ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

Ik heb 's avonds last van zuur en af en toe zit ik tegen misselijkheid aan. Niet echt misselijk maar er zit wel iets. Weet niet precies hoe ik het moet zeggen.
Veder eigenlijk niets.

Hoi Meiden

Ik zit wel bij een rose groep he nou jullie hadden vast ook jongens namen bedacht
Ik kan namelijk wel wat tips gebruiken O ja het moet wel bij Dylan passen en ik wil geen Bob.

Ik ben nog wel een klein beetje jaloers hoor .
Maar ik begin nu ook wel trots te zijn op  2 heerlijke mannen
Mijn vriend zei zelfs ah dan wordt de Derde een meid
Een derde wij wisten niet eens of we voor een tweede zouden gaan

Mijn kleine man in mijn buik laat voordurend weten dat hij der is.
Het wordt elke dag heviger

Ik had laats vertelt dat ik zo last van mijn bekken (spieren) het was gisteren zo hevig
dat ik niet eens normaal kon lopen
Vanavond ga ik naar fysio hopen dat ze mij daar kunnen helpen
Als iemand dit herkent zou ik het fijn vinden als je reageert

Cilo jij woont toch in hoofddorp?
Ga jij zeker naar baby view om een echo te doen
Ik ben er namelijk met Dylan geweest.
Nu ga ik naar Amstelveen
Oh wordt gebeld door de fysio ik mag nu
groetjes

hai karin
ik woon niet in hoofddorp ik weet niet eens waar het ligt
ik woon in het oosten van nederland

wat vind je van brandon
dylan en brandon
wel een beetje 90210
de 2 zoontjes van pamela anderson heten ook zo

liefs ci lo...

He Karin,

haha na 5 min viel het kwartje hoor waarom je 2e zoontje geen Bob mag heten.....(die hersens doen ook niks anders dan afbreken geloof ik)

Hier komen de Jongensnamen die misschien bij Dylan passen???????
Freek
Hugo
Lars
Friso
Kay
Milo
Jelle

of

Mitchel
Randy
Wesley

Ik ben zelf van hele andere namen, als ik een jongetje zou krijgen (of krijg wat je weet t nooit, haha) dan zou mijn zoontje een van deze namen hebebn gekregen:

Dominiek
Olivier
Daniel

Maar goed deze namen passen ook meer bij Julian en Valentijn denk ik.....

Geef eens wat namen die je mooi vind dan kunnen we gericht meedenken, een naam is zo persoonlijk!
Die van mij vind je vast afschuwelijk, haha!

Succes iig!
Femke

hallo allemaal!

@ karindylan, op moment schiet er geen naam binnen, maar als ik een keer 1tje tegen kom dat ik denk ja die past wel leuk zal ik je het laten weten! En er zijn dus veel activiteiten in je buik? Weet je al wat er met je bekken aan de hand was?

Ikzelf krijg erg last van de zenuw in mijn bil. Moest nu erg op mijn houding gaan letten. Vorige keer was het pas na de 30 weken! Zwemmen was wel goed. En dat ga ik na volgende week midweekje weg doen met een vriendin van mij. Heb er ook wel zin in!

O'ja ik heb vandaag per post een brief van zwangerschapscursus gekregen en heb 18 nov mijn eerste les. Wel leuk wie weet kom ik ook bekenden tegen. Ben benieuwd hoe het allemaal zal gaan! Alleen wel jammer dat je 6 januari met de partnerles net weer een midweek centerparcs zijn. Had erg leuk gevonden om dat ook eens mee te maken, maar wie weet mag ik tijdens een volgende partnerles nog eens langs waaien!

@ Debbie, wat jammer negatief getest. Zal de volgende ronde voor je duimen!
@ Nina, wat rot voor je dat jij je zo min voelt, hoop echt voor je dat het geen 9 maanden zal duren. Zal ook voor jouw duimen!

@ Cilo, jij dus nog goed wezen shoppen ! Heerlijk joh ook ik ben van start gegaan vind nog wel wat spannend allemaal hoor. Zo onwerkelijk nog een meid! 25ste mag ik immers nogmaals een echo voor die dvd in gewoon 2D. Dat is toch wel een bevestiging dan voor mij hoor! Maar ik had immers toch ook al een roze pyama gekocht, roze waskussenhoes, vandaag nog even weggeweest en heb bij jan sikkens in Sneek een mooi dekbedstofje voor in de wieg gekocht zal deze zelf naaien ( is ook het enige wat ik kan naaien gewoon rechtaan recht uit ha haha). Ook heb ik gordijnen gekocht van assepoester, belle, sneuwwitje de achtergrond is wit. Mijn moeder zal deze maken. Zal erachter een verduisterend rolgordijntje doen! En we zullen nu toch nog sauzen allemaal bloesem en een kleine muur zuurstok roze!

Tja begin er nu toch echt wel zin in te krijgen en toch vind ik het wennen meiden dingen kopen. Wilde altijd een zoon en die kregen we als eerste vond ik stoer en nu gaan we van stoer beetje naar truttig is niet het juiste woord maar jullie snappen me vast wel!

@ patricia , beterschap gewenst en wat een rot nieuws voor je!

Groetjes

Diana

Terug
Bovenaan