ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

Hey ci lo,

Ik probeer alles bij te houden maar heb helaas weinig tijd  Ik vind het wel super om te lezen dat alles goed gaat!
De 20 weken echo had ik indd met 18.5 week al. Alles was prima met t kindje en het stak zelfs de middelvinger op naar ons hihihi. Die vrouw meende dat het een meisje is maar t was niet heeeel duidelijk. Eind november maar weer een poging doen met de 3D echo!!
Verder gaat alles prima met mij! Gewoon wat bekende kwaaltjes maar ik mag niet klagen hoor.
Met jou ook alles prima lees ik hier en daar! Houden zo zou ik zeggen.

Groetjes en tot gauw weer!!!

hai brasil
fijn dat het goed met je gaat
ja die echo met 18 weken dan kun je het nog niet goed zien
maar straks in november weet je het zeker
zo'n 3d echo is hartstikke leuk
daar kun je echt naar uit kijken

hoe bevalt het trouwens om nu getrouwd te zijn
hihihihihihihi
hoe gaat het met je werk

nou ik hoor het wel
liefs ci lo...

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk    datum echo      jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart           18 nov              4 nov                             wil ik wel weten.

isa                    28               1e              16 maart            12 nov                                                             geheim

diarich         23               2e              27 maart              4 nov                4 nov                           wil ik wel weten        

brasilg          25               1e           14 maart                                                                                        wil ik wel weten    

annero         31                3e               3 maart                                                                                           meisje!!!!

lekkert         28                 1e            18 maart                                           6 nov                           wil ik wel weten

karin               30                 2e            10 maart                                                                                           jongen!!!!

macka         38                 1e               8 maart                                                                                           geheim

hai meiden
ik heb gisteren al de eerste sinterklaas cadeaus gekocht
die waren nu zo goedkoop dat ik dacht die koop ik nu vast
en heb ze gelijk maar goed verstopt
ja  nog 5 weekjes + 2 dagen en dan is het al pakjes avond
ja dat duurt lang maar dat is het zo
dan moeten we straks nog 2 a 3 weken schoenen vullen
hier 5 schoenen want onze zoon zet die van ons ook altijd op anders vind hij het niet eerlijk hhahahahahaaha
en zo stop ik soms bij ons dus ook een letter in de schoen grappig he
en dan sochtends kijk pap of mam kijk dit hebben we van de sint gekregen en jullie hebben ook wat gekregen lief he mam ja dat is lief zeg hahahahahha
heerlijk die tijd van het jaar
nou tot gauw
liefs ci lo...

Zo met wie ben ik hier toch aan het schrijven......
Ik ben benieuwd naar wie jullie zijn!
Hier kom  IK in mijn woonkamer!
x Femke
ps ik heb gewoon een foto van mijn hyves gekopieerd!

hai femke
leuke foto
en wat een mooi huisje heb je
leuk ingericht
en jouw buik groeit ook al aardig
ik zie nu dus dat ik niet de enige ben
bij mij schrikken mensen elke keer als ik vertel hoe ver ik ben

ik had al eens vertelt dat ik dus geen scanner heb jammer genoeg
maar bij ons thuis heeft iedereen bruin haar en bruine ogen
blanke huidskleur

en ik zag dus op de foto dat jij veel wit hebt in huis
wij hebben alles teak ( donker bruin )
met de muren een soort van cream kleur en 1 muur wijn rood
verder zwarte en een paar rode assesoires

nou in ieder geval
leuk dat je fotos toont
blijven doen
liefs ci lo...

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk    datum echo      jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart           18 nov              4 nov                             wil ik wel weten.

isa                    28               1e              16 maart            12 nov                                                             geheim

diarich         23               2e              27 maart              4 nov                4 nov                           wil ik wel weten        

brasilg          25               1e           14 maart                                                                                        wil ik wel weten    

annero         31                3e               3 maart                                                                                           meisje!!!!

lekkert         28                 1e            18 maart                                           6 nov                           wil ik wel weten

karin               30                 2e            10 maart                                                                                           jongen!!!!

macka         38                 1e               8 maart            2 dec                                                         geheim

Terug
Bovenaan