Hallo Allemaal,
Ik heb al een tijdje niets meer laten horen, mijn excuses! Maar ik wil jullie toch een beetje op de hoogte houden.
Vandaag kregen we in het ziekenhuis iets eerder dan verwacht de 20 weken echo (ik ben 18wk en 3 dg)
Maar dat vonden we zeker niet erg! We kregen alleen maar goed nieuws te horen: t kindje is helemaal gezond, de vleesboom is niet meer gegroeid en mijn placenta ligt niet meer laag maar voor. Joepieeee!! Alles ziet er nu weer helemaal rooskleurig uit.
Het geslacht van het kindje is helaas nog niet helemaal 100% zeker. Het lag namelijk in de kleermakers zit en hield de beentjes er steeds voor. Heel af en toe kon die vrouw er tussen kijken en dan zag ze....helemaal niks zitten!! Alleen 2 witte streepjes meende ze, en tja dat is dan een meisje he hihihi. Ze was er vrijwel zeker van mja we durven nog niks te denken en ik word helemaal gek! Ik wil snel een 3d echo om het zeker te weten maar dat lijkt me het leukst met 25 weken....een dilemma dus hihihi.
Ik heb vandaag wel al een rokje gekocht van nopppies in mt 62 hahaha kon t niet laten maar t voelt heel gek. We dachten echt dat het een jongen was namelijk...
Maar het belangrijkste nieuws is dat het gezond is!!
Zo nu zijn jullie weer op de hoogte tot gauw en het beste allemaal he!
Doeiiii