He meiden:
Nou zo was het gegaan gisteren, wat denken jullie er over!!!
Gisteren had ik dus mijn 20 weken echo bij de verloskundige in opleiding, zoals ik al schreef doe ik mee aan een onderzoek op t ziekenhuis. Daarvoor krijg ik iets van 8 extra echo's waarvan gisteren de eerste was. Twee onervaren vk mogen dan met t apparaat experimenteren op mijn dikkie dik buikie...
De vk zagen aan alle metingen dat alles goed was, laat ik dat even voorop stellen. De hersenen zaten er en alles wat erbij hoort, de metingen van buik been en romp waren gemiddeld. (20,2 weken en ik ben nu 19,2wk...heb altijd grote kindjes??? Ben zelf nl maar 163cm)
Maar goed pas aan het einde toen we dus klaar waren vroeg ze of ik ook wilde weten wat het zou gaan worden. En na mijn verzoek ging ze pas op het geslacht letten...
Het lag toen met de beentjes over elkaar en het was dus niet te zien.
Maar goed daarvoor had ik de tijd gehad om eens goed te kijken natuurlijk:
Het oefenen van de verloskundige duurde een uur en ze was druk bezig met mooie plaatjes van de lichaamsdeeltjes te krijgen om ze zo goed te kunnen opmeten.
Ik had toen natuurlijk mijn ogen niet in mijn zak, de beentjes zaten toen volgens mij niet over elkaar en iik zag drie streepjes. Twee wat duidelijke an de buitenkant (wit zoals een bot) en een hele smalle daar tussen in.
Mijn vraag is hoe zie je nu dat je een meisje krijgt??? Het leken mij twee schaambeentjes wat ik gezien had, maar hebben jongens dat ook???
Maar goed morgen heb ik dus mijn echte 20 weken echo gewoon bij de gyn.
Nog een dagje afwachten voor mij nu.....
Maar goed ik hield me gewoon altijd vast aan het feit dat ik alleen maar jongens kon maken en ben nu wel in verwarring gebracht.
Zou het dan nu toch een meisje kunnen zijn???? Geef jullie ervaringen er eens.
Dikke kus Femke (annerobe)