ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

karin
ik wens jouw ook veel plezier met de sint
en doe dylan een dikke kus van mij
en hopelijk geniet hij van het sintfeest
en kun je even aan leuke dingen denken
liefs ci lo...

Hallo Karin en Cilo,

Wat leuk om weer wat van jullie te lezen. Iedereen is maar druk vandaag de dag denk ik.
Wij hebben de sinterklaas cadeaus ook in huis. Zullen we dit jaar vieren bij mijn man zijn ouders. We hebben wel lootjes getrokken en voor Yordi hebben we allemaal wat dingetjes gekocht.

Dus Karin al lekker met een stoere jongenskamer bezig? Wij zullen woensdag sowieso de muur overschilderen want die is baby roze! Ook al zeggen ze nu dat het een meid is, dan word de babykamer gewoon lekker neutraal. Voor de jongenskamer ben ik er nog niet over uit. Denk klein muurtje baby blauw. En de rest maar gewoon bloesem, wil misschien nog kijken naar twee leuke posters van dombo het oliefantje. Maar kan ook zo weer veranderen.

Spannend en leuk maandag al een pretecho! Laat je weten hoe die is geweest?
Wat sneu voor Dylan hoop dat alles snel beter gaat.

Ik heb trouwens nu ook wel dat ik tegen meiden dingen aan loop en inderdaad denk anders had ik dat gekocht en zo gedaan!

Cilo jullie zijn al uit de namen? Wij zijn druk bezig maar wil niet echt lukken. Voor een meid waren we er al uit, maar voor een jongen is het bij ons een drama. Hebben wel een aantal , maar niet zo van yes die word het!

Hebben jullie voor de rest ook wat last van de "zwangerschapskwaaltjes"?
Hier niet veel, alleen moe en weinig energie, last van de rug en bekken en sommige dagen stinkt alles!. Maar voor de rest geniet ik eindelijk een beetje echt van het geschop in de buik. Is al aardig krachtiger zomaar in 1 week!
Verder ben ik heerlijk aan de kiwi's en de bakken ijs! Heerlijk vind ik dat momenteel!

Nou ik zal even weer op de bank lekker zitten niks doen. Misschien nog even wasje opvouwen, maar mijn man heeft ook al gezegd dat hij dat wel wilde doen zometeen, dus wie weet laat ik het ook wel even staan. Vind ook wel even lekker zo alleen beneden even niemand om me heen!

Ik spreek jullie snel!

Liefs

Diana

hai diana
ja lekker he dat gevoel van je kindje
die van mij is ook super druk
ik heb de placenta aan de voorkant dus ik zou haar minder moeten voelen volgens de vk maar ik voel haar heel duidelijk

morgen heb jij lekker weer een echo
fijn is dat altijd weer he
geniet ervan
liefs ci lo...

Hoi allemaal,
Vandaag naar de vk geweest alles weer goed. Moet 16 december voor een groeiecho en dan de 29e terug voor controle krijg dan meteen de anti D injectie (bah... en mijn man kan niet mee die heeft dan precies examen :'( dus ik mag alleen!) Heb een hekel aan injecties zeker als ik ze niet zelf mag geven ;)
Zal de lijst meteen even verversen als ik hem nog kan vinden.

Groetjes Macka

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk      pret echo      jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart           18 nov              23 dec                           meisje

isa                    28               1e              16 maart            12 nov                                                             geheim

diarich         23               2e              27 maart                                                                                            meisje      

brasilg          25               1e           14 maart                                                                                            meisje  

annero         31                3e               3 maart                                                                                           meisje!!!!

lekkert         28                 1e            18 maart                                                                                           jongen

karin               30                 2e            10 maart                                                                                           jongen!!!!

macka         38                 1e               8 maart            29 dec        16 dec (groei)      geheim

Hoi allemaal

Ik wilde even melden dat ik niet weet of ik maandag na de pretecho meteen kan reageren.
Want Dylan wordt maandag ,dinsdag en woensdag opgenomen in het ziekenhuis dus in de morgen melden en einde van de middag naar huis .
Maar zodra ik tijd heb meld ik hoe het geweest is
Hebben jullie trouwens ook zoveel leven in jullie buik , het lijkt wel meer dan de eerste.
Ik wens iedereen fijne sinterklaas dagen
tot gauw
Dikke uit Vinkeveen

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk      pret echo      jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart           15 dec            23 dec                           meisje

isa                    28               1e              16 maart                                                                                       geheim

diarich         23               2e              27 maart                                                                                       jongen    

brasilg          25               1e           14 maart                                                                                            meisje  

annero         31                3e               3 maart                                                                                           meisje!!!!

lekkert         28                 1e            18 maart     10 dec                      n.v.t                                       jongen

karin               30                 2e            10 maart                                                8 dec                             jongen!!!!

macka         38                 1e               8 maart            29 dec     16 dec groei                   geheim

hai macka
leuk dat je weer even voorbij komt
maar dat schema van jouw was wel heel oud
er stonden afspraken op van nov
en diana weet inmiddels dat ze een jongen krijgt

wat voor een injectie is dat waar jij het over had anti d
dat ken ik nl niet
en een groei echo gaat het dan niet goed met de kleine dan
nou ik hoor het wel
liefs ci lo...

Terug
Bovenaan