ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

ik hoop het ZOOOOOOOOOOOOOOOOOO erg dat je gelijk hebt. Ik heb ook nooit dit soort krampjes gehad ik kan ook niet zeggen dat het pijn doet want dat doet het niet.  Het is lastig uit te leggen hoe het voelt maar jij snapt me hihi. Eerlijk gezegd denk ik iedere keer nou ik heb geen last van me borsten dus het zal wel niet raak zijn moet je altijd last van je borsten hebben?. En wat ik zeg ik heb verder totaal geen andere syptomen. Dus tja het is en blijft een onzekere tijd die wachtweken. Maar tot nu toe gaat.

Maar genoeg over mij, meid jij gaat gewoon vrolijk dinsdag voor je 20 weken echo ik duim voor je dat iedereen beter is. Dat moet toch een mooie dag worden als jullie te horen krijgen dat er nog een jongetje bij jou binnen groeit  dan komt jullie droom uit.

jij hebt je portie ziek zijn al gehad een aantal keer toch? dus deze beurt sla je gewoon even over. Komt goed.

Nou nu begin ik door jou toch een beetje de kriebels te krijgen of het nu wel raak zal zijn. Had net ook die krampjes weer en dan is het weer weg. Moet zeggen dat ik vannacht ook ongikrampjes had maar dan iets erger en had last van maagzuur. Maar dat gooide ik eigenlijk meer op de toastjes met zalm die ik gegeten had!

de tijd zal het leren zeggen we dan maar.

enne bedankt he over me foto die dag was ik zo gelukkig ik denk als je me nu zou zien zou je me niet herkennen als je eerst die foto gezien hebt.

ik zal je zeggen ik heb al meerdere topics geopend ook op een andere website maar ik kom altijd weer bij jou terrecht weet ook niet wat dat is. Wil je in ieder geval bedanken dat je er altijd voor me bent. Dat heeft me echt goed gedaan.

dikke kusss
Patries

enne het gaat dinsdag helemaal goedkomen met jullie wordt een prachtige dag en zal aan je denken

hai patricia
wat een lieve woorden
bedankt die kon ik wel even gebruiken

en ik heb ook die band met jouw
ik blijf ook altijd aan jouw denken
als ik even niets van je heb gehoord dan ga ik alweer denken hoe zal het met haar zijn
daarom ben ik ook zo blij dat je hier bent gekomen om verder met mij te kletsen
ik heb ook veel steun aan jouw gehad
op het juli lijstje zei ik savonds altijd tegen mijn man ik kijk even op het forum
want patricia komt altijd savonds praten die werkt de hele dag
weet je nog dat we toen savonds heel vaak nog tot laat aan het praten waren
het klikt gewoon tussen ons
en dat is super fijn

even over de zieken
ik was te voorbarig over mijn oudste dochter
die begon gisterenavond laat zo weer over te geven
haar hele bed eronder
kon ik alles weer schoon maken
toen gaf ze beneden weer over ook dat weer schoonmaken
de jongste ligt bij haar op de kamer dus die werd ook weer wakker
en die had ook weer koorts
dus die heb ik weer een zetpil gegeven
mijn man houd nu gelukkig alles binnen

dus ik ben helemaal afgepeigerd
hier heen rennen daar heen rennen
schoonmaken iedereen verzorgen
trap op trap af
en dan maakt mijn zoon me ook nog om 7 uur wakker
ja weinig rust dus
daarom ben ik bang dat ik straks ook aan de beurt ben

maar na jouw woorden dat ik het dit keer oversla
omdat ik al zo vaak ziek ben geweest werd ik wel weer wat geruster
ik hoop zo dat je gelijk hebt

nou hopelijk gaat vandaag alles beter en heb ik morgen toch een mooie dag zoals jij zei

jippie
nog 1 dag wachten
en jij 7 daagjes die zijn zo voorbij
ik help je ok

liefs en een dikke knuffel
kus ci lo...

o ja patries
ik weet wel dat je er nu anders uit ziet hoor meid
toen we nog bij het juli lijstje zaten
vertelden een paar meiden dat ze op hyves zaten
debbie,chantalle en jij
toen heb ik gekeken op hyves
dus ik weet hoe jij er uit ziet

ik hoop niet dat je dat erg vind dat ik dat nooit heb vertelt
ik heb zelf nl geen hyves anders had ik allang ook daar met jouw gekletst

maar toen ik je fotos
zag zat het allemaal goed
toen ik met je praatte klikte het en toen ik je fotos zag had ik zoiets van ja het klopt allemaal jij en je man stralen uit dat jullie hele lieve mensen zijn

nogmaals ik hoop niet dat je het erg vind dat ik niet eerder heb vertelt dat ik wist hoe je eruit ziet

liefs ci lo...

Hallo allemaal,

Geen idee of de foto is gelukt denk het niet maar we zien wel.
De foto die ik zou plaatsen is van het zomer begin genomen dacht ik zo bij een vriendin!

Cilo hoop dat iedereen snel bij je beter is!

Ik was gisteren enorm emotioneel! Ben erg zenuwachtig voor morgen en kijk er erg na uit! Ben ook zo benieuwd wat het zal worden! Ik zei altijd dat ik niet nog een echo wilde doen als het geslacht niet bekend werd, maar die gedachten daar kom ik zeker op terug.

Heb vandaag ons hele huis weer eens aangepakt! Mocht ook wel weer eens, na die tijden dat we middagen altijd lagen te slapen werd er weinig aan gedaan, voel me nu erg voldaan!

Morgen als we na de echo zijn geweest zullen we bij leenbakker kijken en dus die babywinkel in leeuwarden!

Mijn moeder zal zo even een bakje komen halen, wel erg gezellig. Denk dat ik onze zoon zo even wakker ga maken die ligt al een tijdje te slapen. Was vannacht erg rumoerig, maar misschien nog bijwerkingen van die BMR prik wie weet!

Doei doei

groeten

Diana

hai diana
je moet je niet rot voelen meid
een mens is gewoon verandelijk
en als je echt morgen niet kunt zien dan doe je gewoon een pretecho
dat maakt toch niets uit dat je eerst anders dacht
en als je dat eerst aan mensen hebt vertelt dat je dat absoluut niet wou
nou pech en nu wil je het wel
maar je moet niet emotioneel worden morgen is onze dag en ik hoop dat wij daar allebei van kunnen gaan genieten

veel plezier
bij de koffie

liefs ci lo...

Hoi Hoi daar ben ik weer even.

Tuurlijk vind ik het niet erg dat je op me hyves hebt gekeken ik heb geen geheimen en het is ook echt niet erg dat je dat niet gezegd heb hihi. Ik ben alles behalve moeilijk hoor.

Ja klopt we hebben inderdaad veel steun aan elkaar gehad op het JULI nod lijstje.

we blijven gewoon kletsen komt helemaal goed.

NOG 1 DAG VOOR JOU JOEHOE!!!!!!!!!!!!!

Ik ga morgen tussendoor stiekem op me werk kijken of je al een berichtje geplaatst heb hoe laat moet je ook alweer voor je echo?

nou beterschap in huize "CILO" alles komt goed!!!!

dikke kusss
Patries

He Diana en Cilo.....

Heel veel succes bij jullie echo morgen, spannend joh!!!!!!
Ik ben natuurlijk heel benieuwd of het echt een jongetje wordt wat je al denkt Cilo en jij Diana hoop jij stiekem op een dochter......hihi
Kan ik me wel voorstellen hoor, alhoewel ik kan weten dat twee  zoontjes ook super zijn!

Alle twee een hele dikke kus van mij, zal aan jullie denken!!!
Hoelaat hebben jullie de echo's???
Dikke kus van Femke

hallo patricia en femke

wat een lieve woorden nog voor de belangrijke dag
morgen om 10:00 uur ben ik aan de beurt

maar ik heb nu 1 probleem
ik heb sinds een half uur buikpijn
en ben 2x naar de wc geweest
de laatste keer was diaree
o ik ben zo bang dat ik morgen niet kan
ik hoop dat het hier bij blijft

ik hou jullie op de hoogte