ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

Hoi allemaal,

Ci lo.. ik krijg een groei echo omdat ze bang zijn dat ik zwangerschapssuiker ga ontwikkelen ivm mijn reeds bestaande overgewicht tot nu toe zijn de suikers echter prima maar blijkbaar hoort de groeiecho er gewoon bij dus doen we dat maar kan ik een keertje extra naar de kleine gluren ;) Het gaat allemaal goed hoor. Groei flink ook.
Ik krijg een injectie anti rhesus D omdat mijn eigen bloedgroep A negatief is en het kan zijn dat het kindje positief bloed heeft. Omdat negatief-positief niet samen gaat zal mijn lichaam antistoffen aan gaan maken tegen het positieve bloed dat evt. met de bevalling vrij komt of eerder door een val of een placentabloeding. Dat kan betekenen dat mijn kindje dan met bloedarmoede geboren kan worden. Nu zal het voor dit kindje niet zo heel veel problemen op leveren maar een evt. volgend kindje kan al meteen door mijn bloed aangevochten worden als "niet bekend" en zo komen te overlijden. Dat willen ze voor zijn en dan krijg je met 30 weken een injectie met antistoffen zodat mijn lichaam het bloed van de baby als goed herkent. Ook na de bevalling wordt er evt. een injectie gegeven. Daarvoor wordt het bloed uit de navelstreng bekeken. Als het kindje ook negatief is wordt er verder niets gedaan. Is het kindje positief dan krijg ik dus nog een prik. Best lastig negatief bloed hebben ;)

Veel last van mijn bekken op het moment gisteren na de fysio kon ik bijna niet lopen. Nu gaat het iets beter.

Groetjes weer, Macka

hai bears
leuk om weer van je te horen
ik hoop zo dat je op je verjaardag dat mooie cadeau krijgt waar je nu al een tijdje op wacht
dat zal dan het mooiste cadeau zijn wat je ooit op je verjaardag hebt gekregen
ja de 15e duurt nog wel even als je op zoiets belangrijks wacht
nou veel studeren en dan vliegt de tijd wel voorbij
hou je me op de hoogte zoals altijd
succes meid
liefs ci lo...

hai macka
jij maakt dus ook genoeg mee dus
ja zwangerschapssuiker als je dat hebt dan ben je niet blij
dat is toch het zelfde als zwangerschapsvergiftiging
daar had ik het laatst met iemand over die dat gehad had
het is goed dat ze jouw nu al goed in de gaten houden
anders kan het ook anders aflopen

en een andere bloedgroep daar heb ik ook van gehoord dat heeft de zus van mijn zwager en die is tweeling maar hij heeft het geloof ik niet maar goed dat weet ik ook niet allemaal zeker maar ik weet wel zeker dat zijn zus het heeft en die heeft 3 kids

maar goed je bent er maar druk mee en wat een stress dan al die dingen
nou hopelijk is alles goed op de echo
laat je het ons weten dan
liefs ci lo...

hallo allemaal
gisteren een leuke sinterklaas gehad
de kids zijn nu aan het spelen met hun bergen speelgoed
ik ga dit weekend nog alle kerst spullen van zolder halen daar begin ik altijd pas mee na de sint
ik denk dat ik morgen alles ga versieren
zondag is toch altijd zo'n rustige dag
nou nog 2 weekjes en dan is het vakantie
jippie daar heb ik wel zin in
lekker de feestdagen en mijn pretecho

nou meiden fijn weekend

bears veel plezier vanavond

veel liefs ci lo...

lieve patricia
hoe is het vandaag
vandaag is je nod toch
wacht je af of heb je je getest vandaag
ik hoop zo dat het goed nieuws is deze keer
laat het alsjeblieft raak zijn deze keer
en dat je zwanger 2009 ingaat
meid succes ik hoop zo dat het raak is
ik leef zo met je mee
liefs ci lo...  + dikke kus

hai patricia
nou ik heb vandaag een paar keer gekeken
en geen reactie
dus ik ga er dan maar van uit dat je nog niet ongie bent
tenminste dat hoop ik
nou hopen dat die ongie weg blijft
toi toi toi
liefs ci lo...

Hoi Cilo,

Sorry ben de hele dag op pad geweest dus heb nog niet kunnen reageren.

Nou het is allemaal een beetje vaag maar mijn 2e IUI is helaas ook weer mislukt. Ik ben nog niet ongesteld maar dat zit er wel aan te komen. En ik heb getest en dat was negatief. Het begon gisteravond had beetje ongi krampen (niet zoals ik gewend ben) lichte krampjes waren het dus ik dacht nou komt het vanacht wel dus ik voor de zekerheid me pijnstillers ingenomen (anders val ik midden in de nacht flauw) om de ergste pijn te voorkomen. Maar vanmorgen was er niets in de loop van de dag had ik alleen een beetje gekleurde afscheiding (sorry voor de details) en nu is er nog geen bloed te bekennen maar het komt wel ik ben zeker weten niet zwanger.

Nu moet ik maandag de Gyn bellen voor een afspraak en dan maar weer kijken hoe we het nu gaan doen verder?

ik laat het je weten. Ik kan er niet eens verdrietig om zijn ben nu al zo vaak teleurgesteld had echt zo gehoopt voor 2009 nog zwanger te zijn maar dat heb ik helaas niet voor het zeggen. Ooit komt het vast goed voor ons.

dikke kussss
Patries

Hoe was je sinterklaas hebben de kids het leuk gehad?

kom morgen tussendoor  even kijken of je nog online geweest bent. Ik ga me kerstboom optuigen

hai patricia
ja sinterklaas was leuk
ik ben ook blij dat we nu naar de kerst door gaan ik zit nu nl nog in de sint troep vandaag ga ik de kerstspullen en babyspullen van zolder halen met mijn man
alle spullen van mijn zoon wil ik weggeven aan de 3e wereld landen
en de baby spullen ga ik dan voor de kleine uitsorteren daar ga ik ook kleertjes van aan de 3e  wereld geven en de mooiste dingen weer uitwassen voor de baby
je wil niet weten hoeveel kleertjes ik heb
ja zwanger van de 4e dus van 3 kids een hele bult kleren
en dan vragen mensen me nog ik heb kleertjes over heb jij er belang bij
ze bedoelen het goed maar ik weet zelf al niet eens meer waar ik er mee naar toe moet
nou genoeg over me zelf

weet je zeker dat je ongie wordt
voelt het zo
of probeer je je zelf een teleurstelling te verkomen
je hebt nog geen bloed verloren
en normaal ben jij toch wel op tijd of te vroeg toch
en een beetje gekleurde afscheiding kan ook komen als je gevreen hebt
en lichte krampjes had ik ook toen ik dus wel zwanger was
en de test kan ook vandaag of morgen posi zijn
het licht ook aan de test en wanneer de innesteling heeft plaatsgevonden
heb je de test gedaan met ochtendurine
ja ik praat teveel jij kent jouw lichaam als geen ander en dan kom ik met al die verhalen
maar ik wil gewoon dat je zwanger bent
en die pijnstiller is dat geen bloedverdunner dan want dan had je toch juist moeten vloeien
en stel dat je nu wel zwanger bent dan lijkt me die pijnstiller niet gezond of wel

nou ik hoor het wel
ik leef gewoon super met je mee
vandaar dat hele verhaal
laat je wat van je horen vandaag en morgen als je met de gyn hebt gesproken

heel veel liefs ci lo...

Terug
Bovenaan