ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

Hallo,

hier even weer een berichtje, ik was laatst ook aan het knoeien geweest met knippen en plakken en toen lukte het maar niet. ik heb wel even snel wat bijgelezen, merk dat er veel meisjes op komst zijn. Bij mij in de omgeving worden eigenlijk alleen maar jongens geboren.
Maar vandaag de 21 weken echo gehad en alles is goed en zit waar het hoort. Het wordt waarschijnlijk wel een lang kindje maar dat zijn wij allebei ook. Aan de tekst kleur misschien wel te zien wat het gaat worden...een zoon!
Had ik echt niet op gerekent en mijn man ook niet, gek hé? Ik moet er toch ff aan wennen zag mezelf aldoor met een klein meisje en had ook de meisjes namen al. Mijn moeder had het ook aldoor over een meisje, ikmoet ff omschakelen maar ben natuurlijk harstikke blij en vooral ook dat ik het nu al weet dan heb ik nog zo'n 19 weken om eraan te wennen.
Ik typ volgende week wel ff verder dan ben ik heerlijk een weekje vrij

groet! een boymama

ci lo               30               4e             22 maart           18 nov                                                           meisje

isa                    28               1e              16 maart            12 nov                                                             geheim

diarich         23               2e              27 maart                                                                                           meisje!!!!!      

brasilg          25               1e           14 maart                                                                                        wil ik wel weten    

annero         31                3e               3 maart                                                                                           meisje!!!!

lekkert         28                 1e            18 maart                                           6 nov                            jongen!!

karin               30                 2e            10 maart                                                                                           jongen!!!!

macka         38                 1e               8 maart            2 dec                                                               geheim

hoi,

Was vanmiddag een heel snel berichtje. Spontaan stond er natuurlijk iemand aan
mijn bureau. Volgens mij heeft ze kunnen zien wat ik had getikt. hahaha ach het is op zich geen geheim dat we bezig zijn. Als iemand het vraagft ontken ik ook niet.

Snap nog steeds niet waarom die test nu negatief was. Was er echt van overtuigd dat hij positief zou zijn. Hopenlijk kan ik over een paar dagen gewoon nog een test doen.

Debbie

Hoi Meiden wat lief dat jullie allemaal zo meeleven dank je wel.

Bears wat vervelend zeg dat je een negatieve test had hopelijk krijg je nog wel een poitieve zeker als je al overtijd bent.

Nou ik heb niet eens de kans gekregen om te testen. Bij mij zijn net de RDtje aan gekomen. ik heb dus een goeie buikgriep + menstruatiekrampen en lig al vanaf dinsdag op bed.

Heb net even een traantje weggepinkt. Ik geef echt de moed niet op maar baal zo dat ik weer zo'n pijn heb, ik was zo positief na me operatie en dat is in deze paar dagen helemaal de grond in geboord. Onze eerste IUI is officieel mislukt we mogen nu nog maar 1 IUI doen ipv 6 dus allemaal hard duimen dat het komende ronde wel raak is. Anders moet ik maanden weer aan de pil om endometriose rustig te houden en dan IVF. Maar dat zit ik eigenlijk niet op te wachten maar ja als je wens zo groot is.

Sorry meiden ik moest dit even van me afschrijven als ik van de week beter in me vel zit ga ik op iedereen reageren.

Ik lig nu op bed met me laptop me man ligt al te slapen en die weet nog niet eens dat de eerste IUI officieel mislukt is. Beetje jammer want hij is over 25 minuten jarig. Mijn schatje wordt 29 had toch een leuk verjaardag cadeautje geweest.

groetjes
en een dikke kus van een beetje verdrietige patries

Patricia,

Weet niet zo goed wat ik moet schrijven. Wat ontzettend balen meid dat het niet
gelukt is in de eerste ronde.  Heb gemist waarom je maar 1 kans hebt ipv 6 maar ga de komende maand echt super hard voor je duimen dat het gewoon gaat lukken.

Liefs Debbie

PS gefeliciteerd met je mannetje

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk    datum echo      jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart           18 nov                                                           meisje

isa                    28               1e              16 maart            12 nov                                                             geheim

diarich         23               2e              27 maart                                                                                            meisje      

brasilg          25               1e           14 maart                                                                                        wil ik wel weten    

annero         31                3e               3 maart                                                                                           meisje!!!!

lekkert         28                 1e            18 maart                                                                                           jongen

karin               30                 2e            10 maart                                                                                           jongen!!!!

macka         38                 1e               8 maart            2 dec                                                         geheim

bears
hopelijk test je als nog posi
ik hoop het voor jullie

patricia
o wat balen meid
het zit je niet mee wat een ellende elke keer
ik hoop zo dat het de volgende ronde raak is
en wat balen dat je er nu geen 6 meer krijgt dan wordt het nu weer klussen met stress
dat kan toch ook niet goed zijn

trouwens van harte gefeliciteerd met je mannetje
en beterschap met je buikgriep

liefs ci lo... knuffel

hai meiden
we hebben een naam
jippie
we zijn het allebei eens sinds gisteravond
wij vonden die naam al mooi maar we wisten de betekenis niet precies
en gisterenavond kwamen we achter de betekenis en die is heel mooi
ik ben super blij

mijn zoontje is nu ziek sinds woensdag op donderdagnacht