hallo allemaal!
@ karindylan, op moment schiet er geen naam binnen, maar als ik een keer 1tje tegen kom dat ik denk ja die past wel leuk zal ik je het laten weten! En er zijn dus veel activiteiten in je buik? Weet je al wat er met je bekken aan de hand was?
Ikzelf krijg erg last van de zenuw in mijn bil. Moest nu erg op mijn houding gaan letten. Vorige keer was het pas na de 30 weken! Zwemmen was wel goed. En dat ga ik na volgende week midweekje weg doen met een vriendin van mij. Heb er ook wel zin in!
O'ja ik heb vandaag per post een brief van zwangerschapscursus gekregen en heb 18 nov mijn eerste les. Wel leuk wie weet kom ik ook bekenden tegen. Ben benieuwd hoe het allemaal zal gaan! Alleen wel jammer dat je 6 januari met de partnerles net weer een midweek centerparcs zijn. Had erg leuk gevonden om dat ook eens mee te maken, maar wie weet mag ik tijdens een volgende partnerles nog eens langs waaien!
@ Debbie, wat jammer negatief getest. Zal de volgende ronde voor je duimen!
@ Nina, wat rot voor je dat jij je zo min voelt, hoop echt voor je dat het geen 9 maanden zal duren. Zal ook voor jouw duimen!
@ Cilo, jij dus nog goed wezen shoppen ! Heerlijk joh ook ik ben van start gegaan vind nog wel wat spannend allemaal hoor. Zo onwerkelijk nog een meid! 25ste mag ik immers nogmaals een echo voor die dvd in gewoon 2D. Dat is toch wel een bevestiging dan voor mij hoor! Maar ik had immers toch ook al een roze pyama gekocht, roze waskussenhoes, vandaag nog even weggeweest en heb bij jan sikkens in Sneek een mooi dekbedstofje voor in de wieg gekocht zal deze zelf naaien ( is ook het enige wat ik kan naaien gewoon rechtaan recht uit ha haha). Ook heb ik gordijnen gekocht van assepoester, belle, sneuwwitje de achtergrond is wit. Mijn moeder zal deze maken. Zal erachter een verduisterend rolgordijntje doen! En we zullen nu toch nog sauzen allemaal bloesem en een kleine muur zuurstok roze!
Tja begin er nu toch echt wel zin in te krijgen en toch vind ik het wennen meiden dingen kopen. Wilde altijd een zoon en die kregen we als eerste vond ik stoer en nu gaan we van stoer beetje naar truttig is niet het juiste woord maar jullie snappen me vast wel!
@ patricia , beterschap gewenst en wat een rot nieuws voor je!
Groetjes
Diana