Hallo allemaal!
Cilo... Ook ik heb het steeds benauwd en mijn neus is dan weer beetje verstopt en dan weer net alsof ik verkouden ben. Maar die benauwdheid vind ik soms maar eng.
Ik verveel me ook een beetje kan er niks aan doen, geen idee waarom kan mijzelf ook niet echt aanzetten iets te ondernemen.
Denk dat ik onbewust erg met die 20 weken echo bezig ben, ben ik gedachten ook steeds bij de baby. Ik word er altijd wat onrustig van!
Vandaag heb ik wel een betere dag, probeer wat te doen en het wil wel. Heb vandaag ons oppas kindje ook weer en morgen komt hij weer. Ze liggen nu lekker in hun bedje te slapen. Vanmorgen waren ze weer helemaal door het dolle heen toen ze elkaar zagen en dat al met 14 a 15 maanden echt mooi gezicht. Lekker gewandeld met de duowagen. Lekker in de zandbak achterhuis en maar zand eruit gooien en schateren van het lachen geweldig gezicht.
Nog twee weken en we kunnen de echo joepie ben benieuwd allemaal. Heb voor savonds een bakje doen bij mijn beste vriendin op de kalender staan die wil ik alles wel even persoonlijk vertellen. Overdag gaat onze zoon na mijn moeder kunnen we samen de echo, vk en als nog beetje lukt ons kindje erkennen. En als we weten wat het word wil ik even bij de babyshop in Leeuwarden kijken weet nu waar ik het kan vinden en ben er nog nooit geweest.!
Hebben jullie je trouwens ook al opgegeven of gaan jullie je nog opgeven voor een cursus voor de zwangerschap? Ik zal meedoen met gym heb bij de eerste niet gedaan!
Nou meiden spreek jullie later!
Liefs
Diarich