ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

lieve patricia
ik ben super blij dat je het niet verkeerd hebt opgevat
ik moest er de hele tijd aan denken
ik had het heel erg jammer gevonden als je geen contact meer had gewild

gelukkig dat je het goed opneemt

liefs + dikke zoen
ci lo...

hallo allemaal
had ik net een heel bericht getypt en alles weg

nou femke had gelijk
ik was later weer helemaal beter dus het waren toch de zenuwen

ik ben net thuis
ik ben nl eerst naar de prenatal geweest kleertjes kopen + een knuffel
ja jullie zitten op het verlossende woord te wachten he
nou ok ik zal het zeggen

het is een      MEISJE !!!!    

hahahahahahahahha
ja wie had dat gedacht wij niet
maar ik ben er heel erg blij mee hoor
ja 1 zoon en 3 dochters dadelijk
dus een meiden bende dadelijk hier
mijn zoontje was niet echt blij maar dat had ik wel verwacht
ach hij draait wel bij

nou meiden jullie zijn weer op de hoogte
en ik weet het nu eindelijk
wat een fijn gevoel een opluchting
ik zit nu alleen weer met de naam
die wordt toch anders ik was niet helemaal tevreden

maar goed ben super blij met nog een
MEISJE
erbij
liefs ci lo...

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk    datum echo      jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart           18 nov                                                           meisje

isa                    28               1e              16 maart            12 nov                                                             geheim

diarich         23               2e              27 maart                                                                                         wil ik wel weten        

brasilg          25               1e           14 maart                                                                                        wil ik wel weten    

annero         31                3e               3 maart                                                                                           meisje!!!!

lekkert         28                 1e            18 maart                                           6 nov                           wil ik wel weten

karin               30                 2e            10 maart                                                                                           jongen!!!!

macka         38                 1e               8 maart            2 dec                                                         geheim

Hoi Cilo,
ik lees vaak mee op dit forum, maar ik schrijf altijd op het 'derde kindje forum' met Annerobe en Roosmarijn. Ik wilde toch even reageren: proficiat met een meisje!
Dat wordt een leuk groot meidengezin met 3 meiden en een jongen.
Je had gedacht dat het een jongen zou zijn toch?
Je zoon draait wel bij dat weet ik zeker.

geniet ervan
mama van marijn

hey Cilo
Van harte gefeliciteerd een meid
Had je niet verwacht maar wel weer super
Dan heb je straks al die italiaanse jongens aan de deur dat heeft ook wel wat
Was verder alles goed heb je haar goed kunnen bekijken.

spreek je snel dikke x Karin

Hallo allemaal!

Nou mijn eerste voorgevoel was goed en mijn laatste niet  we krijgen ook een MEISJE!!!!!!!!!
Kan er nog niet helemaal bij!

Zijn direct even in de babywinkel gedoken en heb een roze pyama en waskussenhoes gekocht. Zouden niks meer aan de kamer doen, maar denk ik kan roze en meisjes achtig en dan ga ik denk ik toch maar even wat doen ha ha ha!!!!!!!
Mijn ouders en schoonouders vonden het fantastisch! Onze beste vienden krijgen het ook te weten en de rest van het dorp niet!

Op 25/11 mag ik nog eens voor die dvd, dus das beter!
Onze dochter lag net als onze zoon diep in mijn bekken en konden bijna hoofdje niet meten, maar deze keer lukte het toch!

Ik ben helemaal in de wolken niet voor niks zo ziek geweest! ha ha ha

Cilo jij ook een meid geweldig! Leuk allemaal!

Ik ga zo even eten en dan zal ik na mijn beste vriendin!

O ja ook was dit ons eerste echte dagje samen en dan is onze zoon al 15 maanden oud! Was heerlijk!

Liefs

Diana

Terug
Bovenaan