ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

zowaar is het me gelukt om iets toe te voegen aan het schema!!
Alles goed bij jullie?
Hier alles goed hoor voel me nog steeds erg moe en snel naar in mijn hoofd en misselijk. Werken is nog te doen zolang ik me na 9 uur niet meer met de zorg van de bewoners bezig hou (de 1e 2,5 uur doe ik dat wel en medicijnen delen voor 17 bewoners) na 9 uur doe ik meestal administratie dat is bij ons ook volop aanwezig.

Zaterdag naar de jongegezinnen beurs!!

Doei doei

hai macka
fijn dat je weet hoe het schema werkt
valt wel mee he
jeetje wat werk jij lang
hoe hou je het vol
dat kun je straks dan ook niet meer of wel als je een kindje hebt
nou leuke banner trouwens
liefs ci lo...

Hallo!

Cilo morgen nog 5 dagen!!! ha ha ha!

Hoe gaat het allemaal?
Ik heb geen idee hoe ik een foto moet plaatsen kan iemand dat mij uitleggen?

Heb vanavond mijn vriend een tweedehands fiets cadeau gegeven een sparta met op de stang een kinderzadeltje en voorop zo'n transportding. Moet nog wel 1 en ander nieuw op maar voor het geld dat we het hebben gekocht is het echt een lachertje en het is een echte papa fiets mooi stevig!

Verder zal ik de wolken sterren hemel lamp as zaterdag of maandag in huis hebben! Zie er zo ontzettend naar uit!

De baby schopt al flink vandaag echt leuk!

Zal zo in mijn bedje kruipen moet morgen vroeg. Het oppas kindje komt al om 06.30 uur! Phoe das wel even wennen! Onze zoon slaapt uit tot half 8 soms half 9 dus ik heb het erg luxe en vanmorgen wou hij nog even bij mij op bed een tekenfilmpje van KRO kindertijd kijken ideaal!
Morgen avond lig ik denk ik helemaal vroeg. Hoop dat het wat mooi weer word net als vandaag kan ik mooi tuinset binnen zetten of onder de veranda en dan kunnen de jongens achterhuis in de zandbak en we kunnen weer even wandelen.

O ja ben nu op zoektocht na een fietskar die je ook als buggy kan gebruiken vind wel makkelijk als ik bij mijn ouders ben of bij mijn beste vriendin kunnen we wel even wandelen en onze zoon is dan 20 maanden dus die wil vast geen hele einden.

Heb vandaag ook weer eens een eindje gefietst vind onze zoon altijd zo leuk en gezellig. Hij veranderd met de dag en is al zo pienter! Geniet er zo van.

O ja wat ik wel speciaal vind en nog verder alleen aan mijn ouders heb verteld is dat mijn vriend en ik een geregistreerd partnerschap aangaan. Ik zal dan ook zijn naam aannemen! Later in de toekomst als we er ook wat meer geld voor hebben zullen we het om willen zetten na trouwen en een feest geven. Maar voor nu is mooi ook het een en het ander geregeld. 10 november zullen we in ondertrouw. En als we het geregistreerd partnerschap zijn aangegaan mag ik hem ook mijn man noemen en dat vind ik toch ook héél speciaal!
We hebben voor onzelf ons verloofd in 2005 , we doen het tot trouwen gewoon in drie stappen ha ha ha! Nou dit wilde ik wel even kwijt. We zullen onze beste vrienden op de hoogte stellen door een leuke kaart te sturen met gedicht en een verhaaltje.

Nou meiden ik heb weer een heel verhaal geschreven ik ga er weer mee stoppen morgen weer nieuwe dag als ik dan nog wat put heb!

O ja Cilo gaat het nu weer wat je was nogal emotioneel zoals je schreef.

GRoeten

Diana

hai diana
lief dat je naar me vroeg
ja nu gaat het wel weer hoor
maar ik zat op dat moment even niet goed in mijn vel

hoe gaat het met het oppassen op de kids

en 10 nov word dus een speciale dag voor jullie
ik vond het wel grappig die datum
eerst heb je met mij samen 4 nov
en nu heb je 10 nov samen met patricia een speciale dag
voor jouw die partnerschap en patricia heeft dan haar nod naar de operatie
hopelijk test ze positief en heeft ze net zo'n mooie herinnering aan die dag als jouw

nou ik kan nog maar 1 ding zeggen
nog 5 dagennnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!
hahahahahahahaha

liefs ci lo...

hai diana
over 2 dagen ben ik op de helft
dan ben ik 20 weken zwanger

maar wat ook belangrijk is is dat we over

4 dagennnnnnnnnnn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

de echo hebben!!!!!!!!!!!!!!!  

liefs ci lo...

goedemorgen allemaal
waar is iedereen
het is weekend!!!

gisterenavond heeft mijn dochter ik weet niet hoe vaak overgegeven
echt heel zielig
vandaag is ze nog niet de oude maar heeft gelukkig nog niet overgegeven

morgen viert mijn beste vriendin de verjaardag van haar zoontje
die wordt maandag 2 jaar
dus hopelijk is onze dochter dan opgeknapt en kunnen we er naar toe

morgen ben ik op de helft
jippie
20 weken gehad 140 dagen
en nu weer 20 weken voor de boeg weer 140 dagen
maar ik denk nog steeds weet het haast wel zeker dat ik weer te vroeg beval
dus dat scheelt weer een paar dagen

nou fijn weekend allemaal
liefs ci lo...

o ja diana
nog 3 dagen !!!!!!
is it a girl or a boy ???
liefs ci lo...

Hallo allemaal

Gisteren had ik een heel verhaal getypt maar het kon niet geplaatst worden kreeg steeds error.

We hebben de bijkeuken vandaag geisoleerd! Joepie het is er een stuk warmer.
Gisteren heb ik toch eens gegild om een spin 2 van die dikke zwarte grote rioolspinnen jakkes wat heb ik een hekel aan die beesten. En we hebben er hier nog wel eens 1. Meestal in huis als mijn vriend er niet is en dan sta ik er alleen voor bah bah bah. Maar nu was hij er en deze keer durfde hij ze ook niet te pakken met wc papier vond ze toch iets te groot!

Cilo hoe is het nu met je dochter? Sneu als ze zo ziek zijn.
Voel jij je beetje goed?

Ik heb ook zin in de 20wkn echo kan niet wachten!

Vind nu leuk dat als de kleine schopt je het echt van de buitenkant al kan zien!

Nou meiden ik ga er weer vandoor spreek jullie later!

Groeten

Diana

hoi diana
ja ik heb ook zo'n hekel aan spinnen bah

met mijn dochter gaat alles goed
gelukkig
alleen nu wou mijn jongste dochter vanochtend niet haar pap fles
en dat is geen goed teken
want die wil sochtends altijd meteen haar pap fles dus ik ben bang dat zij nu aan de beurt is
en mijn man heeft sinds vanochtend diaree die rent zich elke keer een ongeluk
naar de wc
ik hoop dat iedereen gauw weer de oude is

ja vandaag nog 2 dagen meid
eindelijk is het dan bijna zover
toen ik de afspraak maakte 8 weken geleden
leek het allemaal wel een eeuwigheid
maar nu is het dan zover
ik heb de afspraak om 10:00 uur jij smiddags he
liefs ci lo...

Terug
Bovenaan