ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

Goedemorgen is het nog net hihi,

Ik ben nog steeds niet ongesteld ik heb de zwangerschapstesten van sensitest gebruikt die zaten bij me ovulatietesten die ik via internet besteld heb.

Vorige maand bij mijn eerste IUI was ik na 12 dagen inseminatie al ongesteld en ik zit vandaag op dag 15 dus dat is al vreemd vorige maand duurde mijn cyclus 28 dagen en normaal altijd 32 dagen.

Ik snap wat je bedoeld hoor maar ik geloof niet dat ik nu zwanger ben een negatieve test? En je hebt gelijk wat betreft pijnstillers ik heb gister alleen maar paracetamol genomen maar dag ervoor ook diclofenac het is niet goed mocht ik zwanger zijn. Maar ben ik niet zwanger  dan wil je niet weten wat een pijn ik kan verwachten en daar ben ik nog banger voor eerlijk gezegd.

Ik weet dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn dus ik heb nog steeds hoop hoor echt waar!!

Nou de tijd zal het weer leren moet gewoon even geduld hebben.

bedankt voor je medeleven dat doet me goed.

dikke kusss
patries

hi patricia
als je nou morgen nog niet ongie bent ga je je dan morgenochtend weer testen
ik heb trouwens altijd de testen van de apotheker zelf hun eigen merk
en bij mij klopte die altijd
en ook handig want als je savonds nog een test wil halen er is altijd een dienstdoende apotheek open
nou ik ben benieuwd hoe het morgen met je is
liefs ci lo...

Goedeavond,

Gisteren een hele gezellige sinterklaas gehad. Dochter is ongelooflijk verwend.

Vandaag hebben we de kerstboom opgezet en hebben wij op een dressoir allemaal
van die huisjes  gezet in de sneeuw met boompje en poppentje e.d.
Toen alles stond naar het tuincentrum geweest en daar nog drie extra huisjes gekocht en lantaarnpaaltjes.
Het huis is weer super gezellig zo.

Cilo, 25 weken alweer. Wat vliegen die weken voorbij.
Zag dat je alle kleertjes nu gaat uitzoeken. Wij hebben ook een hele doos staan met de eerste 2 jaar kleertjes geloof ik. Heb wel eens wat weggedaan maar zeker van toen mijn dochter nog baby was hebben we alles bewaard. Hopenlijk kunnen we het nog een keer gebruiken.

Patricia spannend nu zeg. Nog niet ongie. Hoop zo dat het gewoon aan de test heeft gelegen dat je nog geen positieve test heb gehad.
Hou de komende dagen deze site goed in de gaten.

Debbie

hai patricia
hoe is het vandaag
laat wat van  je horen

hai debbie
fijn dat je het leuk hebt gehad
en ik hoop ook zo voor jouw dat jij die kleertjes weer kunt gebruiken
ik hoop dat jij en patricia allebei zwanger 2009 ingaan
heel veel liefs ci lo...

Hoi CiLo,

sorry ik kan op me werk niet reageren dus ik moet wachten tot ik dan thuis ben.

Helaas ben ik echt ongesteld geworden vandaag dus dikke pech!!!!!!!!!!! Ik moet 16/12 terug komen bij de gyn ben benieuwd wat hij me nu weer gaat vertellen wat ik moet doen.

voor dat jij gaat bevallen ben ik zwanger let maar op!! hihi komt goed.

weer bedankt voor je steun vind het zo lief.

dikke kuss
patries

Hallo allemaal!

Patricia:
Jammer zeg dat je weer ongie bent geworden, hoop echt dat jij zwanger bent voordat wij moeten bevallen!

Debbie:
Gezellig hé die kerstversieringen in huis.. Wij hebben de boom ook in middels staan heb wel in 2 etapes gedaan, maar hij staat. kids proof nepboom met plastic ballen ha ha ha.
Verder allemaal kaarsjes aan heerlijk zo 'savonds!

Cilo:
Alweer 25 weken schiet nu op. Ik ben nu 24 en halve week zwanger! Zei vandaag nog tegen iemand deze maand even en dan nog drie maanden! Tja die december maand merk je bijna niks van zo snel gaat het!

Morgen weer een echo moet om kwart voor 12. Mijn moeder en ons zoontje gaan net als vorige keer mee! Zullen we eens horen of we nu wel de blauwe verf op de babykamer mogen houden. Verder gaat het hier zo zijn gangetje. Ben alleen zo ontzettend moe moe en nog eens moe , best vervelend. Kan ook niet zonder mijn middag dutje van dik een uur! En alles stinkt bah bah bah!
Wil graag naar mijn schoonouders, maar helaas ruikt het daar zo naar rook, maar schoonvader rookt behoorlijk en dan stink ik zo als ik thuis kom, dat alles gelijk in de wasmachine gaat en ik onder de douche, kan er nu niet tegen. Vind alleen wat sneu.
Vandaag hadden ze weer uitslag of de kanker terug was ja de nee. Helaas wel heel lichtjes op de foto te zien, maar ze gaan het bestrijden of tegenhouden gaat nooit over met chemo tabletten. Vond wel erg leuk dat mijn schoonmoeder nu na half jaar weer de deur uit komt en ook bij ons om een bakje dat doet me weer goed. Die chemo's hebben haar toen zwaar te pakken gehad.

Ben vandaag weer druk met de was bezig geweest weer een stuk of 7, volgensmij is maandag mijn was dag geworden ofzo! En even huis aan kant. Maandags heb ik wel beetje energie twee uurtje en dan doe ik het ook maar de rest van de week is afwachten! En woensdag heb ik ons gastkindje weer, en dan gaat ons hele huis weer op zijn kop de beide mannetjes spelen dan heerlijk!

Nou meiden spreek jullie snel weer!

O ja KARIN hoe is het met je zoontje? En was de echo mooi?

Liefs

Diana

Terug
Bovenaan