaal en zij hadden het ook in deze weken.
Nou ja ik zit al de hele tijd over mn buik te wrijven om te vragen of de kleine smurf niet zoveel energie van mij wil afpakken.. maar het is een eigenwijze smurf! Nouja moet dan maar.. haha

Ci Lo hoe is het met je dochter trouwens.. blaasontsteking helemaal voorbij?
Ik heb vandaag weer lekker brood gebakken in de broodbakmachine.. heeerlijk vers brood.. echt een aanrader... Dus vanmiddag lekker vers broodje met gezonde dinetjes erop! heeeeerlijk! mocht mezelf wel verwennen vond ik..
Ben je nog wezen shoppen afgelopen dagen??

Karin: welkom op de lijst! Gezellig, Dus als ik het goed heb ben je nu al 14 weken?? Gaat alles goed?  Heb je bewust bij 9 weken zwangerschap al een echo gehad? of ging het gewoon zo? Ik heb bij 11 weken een echo gehad en toen bleek ik een weekje  verder te zijn waar ik niets van snap.. haha maar goed het zal wel zo zijn..
Nou leuk dat je je hebt toegevoegd!

Patricia: Tuurlijk mag je hier je verhaal kwijt! Jij hoort toch ook een beetje bij het lijstje... Ik hoop dat alles inmiddels weer wat beter met je gaat. Wel bijzonder dat als je aan de pil bent dat dan de endrometriose niet verder groeit... dat wist ik niet. Toen ik die cyste had deden ze ook allerlei onderzoeken bij me om te kijken of ik geen endrometrtiose had. Ik heb toen wel van alles gevraagt over hoe dat dan gaat als je zwanger wilt worden, maar daar zeiden ze toen helemaal niets over..
Nouja dan maar snel zwanger worden he! Ik duim voor je!!

Meiden ik ga op bed... ik ben weer op..
liefs Isa

Terug
Bovenaan