Hallo allemaal!
Hoe gaat het met jullie?
Cilo ook ik heb er soms nog wat moeite mee te geloven dat we echt een meid krijgen. Het is nog steeds zo onwerkelijk en ook ik twijfel af en toe.
Gelukkig kan ik volgende week dinsdag al voor een dvd in 2d dus dan kunnen we weer even kijken. Denk dat ik het dan geloofwaardiger vind.
Morgenavond voor eerst na zwangerschapsgym. Heb ik wel zin in. Toch ben ik ook wel iets nerveus maar dat is gezond toch? Je moet maar afwachten wat je ervan kunt verwachten en in wat voor groep je terecht komt.
Wij zijn vorige week een midweek na centerparcs eemhof geweest. We hebben ontzettend genoten en zijn blij dat we in januari nogmaals gaan en dan met een stel vrienden en hun zoontje. En wat een heerlijk gezicht om onze zoon zijn gezicht en ogen te zien stralen! Hij was ook helemaal weg van water! Kon hem er amper uit krijgen en hij wou maar naar de andere kindjes toe, maar die zaten er niet echt op te wachten ha ha ha. En zijn papa was steeds weg de wildwaterbaan op en de glijbanen ha ha ha!
Verder schopt de kleine meid heel veel in mijn buik. Erg gezellig. Momenteel ben ik heel opruimerig in huis! En o ja we hebben een nieuwe vriezer gekocht een koelkastmodel met 6 laden mooi wat ruimte! En de bijkeuken is zo goed als af. Wat een heerlijk gevoel zeg. Volgende week woensdag gaat mijn vriend de babykamer sauzen. Word roomwit en 1 muur baby roze.
Een vriendin van mij komt as zaterdag langs en zij bood me kleertjes aan van haar dochtertje.Vind heel lief! En als ze komt neemt ze de bladen ouders van nu en kinderen mee. Heeft ze abbonement op en vorige keer kreeg ze boekjes van mij en nu mag ik ze naar haar lezen anders gooit ze het weg. Ideaal en erg lief!
We zijn in ondertrouw gegaan vorige week maandag. En nu 12 januari om 10 uur zullen we het partnerschap aangaan en zal ik ook de naam van mijn vriend aannemen!
Nou meiden het is alweer een heel verhaal ik ga er maar weer even vandoor.
En Cilo veel plezier morgen bij de vk!
Groetjes
Diarich
O ja ik heb nog geen naam kunnen bedenken karin....( weet even niet meer zo 123 de naam voor wie ik het bedoel)
Hebben jullie nog leuke meiden namen die passen bij Yordi?
We hebben al een naam in gedachten, maar wie weet komt er nog een leuke naam tevoorschijn!