Hoi Hoi!!
Afgelopen donderdag inderdaad de echo gehad.. poeh ik vond het best spannend hoor!! Was jij ook zenuwachtig macka?? Ik iniedergeval wel...
Maar alles was gelukkig goed!! en het was weer fantastisch om de kleine te zien! Zo onwerkelijk en zo mooi..
Al met al zijn ze denk ik zo'n 40 minuten bezig geweest, want de kleine uk wou de handjes niet voor het gezichtje weg halen.. verlegen kindje dus! haha
Uiteindelijk nadat we al een paar keer een poging hadden gedaan om de handjes weg te dieuwen ging het mondje opeens open en moest het gapen/drinken.. en ja hoor.. de armpjes gingen daarna omhoog.. krabbelde even aan de wangetjes en daarna even in de ogen wrijven en hup snel weer voor het gezichtje... ooooh ik smolt helemaal!!!! Dat was echt super mooi om te zien.. daarna hapte het nog een paar keer vruchtwater maar liet het gezichtje niet meer zien... maar goed het was al ontzettend mooi om te zien dat die handjes zo omhoog gingen!! Geweldig!!
En zoals gezegt..... geslacht voor ons onbekend... we vroegen de gynocoloog nog wel of zij het ook gezien had.. "ja, ik heb even tussen de beentjes gekeken..." Daarna bedacht ik me opeens dat ze wel 2 minuten bezig was om de been lengte op te meten... meneer of mevrouw bleef maar schoppen namelijk.. echt ik heb geen seconden er bij nagedacht om eens even goed naar wat er boven de beentjes zit te kijken..... misschien had ik het zelf wel kunnen zien.. ook toen ze bezig was met de ruggenwerveltjes... ze ging vrij laag.. Ook niet opgelet!!
Nouja, nu maakt het allemaal niet meer uit.. het is en blijft een groot raadsel!! halverwege maart zullen we het wel zien!!! haha Ik kijk er nu al naar uit! Maar we hebben er geen spijt van dat we het niet weten!
Vanochtend weer op de weegschaal gestaan.. bij de gynocoloog was ik namelijk opeens 2,5 kilo zwaarder dan vorige week op mn eigen weegschaal.. Ik schrok er gewoon van! Dus vanochtend maar weer even op mn eigen weegschaal.. ben toch echt in 2 week tijd 1,5 kilo aangekomen.... Jeetje wat gaat dat opeens snel.
Al met al valt het bij mij nog redelijk mee vond ik zelf.. Ben nu 3,5 kilo aangekomen sinds mn zwangerschap... maar die 80 komt nu wel opeens in de buurt.. brrr!!
Hoeveel is iedereen inmiddels aangekomen??? Ben wel even nieuwsgierig..
Ci Lo... jij ook binnenkort ook de echo!! Spannend meid!! Maar het is echt geweldig!! Ik ben erg benieuwd naar het geslacht!
Gaat alles goed met je en thuis?? Las iets over verkoudheid?? niet lekker...
Heb je nog een leuke herfstvakantie achter de rug? Nog leuke dingen gedaan??
Groetjes
Liefs
Isa