ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk      pret echo      jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart           18 nov              23 dec                           meisje

isa                    28               1e              16 maart            12 nov                                                             geheim

diarich         23               2e              27 maart                                                                                            meisje      

brasilg          25               1e           14 maart                                                                                            meisje  

annero         31                3e               3 maart                                                                                           meisje!!!!

lekkert         28                 1e            18 maart     10 dec                      n.v.t                                       jongen

karin               30                 2e            10 maart                                                                                           jongen!!!!

macka         38                 1e               8 maart            2 dec                                                         geheim

De echo foto die ik mee heb gekregen is zo overduidelijk dat ik geen pret echo nodig heb om zeker te weten dat het een jongen wordt.!

Hallo allemaal!

Wat leuk Lekkert dat je een jongen krijgt!

Ik heb een nieuwtje kennen jullie dat verhaal dat wij een meisje zouden krijgen!
Nou vandaag weer echo gehad met dezelfde verloskundige en wat blijkt ze denkt nu echt een jongen. Eigenlijk ook wel overduidelijk!

Oftewel ik zag het de vorige keer wel goed! En mijn voorgevoel was goed!
En ik vind mijzelf echt een jongens moeder dus dat komt goed uit!

Ik was wel net drie dagen echt gewend een meid! Kon er eerst moeilijk aan geloven en vond aan de ene kant wel leuk, maar zag mijzelf eerder met een boy lopen!

Mijn vriend daarintegen vind dit minder nieuws hij dacht altijd een meid en ging ook door het lint toen het ook eerst zo bleek te zijn!
Nu moet hij echt omschakelen.

Volgende week woensdag mogen we ter compesatie nog eens gratis en wel een kwartier bij haar koekeloeren ook weer na het geslacht.

Dus de roze kleur gaat van de muren en drie kleertjes breng ik terug. Gordijnen van princess ( assepoester, belle en sneeuwitje) gaan waarschijnelijk op internet want die zijn net klaar!
De dekbedden stof kunnen nog wel terug gebracht worden!

Nou dit was weer even een update van mij. Nu even bank liggen en op naar gym!

Liefs

Diana

o diana
ik weet niet wat ik lees
mijn mond viel open jeetje
eerst dat verhaal van karin en daarna kreeg ik de schrik te pakken
en nu waar ik elke keer aan denk over komt jou ongelovelijk
gelukkig ben je er wel blij mee
wou jou man dan een meid
mijne wou nl een zoon
die ziet de ellende al aan komen al die boys dadelijk om de deur
voor zijn 3 dochters en onze enige zoon moet ze dadelijk allemaal beschermen
ik wist dat jij vandaag wat had maar ik had het vergeten in het schema te zetten
sorry niet met opzet gebeurd hoor

o ik denk elke keer dadelijk overkomt mij hetzelfde als karin en nu over komt het jou
die kleertjes kan ik dan niet meer ruilen
maar goed ben je over de schrik heen dan
en wat leuk dat je nog een kwartier mag
nou ik hoor het wel
liefs ci lo...

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk      pret echo      jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart           15 dec            23 dec                           meisje

isa                    28               1e              16 maart                                                                                       geheim

diarich         23               2e              27 maart                                                                                            jongen      

brasilg          25               1e           14 maart                                                                                            meisje  

annero         31                3e               3 maart                                                                                           meisje!!!!

lekkert         28                 1e            18 maart     10 dec                      n.v.t                                       jongen

karin               30                 2e            10 maart                                                                                           jongen!!!!

macka         38                 1e               8 maart            2 dec                                                         geheim

ci lo               30               4e             22 maart           15 dec            23 dec                           meisje

isa                    28               1e              16 maart                                                                                       geheim

diarich         23               2e              27 maart                                              3 dec                              
jongen

macka         38                 1e               8 maart            2 dec                                                        
geheim

Hallo

Ja Karin had inderdaad hetzelfde, dacht er ook gelijk aan!

Maar zoals mijn vriendin zei "moeder gevoel laat je dus niet zomaar in de steek".

Heb net leuk gym gehad.
Even verteld hoe en wat met de   echo! Vind wel leuk een jongen. Ben er al aan gewend heb zin om te shoppen, maar wacht even nogmaals volgende week woensdag af ....

Wel vind ik die echo spannend al ben ik heilig overtuigd op een jongen. Toch is het nog best beetje wennen!

Liefs

Diana

hallo allemaal
wij hadden toch een naam nou die is weer veranderd ik vond de betekenis niet mooi genoeg
deze naam begint met de zelfde letter en is korter
en ik wou mijn 2e dochter toen ook zo noemen en heb dat toen niet gedaan omdat er gezegd werd dat het een jongensnaam is
maar ik heb nu de hele tijd op het net gezocht en kwam er achter dat er heel veel italiaanse vrouwen zo heten
dus ik heb er nu vrede mee en ik heb ook al op een site gezien dat het voor beide geslachten kan
dus als het goed is is het nu echt rond hahahahahahahaha
of er moet 23 dec ineens een jongen in mijn buik zitten hahahahahahahahhaaha
liefs ci lo...

Hoi Cilo,

Kom weer even gluren hier hoor, en heb nieuws,
BEN ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!
vanmorgen positief getest, heel onwerkelijk nog hoor.
Wilde je het toch even laten weten

Met jou alles goed lees ik, gaat alweer snel he.

Liefs

Terug
Bovenaan