ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk    datum echo      jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart           18 nov            4 nov                           wil ik wel weten.

isa                    28               1e              16 maart            15 okt                                                       wil ik niet weten

diarich         23               2e              27 maart                                            4 nov                           wil ik wel weten        

brasilg          25               1e           14 maart                                                                                      wil ik wel weten    

annero         31                3e               3 maart                                                                                       het wordt een meisje!!!!

lekkert         28                 1e            18 maart              16  okt           6 nov                           wil ik wel weten

karin               30                 2e            10 maart                                                    20 okt                 wil ik wel weten

april    

repelst         23                  1e             1 april                                                                                          wil ik niet weten

Zo dat ik een meisje krijg moet er wel bij hoor, ben zo in de wolken!
Vanavond heb ik weer een echo, even een second opinion...hihi
Kus en tot snel meiden

Hallo Allemaal,

Ik heb al een tijdje niets meer laten horen, mijn excuses! Maar ik wil jullie toch een beetje op de hoogte houden.
Vandaag kregen we in het ziekenhuis iets eerder dan verwacht de 20 weken echo (ik ben 18wk en 3 dg)
Maar dat vonden we zeker niet erg! We kregen alleen maar goed nieuws te horen: t kindje is helemaal gezond, de vleesboom is niet meer gegroeid en mijn placenta ligt niet meer laag maar voor. Joepieeee!! Alles ziet er nu weer helemaal rooskleurig uit.
Het geslacht van het kindje is helaas nog niet helemaal 100% zeker. Het lag namelijk in de kleermakers zit en hield de beentjes er steeds voor. Heel af en toe kon die vrouw er tussen kijken en dan zag ze....helemaal niks zitten!! Alleen 2 witte streepjes meende ze,  en tja dat is dan een meisje he hihihi. Ze was er vrijwel zeker van mja we durven nog niks te denken en ik word helemaal gek! Ik wil snel een 3d echo om het zeker te weten maar dat lijkt me het leukst met 25 weken....een dilemma dus hihihi.
Ik heb vandaag wel al een rokje gekocht van nopppies in mt 62 hahaha kon t niet laten maar t voelt heel gek. We dachten echt dat het een jongen was namelijk...
Maar het belangrijkste nieuws is dat het gezond is!!
Zo nu zijn jullie weer op de hoogte tot gauw en het beste allemaal he!

Doeiiii

Hey hallo allemaal!

Hier alles goed! Ben heerlijk aan het genieten van het geschop in mijn buik!
Mijn vriend heeft het ook al kunnen voelen en dat bij 16 weken! Voelde zelf al bij 15 weken!

Wat leuk om alles te lezen over DE 20 weken echo's.
Heerlijk lijkt het mij nog even en dan kunnen wij ook Cilo!
Ik heb trouwens 4 nov ook weer een afspraak bij de vk. Weet niet zeker of ik het door heb gegeven.

Brasil.. weet niet zeker of jij het was spannend waarschijnlijk een meid leuk! Is het dit jaar het jaar van de meiden? Toen onze zoon werd geboren waren meiden zeldzaam ben benieuwd nu.

Hoor ook steeds meer zwangeren om me heen wel leuk! Heb ook al zin in de gym. Al is het om de contacten. We wonen in klein dorp dus wie weet wie we tegen komen.

Hier gaat het verder wel goed. Moeheid word minder en de avonden langer. Gistermorgen plots wel boven de wc gehangen, maar was niet beroerd gelukkig. Wel veel hoofdpijn en duizelig de laatste drie dagen dat is wel wat   minder.
Maar heb hoofdpijn sinds ik tabletten heb voor de aambeien ga even uitproberen om die niet te nemen wie weet ligt het daar aan we zien wel.

Nou meiden ik spreek jullie snel weer!

En annarobe ontzettend fijn voor je dat je nu zo lekker in de wolken bent!

Groetjes

Diarich

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk    datum echo      jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart           18 nov            4 nov                           wil ik wel weten.

isa                    28               1e              16 maart            15 okt                                                       wil ik niet weten

diarich         23               2e              27 maart              4 nov              4 nov                           wil ik wel weten        

brasilg          25               1e           14 maart                                                                                      wil ik wel weten    

annero         31                3e               3 maart                                                                                       meisje!!!!

lekkert         28                 1e            18 maart              16  okt           6 nov                           wil ik wel weten

karin               30                 2e            10 maart                                                    20 okt                 meisje!!!!

april    

repelst         23                  1e             1 april                                                                                          wil ik niet weten

diarich jou vk afspraak staat er nu in
annerobe bij jou even in het rose meisje!!!! gezet
karin bij jou ook in het rose meisje!!!! gezet

hey brasil
leuk dat je weer even komt beppen
ja ik blijf bij jou het gevoel houden dat je een jongen krijgt
dus ik wacht bij jou nog even de pretecho af
dat gevoel had ik al
en toen jij naald en draad deed kwam er toch ook eerst een jongen en daarna een meisje en toen werd dat gevoel sterker bij mij
nou we wachten af
jeetje wat spannend
ik ben soms ook bang stel dat de kleine het niet laat zien met de 20 weken echo dan moet ik wachten tot dat ik 27 weken ben want mijn pretecho staat op 23 dec gepland
mijn oudste dochter liet het ook niet zien bij de 20 weken echo
maar toen had ik de pretecho eerder als nu
hopelijk weet ik het wel 4 nov ik kijk er zo naar uit
nou liefs ci lo ...

isa                    28               1e              16 maart                                                                                   wil ik niet weten

diarich         23               2e              27 maart              4 nov              4 nov                           wil ik wel weten        

annero         31                3e               3 maart                                                                                       meisje!!!!

lekkert         28                 1e            18 maart                                         6 nov                           wil ik wel weten

karin               30                 2e            10 maart                                                    20 okt                 meisje!!!!

april    

Hoi Meiden!
Daar ben ik ook weer es een keertje....
De rust is weer een beetje terug gekeerd in huis! Heerlijk! M'n vermoeidheid is zo goed als over en ik voel me weer helemaal kip lekker. Met mn mannetje gaat het nog steeds het zelfde en we wachten op de operatie (ivm een hernia voor de mensen die het nog niet wisten..) Dus hij zit nu thuis. Vrienden en vriendinnen zijn op zolder bezig geweest met klussen en het lijkt er op dat de zolder over 2 week eindelijk af is. Met de zolder waren we al een tijdje bezig (groot onder handen genomen) maar de de rugklachten van mn man kwamen die dus stil te liggen. Hopelijk is hij dus binnenkort klaar! Lekker vooruitzicht!
Gisteren weer naar de verloskundige geweest en gelukkig weer het hartje horen kloppen.
Sinds een weekje voel ik het nu ook in mn buik. grappig gevoel is dat zeg! maar dinsdag heb ik het een hele dag niet gevoeld dus ik vond het toch wel even spannend toen ze op zoek ging naar het hartje. Gelukkig vond ze hem al snel.
Volgende week donderdag (23 oktober) hebben we de 20 weken echo (bij 19 weken). Ik heb er veel zin in maar ondertussen ook wel spannend. Hebben jullie dat niet? Ze gaan toch alles even bij langs om te kijken of alles goed is. Nouja de verloskundige zei al dat ik niet zo gespannen moest zijn want het bewoog goed in mn buik en aangezien hij/zij ook al lekker aan het schoppen is, zit het vast wel goed.
Over 4 week hebben we de volgende afspraak weer bij de verloskundige (12 november).
Ik heb nog niet alle berichten terug gelezen, zal ik zo even doen!
Hopelijk is het met iedereen goed!!!! iedereen zal wel druk bezig zijn met de 20 weken echo... leuk is dat om dat met zn allen te delen!

Nou ik ga even lezen!!
Doei doei
Liefs Isa

ci lo               30               4e             22 maart           18 nov              4 nov                             wil ik wel weten.

isa                    28               1e              16 maart            12 nov            23 okt                           wil ik niet weten

diarich         23               2e              27 maart              4 nov                4 nov                           wil ik wel weten        

brasilg          25               1e           14 maart                                                                                        wil ik wel weten    

annero         31                3e               3 maart                                                                                           meisje!!!!

lekkert         28                 1e            18 maart                                           6 nov                           wil ik wel weten

karin               30                 2e            10 maart                                              20 okt                           meisje!!!!

april    

repelst         23                  1e             1 april                                                                                                wil ik niet weten

Terug
Bovenaan