ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

hallo dames
daar ben ik weer
ik had weer eens problemen met de muis en toetsenbord
erg vervelend

morgen moet ik weer naar de vk
heb ik zin in
onze dochter is erg druk in de buik
ik dacht vandaag zal ik even naar de h&m gaan
maar dacht toen nee ik wacht toch nog even die pretecho af
stom he ik heb toch nog een twijfel
maar goed nog 5 weken en dan weet ik het wel 100% zeker
ja jullie zullen wel denken komt zij ook weer aan met haar weken
maar goed met elke keer aftellen en elke keer ergens naar uit kijken gaat de tijd wel sneller we zijn al lang genoeg zwanger toch

nou tot gauw
liefs ci lo...

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk      pret echo      jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart           18 nov              23 dec                           meisje

isa                    28               1e              16 maart            12 nov                                                             geheim

diarich         23               2e              27 maart                                                                                            meisje      

brasilg          25               1e           14 maart                                                                                            meisje  

annero         31                3e               3 maart                                                                                           meisje!!!!

lekkert         28                 1e            18 maart                                                                                           jongen

karin               30                 2e            10 maart                                                                                           jongen!!!!

macka         38                 1e               8 maart            2 dec                                                         geheim

brasilgirl
wat leuk een meid
leuk dat je nog even wat van je liet horen

karin
wat vervelend van je bekken
ik begin nu zelf ook veel pijn te krijgen ik ga er morgen met de vk over praten
ik hoop dat de fysio je goed helpt

patricia
hoe gaat het nu met je
ik hoop beter

alle andere meiden laat wat van jullie horen en tot gauw
liefs ci lo...

Hallo allemaal!

Hoe gaat het met jullie?
Cilo ook ik heb er soms nog wat moeite mee te geloven dat we echt een meid krijgen. Het is nog steeds zo onwerkelijk en ook ik twijfel af en toe.
Gelukkig kan ik volgende week dinsdag al voor een dvd in 2d dus dan kunnen we weer even kijken. Denk dat ik het dan geloofwaardiger vind.

Morgenavond voor eerst na zwangerschapsgym. Heb ik wel zin in. Toch ben ik ook wel iets nerveus maar dat is gezond toch? Je moet maar afwachten wat je ervan kunt verwachten en in wat voor groep je terecht komt.

Wij zijn vorige week een midweek na centerparcs eemhof geweest. We hebben ontzettend genoten en zijn blij dat we in januari nogmaals gaan en dan met een stel vrienden en hun zoontje. En wat een heerlijk gezicht om onze zoon zijn gezicht en ogen te zien stralen! Hij was ook helemaal weg van water! Kon hem er amper uit krijgen en hij wou maar naar de andere kindjes toe, maar die zaten er niet echt op te wachten ha ha ha. En zijn papa was steeds weg de wildwaterbaan op en de glijbanen ha ha ha!

Verder schopt de kleine meid heel veel in mijn buik. Erg gezellig. Momenteel ben ik heel opruimerig in huis! En o ja we hebben een nieuwe vriezer gekocht een koelkastmodel met 6 laden mooi wat ruimte! En de bijkeuken is zo goed als af. Wat een heerlijk gevoel zeg. Volgende week woensdag gaat mijn vriend de babykamer sauzen. Word roomwit en 1 muur baby roze.

Een vriendin van mij komt as zaterdag langs en zij bood me kleertjes aan van haar dochtertje.Vind heel lief! En als ze komt neemt ze de bladen ouders van nu   en kinderen mee. Heeft ze abbonement op en vorige keer kreeg ze boekjes van mij en nu mag ik ze naar haar lezen anders gooit ze het weg. Ideaal en erg lief!

We zijn in ondertrouw gegaan vorige week maandag. En nu 12 januari om 10 uur zullen we het partnerschap aangaan en zal ik ook de naam van mijn vriend aannemen!

Nou meiden het is alweer een heel verhaal ik ga er maar weer even vandoor.
En Cilo veel plezier morgen bij de vk!

Groetjes

Diarich

O ja ik heb nog geen naam kunnen bedenken karin....( weet even niet meer zo 123 de naam voor wie ik het bedoel)

Hebben jullie nog leuke meiden namen die passen bij Yordi?
We hebben al een naam in gedachten, maar wie weet komt er nog een leuke naam tevoorschijn!

Hallo meiden

Wat is het hier rustig!
Ik heb net mijn eerste avond zwangerschapsgym gehad. Was allemaal nog wat onwennig, maar wel gezellig!

Verder gaat het hier zo zijn gangetje. Heb vandaag pepernoten gebakken en het is gelukt! Alleen het zijn witte pepernoten geworden ipv bruine had verkeerde suiker, maar het maakt ze er niet minder lekker om!

Groeten

Diarich

Hoi meiden,

het gaat gelukkig weer goed met me, heb wel even goed in een dip gezeten het vreet zoveel energie. Maar ja komt allemaal wel weer goed. Heb ruim een week op me bed gelegen. Van de week moet ik voor me 2e IUI zodra ik een positieve ovulatietest heb.

Ci lo wat vervelend dat je last krijg van je bekken. het was een tijdje stil hier dacht al dat je pc niet meewerkte ben blij om weer wat te kunnen lezen van jullie.

groetjes
Patries

hallo allemaal
daar ben ik weer even
heb dus weer last gehad met de pc
en de afgelopen dagen ongelovelijk druk geweest
morgen weer druk en zaterdag is mijn man jarig en krijg zaterdag en zondag visite
morgen voor het eerst naar fysio voor mijn bekken bij de andere kids had ik er ook wel last van maar dan op het laatst en nu loop ik er een paar weken al mee en wordt met de dag erger
ik slaap trouwens ook heel erg slecht ben heel erg veel wakker
heb vandaag een hele bult sinterklaas inkopen gedaan volgende week nog een paar dingen en dan heb ik gelukkig alles binnen
o ik vind dat altijd zo leuk om dat te doen
en elke avond 3 schoenen vullen hahahahahahhaha

gelukkig gaat alles goed met jullie
patricia fijn om weer van je te horen en dat alles goed met je gaat
ik hoop dat de 2e iui goed gaat
diana leuk dat je nu naar gym bent geweest
het is altijd leuk om zoiets 1x mee te maken in je leven
ik ben wel benieuwd hoe die witte pepernoten eruit zagen hahahahahhaha
misschien een gat in de markt en wordt je miljonair hihihihihihihihihhi

meiden doe het rustig aan
liefs ci lo...

Terug