ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

een jongen/ meisje

ci lo             jongen          en het is een ......

isa                 meisje          en het is een ......

karin           meisje          en het is een    jongen

diarich        jongen        en het is een ......

annero       ?????          en het is een   meisje

brasilg

lekkert

repelst

een jongen/ meisje

ci lo             jongen          en het is een ......

karin           meisje          en het is een    jongen

diarich        jongen        en het is een ......

annero       ?????          en het is een   meisje

brasilg

lekkert

hai macka
ik hou me aan de oude schema's
die van jou lukken me niet
en ik vind die van mij prima zo
en de volgorde bij ons is de volgorde van binnen komst
de uitgerekende datum zegt niets want de een bevalt eerder als de ander

en dit lijstje
heb ik alleen de namen op gezet van de gene die wel willen weten wat het is
voor de gene die zijn naam er niet bij ziet staan
liefs ci lo...

Hoi hoi...
Geeft niets hoor maar het lukte mij niet om iets toe te voegen aan jouw lijstje. Als ik de volgende afspraak weet noteer ik die wel gewoon dan kan jij of iemand anders het misschien voor mij aanpassen.

Hallo allemaal!

Cilo... Ook ik heb het steeds benauwd en mijn neus is dan weer beetje verstopt en dan weer net alsof ik verkouden ben. Maar die benauwdheid vind ik soms maar eng.

Ik verveel me ook een beetje kan er niks aan doen, geen idee waarom kan mijzelf ook niet echt aanzetten iets te ondernemen.
Denk dat ik onbewust erg met die 20 weken echo bezig ben, ben ik gedachten ook steeds bij de baby. Ik word er altijd wat onrustig van!

Vandaag heb ik wel een betere dag, probeer wat te doen en het wil wel. Heb vandaag ons oppas kindje ook weer en morgen komt hij weer. Ze liggen nu lekker in hun bedje te slapen. Vanmorgen waren ze weer helemaal door het dolle heen toen ze elkaar zagen en dat al met 14 a 15 maanden echt mooi gezicht. Lekker gewandeld met de duowagen. Lekker in de zandbak achterhuis en maar zand eruit gooien en schateren van het lachen geweldig gezicht.

Nog twee weken en we kunnen de echo joepie ben benieuwd allemaal. Heb voor savonds een bakje doen bij mijn beste vriendin op de kalender staan die wil ik alles wel even persoonlijk vertellen. Overdag gaat onze zoon na mijn moeder kunnen we samen de echo, vk en als nog beetje lukt ons kindje erkennen. En als we weten wat het word wil ik even bij de babyshop in Leeuwarden kijken weet nu waar ik het kan vinden en ben er nog nooit geweest.!

Hebben jullie je trouwens ook al opgegeven of gaan jullie je nog opgeven voor een cursus voor de zwangerschap? Ik zal meedoen met gym heb bij de eerste niet gedaan!

Nou meiden spreek jullie later!

Liefs

Diarich

Hoi Ci Lo,

nou ik heb gister mijn eerste IUI gehad, het was heel apart.

Mijn man moest om 13:00 uur zijn zaad inleveren en ik moest om 14:30 naar het ziekenhuis voor de inseminatie. Helaas heb ik dit alleen gedaan mijn man kon geen vrij krijgen van zijn werk. Maar vond het niet heel erg. Volgens de Gyn zag alles er heel goed uit ik had een ei van 20mm die elk moment kon springen, slijmvlies was perfect en zaad was ook meer dan voldoende. Dus ik hou gewoon 10/11 mijn NOD aan ga nog wel flink klussen deze week voor me eigen gevoel moet ik dat doen voor  meer kans. Stom he!

Hebben er 's avonds de grootste lol om gehad samen dus dat was wel heel leuk.

Nu maar duimen dat het gaat lukken in 1 keer, maar dat geluk zullen wij wel niet hebben.

hoest verder met jou? bijna je echo he meid? wordt steeds spannender.

heb je al een hoop spulletjes gekocht?

groetjes
Patricia

hai diarich
ja dat met die neus heb ik alle zwangerschappen nog gehad
dat is super vervelend en benauwd en vermoeiend
dat komt omdat alles uit gaat zetten en als je dan weinig ruimte hebt in je neus dan ben je de klos
ik heb 2 neusoperaties gehad
na de oudste en na mijn miskraam
ik had eergisteren mijn beddengoed verschoont ik kon het haast niet ruiken ik word snachts ook wakker dat ik geen lucht krijg echt verschrikkelijk en vermoeiend

ja ik verveel me dus
jij dus ook hoor ik
ik denk dat jij wel eens gelijk kon hebben dat we op die 20 weken echo zitten te wachten ik ben er ook wel mee bezig
maar 1 voordeel jij had het over 2 weken nou het is nog maar 1 week en 6 dagen hahahahahahaha en de dag is nu bijna om dus morgen weer een dag eraf

gym doe ik niet dat heb ik dus bij mijn eerste gedaan en vond ik toen wel leuk
maar 1 zwangerschap vond ik voldoende
ik heb het meegemaakt en ik kan het iedereen aanraden zoiets is altijd leuk om een keer mee te maken

liefs ci lo...

Terug
Bovenaan