ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

Goedemorgen allemaal!

Hoe gaat het met jullie allemaal?

Cilo jij ook alweer wat ziekjes en verkouden aant worden.
Mijn vriend heeft onshier aangestoken, onze zoon was na hem snot verkouden en nu ben ik zelf aan de beurt.   Mijn vriend zal na zijn werk even bij de kruidvat langs zo'n stoomding halen, hoef ik niet boven een hele pan met heet water kan ik echt niet volhouden. Luuf voor volwassene maar even halen en de stoomtabletten. En strepsils nou dan hebben we de verkoudheidsdingen wel weer in huis dacht ik!
Hoop dat snel weer over is bah niks aan! En o ja natuurlijk genoeg vitamines nemen op een dag.

Hebben jullie beetje leuke weekend gehad? Wij wel maar niet veel speciaals gedaan. Ja even na Ikea in Groningen geweest twee mooie kasten en bed gezien, volgende keer moet mijn vriend maar even mee!

Dinsdag zal ik om de BMR prik met onze zoon bah altijd niks aan kan er niet aan wennen die prikken en hij houd zich altijd zo ontzettend goed !

Ja Cilo nog even en we mogen om de echo EINDELIJK kan ook niet wachten laat deze week maar snel voorbij gaan.

Nou meiden zal mijzelf eens even aankleden ben wat later dan anders vandaag!

Spreek jullie snel!

Liefs

Diana

hai diana
ja het wordt nu echt aftellen
morgen nog maar 1 week
ga jij daarna nog een pretecho doen trouwens
ik wel met 27 weken op 23 dec
dat is ook altijd leuk

brasilgirl
ik weet niet of je nog mee leest
maar hoe gaat het met je
jij hebt nu toch ook al de 20 weken echo gehad
nou hoe is het gegaan
ik denk dat jij zwanger bent van een zoon
nou hopelijk horen we gauw wat van je
liefs ci lo...

Hallo

Cilo wij doen geen pret echo. Wel hebben we bij deze echo een dvd die je erna mee kan krijgen koste iets van 40 euro. We hebben eerst de screening en dan leuk voor de dvd.

Ik ben helemaal in de wolken! Heb eindelijk de plafond lamp via marktplaats weten te bemachtigen ik ben helemaal weg van dat ding! Joepie joepie joepie. Hoop eind deze week per post te ontvangen!

Ben vandaag weer wezen schuiven op de baby kamer. Heb de wieg even bekleed lijkt wel wat leuker. Het staat nu echt goed. Als we weten wat het word ga ik gordijntjes halen, maar voor de rest blijft het allemaal neutraal.

Bah dat stomen heeft niet veel geholpen behalve dat ik tranend op de bank zat. Straks maar weer ui naast het bed!

Tot morgen allemaal

Liefs

Diana

hai diana
weet je wat ik altijd zo leuk vond
als je dan je kamertje klaar hebt van de baby
dan gaan zitten in het kamertje
en rond kijken of je wel tevreden bent en genieten van de rust
en dan denken nog even en dan is de baby er
zo zat ik bij alle kids in mijn eentje rustig te dagdromen in hun kamertjes voordat ze geboren waren heerlijk vond ik dat

over het ziek zijn
ik heb vandaag voor het eerst geen paracetemol gehad
de 2 dagen hiervoor 2 a 3x per dag dus ik hoop dat dit een goed teken is en dat ik weer aan het opknappen ben
vannacht wel weer nachtmerries gehad heb ik altijd trouwens als ik zwanger ben
ik werd helemaal bezweet wakker en kon niet meer goed slapen
hopelijk slaap ik vannacht wel weer goed

ik had net allemaal huilbuien bah de ene na de andere
ik dacht even achter de pc even op andere gedachten komen
ja die hormoontjes af en toe
en we zijn nog maar op de helft
en na die tijd heb je nog de kraamtranen
en dan het ontzwangeren ja de tranen zullen nog rijkelijk vloeien
maar goed dat heb je er allemaal gratis bij
het is niet even zo maar zwanger zijn er komt nog veel meer bij kijken
en dan niet te vergeten al die kg die er straks weer af moeten
en dan de bezorgdheid als de baby eenmaal is geboren
ongelovelijk he hoe veel liefde je kunt hebben voor zo'n kleintje he

maar goed ik draaf door
ik zit niet helemaal goed in me vel

ik begrijp jou trouwens 100% dat van die inenting dat je dat verschrikkelijk vind heb ik ook altijd daar wen je niet aan
sommigen hebben daar minder moeite mee
maar ik kan er ook niet tegen hoor

nou ik stop ermee
ik spreek je nog
liefs ci lo...

Goedemorgen allemaal!
hoe is het met iedereen?
Hier gaat alles zn gangetje.. ik heb een drukke dag voor de boeg en ik kan me maar niet verzetten om actief te gaan doen... ohjeee dat wordt nog wat!! Tijdnood straks vrees ik. Maar ik vond het wel even zo belangrijk om weer een berichtje te schrijven aangezien ik morgen een weekje weg ben.. heerlijk ik ga een weekje met mn tante naar Barcelona..
Heerlijk ik heb er veel zin in.. vind het wel moeilijk om mn mannetje hier achter te laten met zn rugpijn, maar hij staat er op dat ik weg ga. Dat is wel lief, ik had hem bijna al gecanceled namelijk. Over een maandje word hij geopereerd en de pijn word eigenlijk toch seeds iets erger. Vorige week weer naar de huisarts geweest en nu heeft hij nog meer medicatie.. "ja hoor..., er kan nog meer bij...".
Maar goed.. nog even en dan is hij eindelijk van zijn rugpijn af hopelijk.

De kleine uk laat nu elke dag iets van zich voelen.. heeerlijk! ik wist niet dat dat zo bijzonder voelde. Inmiddels zit het 2 cm boven mn navel. Voelt wel raar.. hebben jullie dat ook?? Net of je veeeeel te veel gegeten hebt, maar wel honger. Beetje een opgeblazen gevoel steeds. Maar goed het is een goed teken.. ik groei!!! haha

Een paar week geleden hebben we de kindermeubeltjes al gekocht. We kwamen een aanbieding tegen en dachten gelijk "dit zijn onze meubeltjes!!". Dit word in december allemaal geleverd. Ik heb er helaas geen foto van.. anders had ik het er even op gezet.
Gelijk een matrasje erbij gekocht en een badsetje.. leuk leuk leuk!
Na de echo heb ik gelijk een setje kleertje in maat 50 gekocht. een pakje voor na de geboorte.. Ik vond hem zo schattig! Mutsje erbij en sokjes!!Geweldig!
Inmiddels ook al wel het een en ander gekregen van familie en vrienden.. dat ligt allemaal in mijn kledingkast. Als ik dan mijn eigen kleren pak zie ik elke keer de kleertje van onze kleine uk. Dan smelt ik weer een beetje..
We moeten eerst onze zolder af hebben. die word nu door vrienden en familie afgemaakt.. daarna kan alles weer van de kinderkamer naar zolder.. en kunnen we beginnen met het verven van de kinderkamer.. Doel ik dat we hier na de operatie mee kunnen beginnen.. Over de kleuren zijn we al wel uit.. pastel kleuren: licht groen, licht blauw en licht geel en een muur gewoon wit incl plafon. Op een muur ga ik een tekening van Woezen en Pip tekenen en op de deur komt een gedicht ws.

Over de namen..We zijn er zo goed als uit.. ooh ik zou het bijna hier neer willen zetten, maar doe het maar niet.. Moelijk moeilijk. Maar beide namen vinden we erg mooi.

Gisteren het kinderdagverblijf geregeld waar de kleine uk straks heen gaat. Vind het wel een raar idee.. We hebben het nog niet eens en we zijn nu al bezig met opvang regelen voor als we aan het werk gaan.. Maar het was een leuk dagverblijf. een grote boerderij waar veel tuin bij is, kleine klassen met ook een baby-groep van 0 -1,5 jr.
Hij kon ook in een klas van kinderen van 0-4 jr. maar die vonden wij wel erg druk voor onze kleine.

Ik geloof dat ik aardig wat geschreven heb.. en zie dat de tijd nu echt begint te dringen.. Moet nog tas inpakken, huis schoonmaken, boodschappen doen en om 1 uur moet ik weer weg.. Aaaah hup douchen Isa!!!

Liefs Isa

ohjaa..
Ik vond vorige week een internetsite van een baby-winkel waar alles dump-prijzen heeft.
http://www.baby-dump.nl/
Ik ben er nog niet geweest maar we zijn het wel van plan. We willen erg graag een box met lade maar die zijn best prijzig vonden wij. maar hier is die dus een stuk goedkoper!
Even een tip van de dag!!

groetjes!!!

HAI MEIDEN
ik denk dat we straks lekker een pizza gaan eten
ik heb geen zin om te koken vandaag
we gaan straks even naar de mediamarkt en naar de ikea
met het hele gezin dat wordt wat maar eerst eten
ik heb honger
vanaf vandaag nog een week tot de echo  yes
nu word het echt aftellen
de baby is elke dag lekker aan het bewegen dat doet me goed
vanmorgen kon ik haast niet praten omdat mijn keel zo zeer deed
toen moest ik eerst een bult groen slijm wegspugen (sorry voor de details)
en toen kon ik weer praten gelukkig zat er vandaag geen bloed tussen
ja het is wat iedereen steekt elkaar voordurend aan
onze kleinste is nu al 2 weken strontverkouden gewoon sneu voor die kleine

nou ik begin nu echt honger te krijgen
met een kwartier zijn mijn man en zoon er weer
en dan zal ik gauw de pizzeria bellen dan kunnen ze daar heen om dat op te halen
mmmmmmmmmhhhhhhhh lekker
liefs ci lo...

Hallo meiden,

Nou de kleine jongen van ons vond geweldig op consultatie bureau ging gelijk bij alle kindjes kijken. De prikken heeft hij bijna geen kick gelaten grote jongen hoor ben weer trotse mama.

De baby dump zit hier ook in grou. Maar dat zijn helaas geen dump prijzen zoals de naam aangeeft. Maar natuurlijk is sneupen in een onbekende winkel altijd leuk!

Ga zo lekker op de bank ben nog steeds niet zo helemaal fit wil niet vlotten jakkes. En van dit weer word je ook niet vrolijker moet wel wat wennen die donkere boel.

tot snel!

Groetjes

Diana

Terug
Bovenaan