ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

hai karin
jippie je weet het eindelijk
jij bent de eerste van ons groepje
en jou gevoel zat goed
hartstikke leuk
nou we horen je verhaal nog wel

EEN MEISJE

liefs ci lo...

een jongen/ meisje

ci lo             jongen     en het is een ......

isa                 meisje     en het is een ......

karin           meisje     en het is een  meisje

diarich      meisje     en het is een ......

annero                                 en het is een ......

annerobe
ik weet niet wat jij denkt wat je krijgt maar ik denk dat jij een jongen krijgt
wil jij in het schema zetten wat je dacht dat je zou krijgen
liefs ci lo...  

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk    datum echo      jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart           13 okt              4 nov                           wil ik wel weten.

isa                    28               1e              16 maart            15 okt                                                       wil ik niet weten

diarich         23               2e              27 maart                                            4 nov                           wil ik wel weten        

brasilg          25               1e           14 maart                                                                                      wil ik wel weten    

annero         31                3e               3 maart                                                                                       weet ik nog niet

lekkert         28                 1e            18 maart              16  okt           6 nov                           wil ik wel weten

karin               30                 2e            10 maart                                                    20 okt                 wil ik wel weten

april    

repelst         23                  1e             1 april                                                                                          wil ik niet weten

Hai meiden!

Heb even snel stukje bijgelezen.
Heerlijk man een meid en dat je het al weet. Zit ik ook echt op te wachten. Nog even 4 november. Hopen dat ons kindje het wil laten zien ha haha. We hebben eerst screenings echo en dan nog een stukje er achteraan om op dvd te zetten.

Ik ben dinsdag weer bij de vk geweest. Had degene die onze zoon ook op de wereld heeft gezet. Alles was prima. Heb wel even zalf en pillen op recept gekregen voor die irritante aambeien. Die beginnen nu toch iets zeer te doen.

We waren weekend met mijn ouders weg geweest met een zeilboot 6pers. Over het ijsselmeer. Klote weer! Ben blij dat ik er weer af ben. Smiddags ging onze zoon slapen enmoest ik verplicht er naast liggen. Het schommelde zo en we gingen scheef dus moest ik hem wel vast houden! Mijn vriend redde dat niet die werd beroerd binnen. Moet zeggen vond het ook geen pretje! We zijn wel in Enkhuizen na sprookjesland geweest echt een aanrader. Zo ontzettend leuk. Als onze zoon iets ouders is gaan we nog eens!

Maar affijn tijdens de bootreis heb ik onze kleine wel gevoeld heel zacht maar echt DE PLOPJES! Twijfelde al eerder wat maar nu wist ik het zeker! Voel het heel soms, maar het is nog kleine en vroeg. Wie weet kan mijn vriend binnenkort ook voelen vorige keer was dat na twee weken dat hij ook kon voelen! Spannend!

Tijdens het beluisteren van het hartje schopte het ook steeds en moest ze met de doptone achter onze kleine aan! Heel bijzonder!

Ik moet trouwens 4 november rond half 2 weer na de vk. Kon mooi want dan hebben we ook echo sochtends en mijn vriend is dan vrijd. Hopen dat mijn moeder ook vrij is kan die mooi oppassen. Want dan willen we die dag ook ons kindje vast erkennen. Dan is dat allemaal lekker klaar!

Heb gisteren naturel kleertjes en rompers sokken enzo gesorteerd. En wat we allemaal voor tweede keer kunnen gebruiken. Werd wel iets emotioneel van. Vooral van het eerste pakje!

Verder zijn we er nog niet veel mee bezig krijg er wel steeds meer zin in. Maar eerst de bijkeuken maar even verbouwen en weer een kachel in de douche. Daarna gaan we ervoor.
In november nog een midweek na centerparcs de eemhof! Veel zin in met zijn drieeën!
Was een koopje tegen gekomen ideaal, anders vind ik wat duur!

Ik groei trouwens deze zwangerschap lang niet zo als bij de vorige, alles is wat anders.Wel geinig. Houd ook een dagboek bij en spiek soms even in de andere.

Ben momenteel helemaal weg van appelflappen en maak ze lekker thuis. Ga proberen volgene week appeltaart te maken. Even kijken of de roombroodjes lukken zelf te maken. Misschien nog een cake! ha ha ha ja zo blijf ik lekker bezig!

Was gisteren erg labiel huilde veel en had allemaal emoties! Aan de ene kant gaat alles zo snel die maanden november en december kun je twee keer klappen en ze zijn al om! Verder heb ik deze week nu elke avond visite en elke middag of ochtend staat ook wel wat. Wel gezellig maar ook wel vermoeiend!

Vriendin van mij haalt zo de doos van de etos op uit Sneek. Zelf heb ik overdag geen auto dus das wel handig en lief dat ze het even wou doen!

Heb me vandaag opgegeven voor zwangerschapsgym. Moest voor de vierde maand. Wel wat vroeg maar okay.
Kraamzorg is geregeld.

Nou meiden ik lees nog steeds leuk met jullie mee vind leuk om jullie ervaringen te lezen!

ik houd op want het is alweer een heel verhaal.

Groetjes

Diarich

He meiden:
Nou zo was het gegaan gisteren, wat denken jullie er over!!!

Gisteren had ik dus mijn 20 weken echo bij de verloskundige in opleiding, zoals ik al schreef doe ik mee aan een onderzoek op t ziekenhuis. Daarvoor krijg ik iets van 8 extra echo's waarvan gisteren de eerste was. Twee onervaren vk mogen dan met t apparaat experimenteren op mijn dikkie dik buikie...

De vk zagen aan alle metingen dat alles goed was, laat ik dat even voorop stellen. De hersenen zaten er en alles wat erbij hoort, de metingen van buik been en romp waren gemiddeld. (20,2 weken en ik ben nu 19,2wk...heb altijd grote kindjes??? Ben zelf nl maar 163cm)
Maar goed pas aan het einde toen we dus klaar waren vroeg ze of ik ook wilde weten wat het zou gaan worden. En na mijn verzoek ging ze pas op het geslacht letten...
Het lag toen met de beentjes over elkaar en het was dus niet te zien.

Maar goed daarvoor had ik de tijd gehad om eens goed te kijken natuurlijk:
Het oefenen van de verloskundige duurde een uur en ze was druk bezig met mooie plaatjes van de lichaamsdeeltjes te krijgen om ze zo goed te kunnen opmeten.
Ik had toen natuurlijk mijn ogen niet in mijn zak, de beentjes zaten toen volgens mij niet over elkaar en iik zag drie streepjes. Twee wat duidelijke an de buitenkant (wit zoals een bot) en een hele smalle daar tussen in.
Mijn vraag is hoe zie je nu dat je een meisje krijgt??? Het leken mij twee schaambeentjes wat ik gezien had, maar hebben jongens dat ook???

Maar goed morgen heb ik dus mijn echte 20 weken echo gewoon bij de gyn.
Nog een dagje afwachten voor mij nu.....

Maar goed ik hield me gewoon altijd vast aan het feit dat ik alleen maar jongens kon maken en ben nu wel in verwarring gebracht.
Zou het dan nu toch een meisje kunnen zijn???? Geef jullie ervaringen er eens.

Dikke kus Femke (annerobe)

een jongen/ meisje

ci lo             jongen                                                                      en het is een ......

isa                 meisje                                                                      en het is een ......

karin           meisje                                                                      en het is een  meisje

diarich      meisje                                                                      en het is een ......

annero        weet het echt niet meer?????    en het is een ......

Sorry Cilo ik ben helemaal in verwarring gebracht, ik dacht eerst echt zeker een jongen idd maar de laatste tijd had ik weer een heel sterk meisjes gevoel, na gisteren weet ik het helemaal niet meer....ahhh help me!

hai diarich
leuk dat je weer voorbij komt gezellig
ja 4 nov belangrijke datum voor ons allebei
mijn afspraak is om 10:00 uur
gelukkig lekker vroeg

annerobe
jeetje wat spannend
je zult het nu inmiddels al weten
nou vertel
ik ben heel nieuwsgierig hahahahahaha
liefs ci lo...

Nou mijn laatste gevoel klopte hoor, na twee jongens krijgen we nu echt een meisje!!!!!

Ik kan het gewoon echt niet geloven!!
De gyn. zegt dat er nog nooit naast gezeten heeft maar ik hou me toch ook nog een kleine beetje vast aan het idee dat het ook alsnog een jongen kan zijn hoor.....
Ik vind dit wel een heel spanned idee. Ik heb altijd zo graag een dochter gewild en deze zwangerschap was al zo anders, ik dufde het bijna niet te hopen en al helemaal niet uit te spreken......
Maar goed een gezonde meid op komst.
Met alle emoties hebben we het vandaag toch maar aan iedereen die we gezien hebben verteld.
Morgen zijn de ouders ana de beurt....leuk!!

Nou tot snel
Liefs Fem xx

Terug
Bovenaan