ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

hooi!!

Zo ben ik eindelijk weer! Vermoeidheid gaat eigenlijk erg goed opeens!! JOEPIE!! ik voem e echt een stuk beter en kan alles goed volhouden weer!
Neeh ik had het gewoon erg druk, geen tijd gehad om acher de computer de kruipen.. Ben weer steeds op stap en werk veel (wel volgens contract hoorr..) doordat ik iets teveel vakantie heb opgenomen.. en tja dat moet ik nu een klein beetje inhalen. Dus werk nu 5 dagen per week en anders 4.. Is gelukkig alleen deze maand. Daarna weer normaal. Mn vakantie uren bleken bijna op te zijn en in oktober ga ik nog een weekje naar barcelona.. dus had nog wat uren nodig. Dan maar wat extra   he!

Vandaag weer aan het werk geweest en bij thuiskomst zat het huis vol omdat mn mannetje vandaag jarig is.. Gelukkig bleven ze niet zo lang en zijn om 18.00 weer vertrokken. Toen bleek er brand hier in de wijk... hoe verschrikkelijk het is die mensen.. maar deze keer stonden wij er ook bij... ramptoeristen.... ssstt haha.
Niet te lang bij gekeken want ik vond het niet zo'n fijn idee al die gassen. Beetje jammer waar de brand was.. Namelijk op het bouwterrein van een nieuwe BSO.. waar ook "onze" nieuwe en toekomstige kinderdagverblijf komt. Zou in juni volgend jaar opgeleverd worden en de bouw was net 2 maanden gestart.. is dus ws nu een deel van verbrand!!! Grrr... Duurt het weer langer.. niets is nog zeker.. Gelukkig waren we al van plan om ons kindje eerst aan te melden bij een ander dagverblijf omdat het sowieso onduidelijk is wanneer dat kinderdadgverblijf open zou gaan..

Ci Lo: he bah weer verkouden!! Gaat ook weer erg rond volgens mij.. Ik hoor er weer meer mensen over! Heb je ook last van een kriebelhoest?? Hopelijk ben je snel weer beter en je dochter ook natuurlijk!!

Leepat: Hoe is het inmiddels??? Heb je al wat minder last??

Annerobe: dat lijkt me wel steeds schrikken zeg als er geen hartje te horen is.. Gelukkig kan je steeds gelijk een echo maken waarop het wel te zien is.. Kan je die echo bij de verloskundige doen of moet je dan eerst naar het ziekenhuis?
Misschien heb ik het gemist, maar waarom heb je een geplande keizersnee? En waarom is dit dan een probleem als je placenta voor zit??
En dan ook nog je baarmoeder die meer naar rechts staat?? Hoe kan dat dan?? Zit er misschien een cyste?? Laat even horen als je meer weet.. spannend lijkt me..

Karin: Hahaha.. neeh het is maar net hoe je het leest.. Kan me voorstellen dat je dacht van he krijgt ze een tweeling?? Neeh ik bedoelde dat ik het wel grappig vond dat ik nu 2 hartjes in mn lichaam he. De een is van mijzelf... en dan zit er nog 1 in mijn lichaam en die is van de kleine... 2 hartjes dus!!

Ci Lo: ja nog een keer.... haha
Vandaag zei het bezoek weer dat ze denken dat we een jongetje krijgen.. Mn schoonouders hebben al een fietsjegekocht met een kar erachter.. Erg mooi! Maar goed een meisje vind dat ook wel leuk denk ik! haha
En je adviezen, was  een goede tip... alleen had ik die zelf ook al bedacht! haha komt meer omdat er ook al vriendinnen   kindertjes/babytjes hebben gekregen en dan denk je ook al na over maten enzv.. meestal koop ik voor hun grotere maatjes.. (68) dus dan moet ik altijd even goed nadenken wat voor temp het dan is 3-6 maanden later..
En zelf heb ik nog niet echt iets gekocht voor de kleine.. vind het nog iets te vroeg.. komt vanzelf denk ik.. is puur gevoel.. Ik denk dat als ik geschop voel in mn buik dat ik naar de winkel sprint! haha
Maar qua advies bedoelde ik vooral bijvoorbeel waar op letter bij het uitkiezen van een kinderdagverblijf, welke zwangerschapscursussen, borstvoeding of niet, thuis bevallen of in ziekenhuis.. enzv.. en op dit moment ben ik druk aan het nadenken wat ik wil na mn verlof.. zo blijven werken of minder..

Ah kijk daar komt mijn eten aan!!! shoarma!!!! lekker lekker!! Stinken!!! hahaha

FIjne avond allemaal nog!!
Veel liefs!! Isa

He Isa

Lief dat je reageert!
Lekker he dat je je zo in het midden van de zwangerschap niet meer zo moe en ellendig hoeft te voelen.
Jij hebt t druk met je werk zo te lezen, ik met klussen in huis.
De oudste gaat naar een ander bed, andere kast (lees schilderwerk) de jongste gaat ook naar een ander bed, krijgt de  kast van de oudste en krijgt een nieuw behangetje (lees nog meer schilder werk) en voor de baby moet ik nog kijken wat ik allemaal wil. Daarbij verhuizen wij naar zolder, waar we nog niet eens een kamer hadden (pffff) Ook hier druk dus...

Ik vind het zelf ook raar waarom die baarmoeder naar rechts zit, ik was daar alleen voor spoed dus ze heeft niet eens gekeken waarom die dan zover naar rechts zit....vind het zelf nu ook wel een beetje spanned hoor. Zou toch niks engs daar links zitten? Daar had ik eigenlijk nog niet aan gedacht. Wel een goeie om te vragen bij de gyn. Over twee weken moet ik daar heen.

Ik krijg een geplande keizersnede omdat ik bij die andere twee ook een keizersnede heb gehad, dat was weer omdat ze er niet uit konden. Ik heb wel twee bevallingen gehad maar met afloof dus een operatie. Ik vind het deze keer niet zo erg. Ben wel een beetje bang voor de na weeen. Maar goed dat is vast niet iets waar jullie je nu druk om maken, hihi

Tja en dat ze dat hartje niet hoorde was niet heel prettig nee. Op zich voelde ik me nog heel erg zwanger en ben niet van mijn (roze) wolk afgevallen hoor maar ik moest idd wel steeds naar de verloskamers op het dichtsbijzijnde ziekenhuis om met spoed te kijken of er nog leven was.
Mijn VK heeft helaas geen echo apparaat.

Ik denk dat ik nu maar bij de gyn blijf...

he nog een vraagje, vanwaar de naam Isa Lente??
Ik ken een klein meisje die Lente heet. Zo'n  super naam!!! Ben je van plan om een evt. dochter Lente te noemen??
xxx Femke (annerobe)

Hoi meiden,

Wat  leuk om te lezen dat het goed gaat met iedereen.

Met mij gaat het ook prima hoor. Ik wou eigenlijk vandaag weer gaan werken iedereen raadde dit af en heb ook vanmorgen mijn werk weer gebeld dat ik toch nog thuisblijf had dit weekend behoorlijk last.

Verder kan ik niet wachten tot we weer mogen klussen nog iets meer dan 2 weken jippi!! Ik zal je zeggen dat ik gewoon weer opnieuw begin we beginnen gewoon bij ronde 1!
en dan duimen dat het snel lukt. 70% van de stellen  is binnen 6 maanden zwanger na zo'n operatie die ik heb gehad dus laat ik aub bij die 70% zitten. Ik ga 29/9 voor het eerst naar accupunctuur of had ik dat al verteld?!..... sorry weet het effe niet meer. In ieder geval voor de vruchtbaarheid en om endometriose rustig te houden.

isalente@ gelukkig maar dat je niet meer zo moe bent! is toch vervelend nu hard werken maar straks heerlijk naar barcelona wat leuk zeg! Wanneer ga je precies en is het om te shoppen of wat?

CiLo@ hoe is het meis? verkoudheid al wat minder? het heerst echt hoor mijn mannetje is ook verkouden (gelukkig heb ik er geen last van)

hoe zit het trouwens met de babykamers bij de dames? zijn jullie daar al mee bezig of niet? ik weet niet wanneer je daarmee begint! of wacht je tot je weet wat het wordt?

Annerobe@ vervelend hoor dat ze niet zo snel het hartje konden horen. En hopelijk heb je snel antwoord op de vraag waarom je baarmoeder naar rechts hangt. Ik ben zelf nog niet zwanger maar klets af en toe nog even met de meiden van het Juli NOD lijstje.

Ik ga lekker naar me bed toe. Ik kom snel weer langs

groetjes
Patries

Hoi allemaal
Hier gauw een berichtje van mij.
Goh vandaag gewoon al 16 weken ik vind het zo hard gaan hebben jullie dat niet.
En bij jullie alles goed ?
Bij mij iets minder ik heb al 8 weken last van een blaasontsteking
Ik heb al een kuur der voor gehad maar heeft nog steeds niet geholpen
Vandaag ben ik weer naar de huisarts gegaan
En die bevestigde mijn gevoel weer het was weer niet in orde
Ze gaan nu op het lab uitzoeken wat het is.
Ik wordt er gek van ik zit om de 2 uur op het toilet en dat 24 uur, dus jullie begrijpen dat ik smorgens gesloopt ben .

cilo Ik wilde jouw ook nog beterschap wensen

Nou meiden spreek juliie snel
groetjes Karin

Terug
Bovenaan