Hallo Karin en Cilo,
Wat leuk om weer wat van jullie te lezen. Iedereen is maar druk vandaag de dag denk ik.
Wij hebben de sinterklaas cadeaus ook in huis. Zullen we dit jaar vieren bij mijn man zijn ouders. We hebben wel lootjes getrokken en voor Yordi hebben we allemaal wat dingetjes gekocht.
Dus Karin al lekker met een stoere jongenskamer bezig? Wij zullen woensdag sowieso de muur overschilderen want die is baby roze! Ook al zeggen ze nu dat het een meid is, dan word de babykamer gewoon lekker neutraal. Voor de jongenskamer ben ik er nog niet over uit. Denk klein muurtje baby blauw. En de rest maar gewoon bloesem, wil misschien nog kijken naar twee leuke posters van dombo het oliefantje. Maar kan ook zo weer veranderen.
Spannend en leuk maandag al een pretecho! Laat je weten hoe die is geweest?
Wat sneu voor Dylan hoop dat alles snel beter gaat.
Ik heb trouwens nu ook wel dat ik tegen meiden dingen aan loop en inderdaad denk anders had ik dat gekocht en zo gedaan!
Cilo jullie zijn al uit de namen? Wij zijn druk bezig maar wil niet echt lukken. Voor een meid waren we er al uit, maar voor een jongen is het bij ons een drama. Hebben wel een aantal , maar niet zo van yes die word het!
Hebben jullie voor de rest ook wat last van de "zwangerschapskwaaltjes"?
Hier niet veel, alleen moe en weinig energie, last van de rug en bekken en sommige dagen stinkt alles!. Maar voor de rest geniet ik eindelijk een beetje echt van het geschop in de buik. Is al aardig krachtiger zomaar in 1 week!
Verder ben ik heerlijk aan de kiwi's en de bakken ijs! Heerlijk vind ik dat momenteel!
Nou ik zal even weer op de bank lekker zitten niks doen. Misschien nog even wasje opvouwen, maar mijn man heeft ook al gezegd dat hij dat wel wilde doen zometeen, dus wie weet laat ik het ook wel even staan. Vind ook wel even lekker zo alleen beneden even niemand om me heen!
Ik spreek jullie snel!
Liefs
Diana