ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

Ci lo en Diana allebei een meisje wat leuk zeg.

Ik zou vandaag mijn NOD hebben maar tot op heden nog niets te bekennen. Zit nu op dag 34. Wil donderdag pas een test gaan uitvoeren als ik niet ongie wordt aangezien ik morgen een examen heb en niet afgeleid wil zijn en deze keer ook niet te vroeg wil testen. Heb het al een aantal dagen zuur en zit tegen het misselijke aan dus niet misselijk maar wel het idee dat er iets in de weg zit. Weet niet goed hoe ik het moet uitleggen. Vind het wel heel spannend weer.

Hou jullie wel op de hoogte.

Patricia voor jou is het toch ook wel heel spannend. Nog een weekje en dan weet je hopelijk ook meer.

Liefs Debbie

ci lo               30               4e             22 maart           18 nov                                                           meisje

isa                    28               1e              16 maart            12 nov                                                             geheim

diarich         23               2e              27 maart                                                                                          
meisje!!!!!      

brasilg          25               1e           14 maart                                                                                        wil ik wel weten    

annero         31                3e               3 maart                                                                                           meisje!!!!

lekkert         28                 1e            18 maart                                           6 nov                           wil ik wel weten

karin               30                 2e            10 maart                                                                                           jongen!!!!

macka         38                 1e               8 maart            2 dec                                                              
geheim

Jippieieieieieieie!!!!!!!!!!!!!!
Allemaal meisjes erbij.....wat gaaf!!!

En wat een onverwacht nieuws he CIlo....
Ach ik kan me voorstellen dat je zoontje wel teleurgesteld was hoor...vind het wel sneu voor hem, voor hem telt dat hele "gelukkig het is gezond" niet.
Gelukkig maar dat je het geslacht vooraf wilde weten dan kan hij er nu een beetje aan wennen...
Hoe oud is jouw zoon eigenlijk want hij is de oudste toch??
Ach gut heeft hij straks drie zussen vol hormonen!! haha

En Diana wat gaaf voor je dat t een meisje wordt. Ik dacht toen ik van Valentijn zwanger was ook zeker dast ik een dochter zou krijgen (een jongen en daarna een meisje dus) maar hij had toch echt een piemeltje. Ik moest daar wel een beetje aan wennen hoor...(stiekem)

Nu dacht ik weer zeker een zoon te krijgen alhoewel ik hier durfde te wensen op een dochtertje en ja hoor ik heb vanavond voor de 8e ker gehoord dat t nog steeds een meisje is......haha.

Nou  Cilo en Diana  we houden elkaar op de hooge van de laatste ROZE mode trend voor baby's he!!

Doegg en truste
x femke

hallo allemaal
ik ben blij
ik ben gisteren naar de prenatal geweest en savonds nog naar de makro
ok dit heb ik allemaal gekocht hahahahahahahahah
* een wit kabel vest (prenatal)
* een box pakje wit met rose en turkoise (prenatal)
* een rose broekje extra zacht + tshirt 50% papa,mama 100% ikke (prenatal)
* rose hondje wat gelijk als tasje dient (prenatal)
* rose boxpakje met voetjes ( makro)
* rose knuffeltje wat als rammelaartje dient (makro)
* rose en een witte romper van zo'n duur frans merk (makro)
ik had toch van die blauwe rompers gekocht ook van dat franse merk dus bij de makro
nou zou ik toch ruilen omdat het dus een meisje is
kocht ik dus gelijk weer wat dingetjes erbij
hahhahahahahaahha
maar ja het is ook zo leuk

debbie
ik zat al elke keer te denken wanneer had jij je nod ook alweer
nou nu weet ik het dus
spannend meid
dus morgen ga je testen
ik hou het in de gaten morgen

verder
bedankt voor de lieve berichten ook van de moeder van marijn die normaal niet hier mee praat lief berichtje dank je

femke
onze zoon is 6 en wordt in maart 7                                                                               18 maart
onze dochter is 3 en wordt in feb 4                                                                                  19 feb
2e dochter is 1 en wordt in feb 2                                                                                           9 feb
3e dochter wordt dus in maart geboren hahahahahaaha                      22 maart uitgeteld
lekker alle verjaardagen achter elkaar

karin
ja al die jongens om de deur
daar maakt mijn man zich druk om
hij had echt liever een jongen gehad
maar ja niets aan te doen ik ben super blij
ik ga straks met 3 dochters de stad in later en gezellig shoppen make up kopen
gezellig koffie drinken bij de v&d hahahahahahahaha

nou hoop ik dat ik niemand ben vergeten
ja patricia
hoe gaat het met jou
liefs ci lo...

Hoi CiLo,

Allereerst het spijt me verschrikkelijk dat ik gister niet gereageerd heb had het wel gelezen op me werk maar er is weer genoeg gebeurd gister kom ik zo op terug.

GEFELICTEERD het is een meisje NOOIT verwacht was er echt van overtuigd dat het een jongen zou worden.

Maar een meid is toch ook super CiLo hoop meiden worden het in deze topic hihi leuk hoor.

Nu kom ik met iets minder goed nieuws. Ik ben gister weer met spoed naar het ziekenhuis geweest omdat ik hele heftige buikpijnklachten had. lag gewoon te ijlen op bed. Ik heb dus weer 2 cystes zitten maar of de pijn ook daadwerkelijk daarvan komt weet ik niet ik dacht zelf aan een buikgriep aangezien die heerst. Maar ik moest vandaag terug komen bij mijn eigen gyn en die wist me ook niet met zekerheid te zeggen waar het aan ligt.   Gister was bij alle onderzoeken bekend dat ik niet zwanger ben en mijn eigen gyn zegt dat nog te vroeg is om te testen dus ik blijf nog een beetje hopen.  

Sorry voor me ego bericht. Ik lig nu op bed  ik kom morgen weer kletsen  

groetjes
Patries  

Ha dames,

Hier weer een keer een berichtje van wijnie!!!!!!!(werd zwanger in Italie)
sorry dat jullie maanden niks van mij gehoort hebben maar ik ben nog steeds heel misselijk en word van de pc alleen nog misselijker maar dacht ik ga nu echt eens weer kijken.
ik weeg nog steeds 3 kilo minder dan voor ik zwanger werd heb wel een klein buikje en ben nu 19 wkn zwanger heb maandag de 20 wkn echo gehad en de kleine doet het prima!!!!!
ik kom af en toe nog mee kletsen alleen niet vaak tot dat ik niet meer misselijk ben maar ben bang dat dit 9 maanden duurt.
Dames veel geluk in de zwangerschap en ik kom af en toe gluren.

liefs wijnie (nina)

He Nina

Wat goed dat je reageert, ik had je al overal gezocht........haha
Nee zonder gein ik was je wel aan t zoeken geweest en heb een onderwerp voor je aangemaakt.

Ik dacht nadat ik ook daar niks op hoorde zeker dat t allemaal niet goed gegaan is bij je.
Gelukkig dat ik er helemaal naast zat zeg!!!
Super goed nieuws dat je er weer bent!!!

Maar wat rot voor je dat je je zo ziek voelt. Mijn vriendinnetje is ook al 6 manden zooo ziek, echt niet normaal. Die is ook alleen nog maar afgevallen.
Heb echt met je te doen hoor. Ik zie wel bij mijn vriendinnetje dat het gewoon niet om te doen is, ben je nog wel aan t werk?? Kraamverzorgster toch???

Maar goed vertel eens wat meer over hoe je zwangerschap tot nu toe was.
Hoe vond je omgeving het toen je het vertelde.......enne heb je gezien wat t gaat worden bij de 20 weken echo??

Ik ben in verwachting van onze 1e dochter. Ik heb al twee zoontjes dat weetje misschien nog wel, Julian van 4 en Valentijn van 2 jaar.
Dus dat was wel een cadeautje toen ik dat hoorde!!

Voor jou is het de 1e toch?
Schrijf je naam weer op de lijst en klets gezellig mee, top!

Tot snel
Kus van Annerobe (femke dus...)

Terug
Bovenaan