ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk      pret echo      jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart           18 nov              23 dec                           meisje

isa                    28               1e              16 maart            12 nov                                                             geheim

diarich         23               2e              27 maart                                                                                            meisje      

brasilg          25               1e           14 maart                                                                                        wil ik wel weten    

annero         31                3e               3 maart                                                                                           meisje!!!!

lekkert         28                 1e            18 maart                                                                                           jongen

karin               30                 2e            10 maart                                                                                           jongen!!!!

macka         38                 1e               8 maart            2 dec                                                         geheim

hoiii allemaal,

ben ik weer eens:)
Cilo, een meisje, gefeliciteerd hoor!!!
En nog veel meer meiden, dat word gezellig

Hier nog steeds niks, maar dat geeft niet, deze maand ga ik beginnen met ovulatietesten, misschiendat we dan wat gerichter kunnen klussen, zitten er steeds naast heb ik het idee, hahaha wat een onderwerp weer.

Nou jullie lekker genieten va al het moois dat hard aan het groeien is

Liefs

hai busababe
jeetje wat heb ik jouw lang gezocht
ik kon je niet meer vinden
de laatste keer dat ik je sprak zou je je nod op vakantie hebbben
daarna heb ik niets meer van je vernomen
ik heb elke keer gekeken of je nog bij het lijstje stond van okt geloof ik kan dat
en elke keer als ik op het zwanger worden forum ben kijk ik of ik je naam zie
dus ik was nog steeds met je bezig

hehehehehehehehhee
dus eindelijk een teken van leven
wat jammer dat het nog steeds niet raak is
wat balen voor jullie

ik hoop dat het gauw goed komt
en dat jij nog voor de kerst een zwangere mama to be bent

wanneer heb jij je volgende nod dan
nou ik brei er een eind aan
en blijf kletsen hier he

liefs ci lo...

brasilgirl
hoe gaat het met jouw
wanneer weet je wat het is
jij bent nu de enigste van wie we het nog niet weten
en ik ben heel erg benieuwd
ik denk dat jij een jongen krijgt
nou laat wat van je horen
liefs ci lo...

dat is wel lief dat je me nog gezocht hebt.
Ben niet zo heel erg actief geweest en heb met  het onderwerp oktober niet meegedaan.
Ik sta nu wel weer bij november en ik klets bij 24 jaar nog wat mee, daar is nathalie ook nog te vinden, ook gezellig dus.

Mijn volgende nod is 26 november, dus duimen voor ons :)
Ik zou het wel heel leuk vinden als we dit jaar nog zwanger mogen zijn, maar ja dat heb je niet voor het uitkiezen he.

Echt leuk om te lezen hoe het met je gaat, kan me nog wel herinneren dat we bij het juli lijstje zaten en dat ik het bijna niet bij kon hoden zoveel werd er gekletst. Had toen toch wel meteen een band met degene die er toen waren en met jou natuurlijk, dat is wel anders nu vandaar dat ik ook bij 24 jaar en nog wat zit, babaeken zit daar ook en nathalie kletst er ook nog mee, en als je naar de lijst kijkt is het een vruchtbaar topic... Nu nog voor mij

Ik ga je op de hoogte houden

liefs

hallo allemaal
vanavond gaan mijn man en ik naar kennisen op visite
en mijn schoonzus komt bij ons oppassen
heerlijk even zonder de kids
dat doen wij haast nooit
dus ik heb er zo'n zin in
ik ga me zo even optutten

nou fijn weekend allemaal
liefs ci lo...

Terug