ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

Diana,

Het is zeker weer gezellig in huis. Wij hebben echte ballen. Mijn dochter heeft geholpen met de ballen in de boom te hangen (zij hangt ze op en ik hang ze stiekem wat verder op de takken hahaha). Ze blijft er verder vanaf dus dat is wel mooi.

Zwaar hoor dat je schoonmoeder kanker heeft. Weet er helaas alles van. Mijn moeder heeft twee keer borstkanker gehad en mijn schoonmoeder is vorig jaar aan de ziekte overleden. Begrijp dus heel goed wat jullie meemaken en wil jullie heel veel kracht toewensen.

Nou nog twee dagen en dan heb ik eindelijk mijn examen achter de rug. Moet woensdag van 2 tot half 5 in een duffe zaal zitten in Nieuwegein. Vreselijk. Maar als het voorbij is kan ik me weer lekker concentreren op leuke dingen.

Prettige avond, ik ga nog even tv kijken.

Debbie

Hallo allemaal,

Hier snel een berichtje van mij .
Ik ga zo weeer naar het ziekenhuis met Dylan.
Met hem gaat het goed het is vandaag de laatste dag dat zijn darmen worden schoon gemaakt.
Ze hebben wel wat in zijn bloed gevonden dat gaan ze nu verder uitzoeken
23 dec krijg ik de uitslag en hoor ik of ze hem gaan opereren.
Ondanks dit allemaal heb ik genoten van mijn echo maandag avond.
Ik heb ons mannetje heerlijk bekeken het was geweldig
Ik heb zoveel foto s gehad dat ik van de week wel wat laat zien
Hij lag de hele tijd met zijn voeten in zijn gezicht zo schattig zie je zijn gezichtje met een paar voeten en zijn duim in zijn mondt

Ik moet weg
Ik hoop dat met iedereen alles goed gaat.
En dat jullie sinterklaas gezellig was.
Op naar de kerstdagen

Dikke x Karin

hai meiden
ik ben doodmoe
mijn man en ik zijn al een paar dagen verkouden en ik heb er een kriebelhoest bij
onze jongste dochter is ook al een paar dagen verkouden
maar sinds gister heeft ze er ook een droge hoest bij dat er dus geen slijm los komt ze is helemaal hees en ze heeft koorts
mijn zoon heeft sinds gister diaree en heeft overgegeven
dus vandaag moet ik alle beddengoed er afhalen was draaien alles zit onder de overgeef en diaree zowel zijn bed als ons bed want hij heeft later bij ons gelegen
dus ik ben doodmoe

karin
fijn dat het goed gaat met dylan en fijn dat je toch nog hebt kunnen genieten
van de echo

patricia
wat balen dat je weer ongie bent geworden

bears
succes met je examen

diana
hoe was de echo

nou meiden
ik had gisteren alles versierd en de kaartjes verstuurd
gelukkig was ik daar mee klaar voordat het zo erg werd met mijn zoon want als ik het nu had moeten doen was er niets van terecht gekomen
liefs ci lo...

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk      pret echo      jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart           15 dec            23 dec                           meisje

isa                    28               1e              16 maart                                                                                       geheim

diarich         23               2e              27 maart                                                                                         jongen    

brasilg          25               1e           14 maart                                                                                            meisje  

annero         31                3e               3 maart                                                                                           meisje!!!!

lekkert         28                 1e            18 maart                                                                                         jongen

karin               30                 2e            10 maart                                                                                         jongen!!!!

macka         38                 1e               8 maart            29 dec     16 dec groei                   geheim

lekkert
hoe was het bij de vk vandaag

annerobe
tijdje niets meer van je gehoord gaat alles goed met je

brasilgirl
ook een tijdje niets van je gehoord hoe gaat het met jouw

isa
van jouw hebben we al heel lang niets meer gehoord
hoe gaat het ermee

debbie
nog 5 dagen tot je nod spannend

patricia
druk met je werk zeker
ik ben benieuwd wat de gyn gaat zeggen meid

karin
is dylan alweer thuis

diana
laat nou een keer van je horen
of is het geslacht weer anders
of was er iets niet goed

macka
nog even en dan heb je je echo
hopelijk is alles goed met de baby en heb jij geen
zwangerschapsvergiftiging

nou ik heb iedereen gehad
tot horens
liefs ci lo...

Ja nog 5 nachtjes slapen! Jammer genoeg kan mijn man niet mee. Even kijken of ik alleen ga of dat er een vriendin meegaat.
Het ging overigens over zwangerschapsdiabetes hoor. Gelukkig niet over zwangerschapsvergiftiging brr... daar moet ik echt niet aan denken. Dan moet je geloof ik in het ziekenhuis opgenomen worden en dat kan niet want het kamertje is nog niet af!! ;)

Fijn dat alles goed was diana. En dan nu maar op naar de jongenskamer :D

Groetjes!

Terug
Bovenaan