He Isa
Lief dat je reageert!
Lekker he dat je je zo in het midden van de zwangerschap niet meer zo moe en ellendig hoeft te voelen.
Jij hebt t druk met je werk zo te lezen, ik met klussen in huis.
De oudste gaat naar een ander bed, andere kast (lees schilderwerk) de jongste gaat ook naar een ander bed, krijgt de kast van de oudste en krijgt een nieuw behangetje (lees nog meer schilder werk) en voor de baby moet ik nog kijken wat ik allemaal wil. Daarbij verhuizen wij naar zolder, waar we nog niet eens een kamer hadden (pffff) Ook hier druk dus...
Ik vind het zelf ook raar waarom die baarmoeder naar rechts zit, ik was daar alleen voor spoed dus ze heeft niet eens gekeken waarom die dan zover naar rechts zit....vind het zelf nu ook wel een beetje spanned hoor. Zou toch niks engs daar links zitten? Daar had ik eigenlijk nog niet aan gedacht. Wel een goeie om te vragen bij de gyn. Over twee weken moet ik daar heen.
Ik krijg een geplande keizersnede omdat ik bij die andere twee ook een keizersnede heb gehad, dat was weer omdat ze er niet uit konden. Ik heb wel twee bevallingen gehad maar met afloof dus een operatie. Ik vind het deze keer niet zo erg. Ben wel een beetje bang voor de na weeen. Maar goed dat is vast niet iets waar jullie je nu druk om maken, hihi
Tja en dat ze dat hartje niet hoorde was niet heel prettig nee. Op zich voelde ik me nog heel erg zwanger en ben niet van mijn (roze) wolk afgevallen hoor maar ik moest idd wel steeds naar de verloskamers op het dichtsbijzijnde ziekenhuis om met spoed te kijken of er nog leven was.
Mijn VK heeft helaas geen echo apparaat.
Ik denk dat ik nu maar bij de gyn blijf...
he nog een vraagje, vanwaar de naam Isa Lente??
Ik ken een klein meisje die Lente heet. Zo'n super naam!!! Ben je van plan om een evt. dochter Lente te noemen??
xxx Femke (annerobe)