ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

Hey meiden,

Mooie leuke foto's hoor.
Zou ook 1 erop zetten maar heb geen idee hoe eigenlijk.
Vroeg mij af hoe oud iedereen is en hoe oud jullie kinderen al zijn?

Hier gaat het zijn gangetje, heb net even de verloskundige gebeld, had zo'n last van duizelige aanvallen dat ik gevoel had zo neer te kunnen vallen zelfs op de fiets.
Nu zei ze dat mijn bloeddruk mooi laag was, maar nu rond de 18 a 20 weken en diepte punt heeft en daardoor nu wat TE laag kan zijn, nu maar even aan de zoute drop.

Cilo zag net even op de kalender als weekend voorbij is en de nieuwe week aanbreekt komt de 20wkn echo wel heel dichtbij spannend en heb er zo zin in!!!!

Ik zal nog even op het internet surfen.

Misschien dat iemand van jullie ervaring heeft met een maxicossie drager voor achterop de fiets?
Voor mijzelf ben ik daarover aant nadenken, mijn ouders wonen in Grou 3km verderop en ik zou zo graag wel van het zomer er vaak langs willen gaan.
( mijn zinsvolgorde klopt niet helemaal , maar vooruit wil even niet

Groetjes

Diarich ( Diana )

Hoi hoi,

ja ik snap hoe jij rekent zo dacht ik dus ook, daarom was ik ook zo onzeker want mijn ovulatietest gaf naar mijn mening veel te vroeg positief. Ik zal het in het kort samenvatten

heb altijd een cyclus van 32 dagen (ook na me operatie)

9 oktober --> 1e dag ongi
19 oktober begonnen met testen
20 oktober positieve test
21 oktober eerste IUI

maar volgens mijn cyclus had ik pas 26 oktober mijn ei moeten hebben want 10 november is 32 dagen verder. Snap je me nog?

als ik uitga van mijn IUI is mijn NOD 6/11

maar ik klus deze week gewoon nog vrolijk door dus hopelijk hebben we een keer raak geschoten.

wat een gedoe he hihi.

Ik moet aanstaande dinsdag bloedprikken om te kijken of ik wel een eisprong gehad heb. En heb verder geen afspraak met de gyn. Ik hou gewoon 10/11 aan dan kan ik ook niet te vroeg testen. Vind het zo spannend allemaal IK HOOP HET ZO GRAAG!!!!!!

wat leuk trouwens die foto's die erop staan van sommige kinderen.

hai femke
wat een leuke foto's meid
en wat lijken die 2 jongens van jou op elkaar zeg
die jongste is volgens mij een donderskop of niet

hai diana
ja het duurt niet lang meer tot de echo
en volgend weekend gaan we ook bij vrienden op visite
dus hopelijk vliegt de hele week zo voorbij
en jou vraag over leeftijd van ons en de kids die zal ik je geven

ci lo           30 jaar     zoon 6 jaar, dochter 3 jaar, dochter 1 jaar

diana

femke

etc liefs ci lo...

hai patricia
weet je het dan ook gelijk dinsdag als je bloed hebt geprikt
of geven ze niet gelijk de uitslag
nou dan wachten we met testen maar tot 10 nov he
ik ben er voor je meid
ik hoop dat het gauw 10 nov is voor jou
liefs ci lo...

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk    datum echo      jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart           18 nov              4 nov                             wil ik wel weten.

isa                    28               1e              16 maart            12 nov                                                           wil ik niet weten

diarich         23               2e              27 maart              4 nov                4 nov                           wil ik wel weten        

brasilg          25               1e           14 maart                                                                                        wil ik wel weten    

annero         31                3e               3 maart                                                                                           meisje!!!!

lekkert         28                 1e            18 maart                                           6 nov                           wil ik wel weten

karin               30                 2e            10 maart                                                                                           jongen!!!!

macka         38                 1e               8 maart           27 okt                                                           wil ik niet weten

april    

repelst         23                  1e             1 april                                                                                                wil ik niet weten

ik zag dat isa en macka gisteren de 20 weken echo hebben gehad
hoe is het gegaan met jullie echo
en jullie wilden allebei niet weten wat het is he
liefs ci lo...

Hallo,
Ja heb idd de echo gehad. Alles was goed. Kindje was lekker druk bezig. Alleen dat geduw op mijn buik was minder prettig (ben de dunste niet ;)) nu een heel beurse buik. Dat is wel wat minder.
Isa hoe was het bij jou?

Groetjes Macka (wilma)

Terug
Bovenaan