ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

Hoi allemaal

Ik ben een beetje druk geweest.
Afgelopen week ben ik drie x naar de dokter geweest.
Ivm een blaasontsteking
Eerst om mijn urine te controleren was weer niet goed.
Toen weer mijn urine te brengen
Afgelopen donderdag had ik bloed verloren (een klein beetje)
Toen ging hij kijken of alles goed   was met de baby.
Hij ging luisteren of die het hartje kon horen. die had ik gehoord en moet nu morgen terug komen voor de uitslag van mijn urine.
Ben benieuwd.
Vrijdag zat het me niet lekker dat ik bloed was verloren , de huisarts had gezegd dat het door mijn blaasontsteking kon zijn .
Ik had toch maar de vk gebeld.
Mijn verhaal uitgelegd ,en binnen een uur kon ik terecht.
Zei heeft echt alles gecontroleerd
Het hartje ,of de baby goed groeit en zelfs inwendig gevoeld of de baarmoeder goed was.
Ze zei dat alles er goed uit zag en dat hat waarschijnlijk inderdaad komt door de blaasontsteking.
En ik moet het rustiger aan doen ze zei zelfs dat ik al misschien wat minder moest werken .WAT nu al het woordt rustig bestaat niet in mijn woordenboek.
Ik heb bij mijn eerste zwangerschap 3 x in het ziekenhuis gelegen maar ook tot 2 weken voor de bevalling doorgewerkt.
En 3 weken na de bevalling werkte ik weer 1 dag in de week
Maar ik heb besloten om het te proberen
Wens me succes Voor mij een hele opdracht

Vandaag was ik   op het internet en keek of er een echo bureau in de buurt was
Ja en gevonden aankomende dinsdagavond ga ik er heen .
Dan heb ik 20 okt de 20 weken echo.
En 8 december een 4d Echo
Ik heb er zin in
Nou ik weer genog getypt ik hoop dat alles met jullie goed gaat
Dikke x Karin vandaag 17 weken zwanger

Hoi Karin,

Wat een verhaal, niet zo lekker inderdaad blaasontsteking en helemaal niet als je zwanger bent. Want je denk toch het eerste dat er wat met de kleine aan de hand is. maar gelukkig is dat niet zo. Wel super dat je gelijk bij je vk terecht kon!

Misschien is het toch wel een ideetje om eens iets rustiger aan te gaan doen...
Zo te horen (lezen) ben je druk genoeg en iets rustiger aan betekend nog niet helemaal plat  en de tweede is anders dan de eerste!

Succes ermee, hopen dat je je snel weer helemaal goed voelt en weer lekker doorkan!

Groetjes Anne

Hoi Ci Lo,

Ja af en toe trekt het wel maar het gaat goed. Ik probeer het rustig aan te doen maar dat is lastiger dan je denkt. Ik heb ook een leidinggevende functie en nu met halve dagen is dat al heel lastig te combineren maar het moet.

ik moet als het goed is tussen 6 en 9 oktober ongi worden maar dat is lastig te bepalen nu. Ik ben ook heel benieuwd of het pijnloos is. De 6 weken zijn nog niet voorbij na mijn ongesteldheid gaan we weer klussen. Ik moet 16 oktober bij de gyn zijn dus hopelijk kan hij gelijk even checken hoe groot mijn eiblaasjes zijn kan ik daar een beetje rekening mee houden (moet tussen 18 en 20 mm zitten) dan heb je een eisprong. Je zal dat wel weten.

Toch gek dat ik nog steeds hierover met je kan kletsen terwijl dit het zwanger forum is. Maar ik geniet van jullie mooie verhalen over echo's en spullen kopen. En zo leer ik ook nog wat. Want wat jij zei over kleertjes kopen naar seizoen e.d. is een goeie tip. Had daar nooit zo over nagedacht.

hopelijk ben ik ook zwanger voordat je moet bevallen dan kan je me nog meer tips geven zou toch geweldig zijn.

Als je nou weet of het een jongen of meisje wordt ga je dat wel hier op het forum vertellen? en aan je familie en vrienden enzo?

nou ik ga zo me bedje opzoeken heb vanmiddag na me werk al even geslapen op de bank was best wel beetje kapot.

ik spreek je snel weer kijk zowieso bijna iedere dag of er nog gekletst is.

groetjes
patricia

Hoi meiden..
even een berichtje vanaf deze planet.. zo noem ik het maar even hier in huis!
Het loopt hier allemaal een beetje anders dan anders doordat mn man op dit moment een beste hernia heeft, we a.s weekend een bruiloft hebben van mn broer en daar veel mee bezig zijn en ondertussen er ook nog gewerkt moet worden. Beetje drukte hier dus allemaal. Mn man kan op dit moment weinig doen in huis en is aan huis gekluisterd doordat hij door de medicatie ook niet in het verkeer mag bevinden. Volgende week hebben we een afspraak bij de neurochirurg en zal er een datum geprikt worden voor een operatie. Niet leuk dus allemaal maar hopelijk gaat hierna het zonnetje weer schijnen en belanden we vanzelf weer een keer op aarde.
Met mij gaat het redelijk.. vandaag ziek gemeld op het werk voor 1 dag omdat ik bijna niet geslapen heb vannacht door alle drukte en ik nogsteeds erg veel last heb van mn vermoeidheid. Mn buikje groeit gelukkig wel!! Heerlijk en voel me heerlijk als ik weer in mn broekje stap en mn buikje mooi te zien in in mn kleding. Helaas nog geen geklop in mn buik.. ik wacht er met smart op!!!
De komende dagen blijft het druk en het weekend ben ik dus weg. Helaas zonder mn mannetje naar de bruiloft van mn broer.. dat doet me zeer en daar baal ik erg van, maarja zn gezondheid gaat voor alles natuurlijk!
Ik weet niet wanneer ik weer online kom... ik zal dus een beetje op de achtergrond aanwezig zijn..
Tot later!!
Veel liefs Isa

hai karin
wat vervelend die blaasontsteking
ik had dat ook elke keer bij mijn laatste zwangerschap
ik kreeg daar geloof ik amoxiciline voor die helpt goed

gelukkig gaat alles goed met je kleintje
en zijn de hulptroepen serieus super dat je met een uurtje terecht kon
maar neem hun advies aan en doe het rustiger aan
anders heb je je zelf ermee uiteindelijk
beterschap meid

hallo patricia
jippie het duurt niet meer lang voor jou en je mag weer serieus klussen
nu niet alleen voor de lol maar nu ook voor een klein hummeltje
fijn dat je rond die periode ook naar de gyn moet

en fijn dat jij wat aan mijn tips hebt
ik wou dat ik wat meer tips had gehad bij mijn eerste

ja als ik weet of het jongen of een meisje wordt vertel ik het aan iedereen
ik kan niet meer wachten

en ik hoop ook zo dat jij gelijk met mij zwanger mag zijn
we gaan positief denken en dan moet alles goed komen
dat is ons motto toch hihihihihihihi

hai isa
wat vervelend van je mannetje
er staat jullie dus nog een bult ellende te wachten
aangezien je een tijdje niet komt beppen zeg ik je nu al vast heel veel plezier op de bruiloft van je broer en geniet van die dag
en tot horens
liefs ci lo...

hai meiden
hoe gaat ie
met mij gaat het wel
alleen mijn neus is nog steeds niet helemaal ok
ik krijg niet echt goed lucht
wat ik dus elke keer heb in de zwangerschap
het begint met een verkoudheid en eindigt in een verstopte neus terwijl ik niet meer verkouden ben
na mijn zoontje heb ik een neus operatie gehad en nade miskraam een 2e neusoperatie
bij mijn dochters is het goed gegaan gelukkig en nu ben ik denk ik weer de klos
misschien toch weer een jongen
ik hoop dat het gauw over gaat ik was een paar dagen geleden al gestopt met de neusspray maar toch gaat het niet goed
snachts krijg ik geen lucht en dus weinig slaap dat is echt balen want dat heb ik wel nodig
het enige voordeel is dat ik nu dus al in het 2e trimester zit en meer energie heb
en het beter vol kan houden
dit probleem heb ik dus in de zwangerschappen omdat je in de zwangerschap helemaal uitzet qwa slijmvliezen in je lichaam dus ook in je neus en dat is nu net de plek waar ik weinig ruimte heb
vandaar geen lucht

verdere kwaaltjes qwa zwangerschap
ik heb in geen enkele zwangerschap zoveel last gehad van mijn borsten en tepels
o wat pijnlijk verschrikkelijk gewoon en dat elke dag een paar keer
nou genoeg geklaagt

een heel fijn weekend allemaal
heel veel liefs ci lo...

Hoi allemaal

Hier een berichtje van mij.
Ik ben nog steeds niet van mijn blaasontsteking af.
Maar ik heb cranberry pillen gekocht en mijn vk zei dat
gaat helpen dus wie weet .

Ja en morgen heb ik een mijn eerste pretecho misschien gaan ze al zeggen wat het wordt .
Ben benieuwd
Ik hoop dat met jullie alles goed gaat
Dikke x Karin

Hoi meiden.

Even een vraagje tussedoor maar Wijnie (nina) bleek toch ook zwanger te zijn....?
Ik zie haar helemaal niet op t lijsje...
Die zat toch ook bij jullie clubje, hihi.

Of is zij van april?
Ik miste haar opeens!

Groetjes

Terug
Bovenaan