ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

hai debbie
ik lees dat je de test vanmiddag hebt gedaan
heb je dat met ochtendurine gedaan of met de urine van smiddags
want daar kan het verschil liggen
ik zou morgen weer een test doen met ochtendurine
als je geen testen meer hebt je plas opvangen en bewaren in een schoon glas
snel een test kopen bij de apotheek
weer testen
en als je dan nog niet gerust bent de vk bellen

en die verjaardagen zullen in het begin makkelijk zijn voor ons maar als ze volwassen zijn en op zich zelf wonen en de verjaardagen apart houden dan wordt de hele familie gek want naar wie moeten ze dan smiddags en naar wie savonds en als ze het allebei savonds vieren dan kan de lol al helemaal op
mijn man is samen met z'n neefje jarig en dat is ook altijd een heel gegoochel voor de familie
en het mooiste is natuurlijk dat elk kind die aandacht voor zich zelf krijgt de hele dag
ik ben dus van al die kids te vroeg bevallen
dus nu moet ik uitkijken dat ik niet 4 dagen te vroeg beval hahahahahahahhaha
bij die andere dus 6, 7, en 8 dagen te vroeg en daarom hoop ik nu op 9 dagen te vroeg dan schelen hun verjaardagen 5 dagen die 2 van maart he hahahahahahaha
die 2 meiden van mij die in feb jarig zijn , zijn 9 en 19 feb jarig ook zoiets
nou tot horens
liefs ci lo...

hai brasil
eindelijk ben je weer boven water
gelukkig gaat alles goed met je
en gelukkig is die vleesboom weg

en wat balen van die echo
ga je nog een pretecho doen dan
je kunt er altijd nog een ergens anders doen toch
nou nu wel blijven kletsen he niet weer zolang weg blijven

hoe bevalt het om getrouwd te zijn
en dat je nu zijn vrouw bent hihihihihhihi
en zijn naam draagt

nou tot horens
liefs ci lo...

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk      pret echo      jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart            13 jan            23 dec                           meisje

isa                    28               1e              16 maart                                                                                       geheim

diarich         23               2e              27 maart                                                                                         jongen    

brasilg          25               1e           14 maart                                                                                            meisje  

annero         31                3e               3 maart                                                                                           meisje!!!!

lekkert         28                 1e            18 maart                                                                                         jongen

karin               30                 2e            10 maart                                                                                         jongen!!!!

macka         38                 1e               8 maart            29 dec     16 dec groei                   geheim

hai meiden
ben net terug van de vk
en alles was goed
mijn volgende afspraak is dan 13 jan
maar eerst volgende week die pretecho
ik heb daar zo'n zin in
en ben benieuwd of er weer een meisje uitkomt
liefs ci lo...

Hoi ci lo,

We gaan geen andere echo meer doen..We leggen ons er maar bij neer dat ons moppie erg eigenwijs is en niet wilt meewerken. Hihihi. Dit was namelijk al de 2e keer dat we gingen en mevrouw ligt gewoon graag met haar gezicht weggedraaid, ook op de echo's in het ziekenhuis doet ze dat hahaha. Dus we houden t maar een beetje als verassing hoe ze er uitziet.
Getrouwd zijn bevalt me erg goed! Ik ben nog steeds overal mijn naam aan het aanpassen (laatst dus ook in het ziekenhuis op mijn p.plaatje) want ik vind t nog erg grappig dat ik nu anders heet hahaha.
Hoe gaat het verder met jou?? Ik mag nog steeds niet echt klagen vind ik qua kwaaltjes. Ik heb alleen al 3 weken dagelijks harde buiken, erg vervelend. Maar ze houden me goed in de gaten!
Nou tot gauw weer en ik zal proberen hier vaker te zijn!!

Groetjessss

Ci lo,

Heb de test inderdaad 's middags gedaan en dus vanmorgen er nog maar 1 tegenaan gegooid zodat ik weet waar ik aan toe ben.
Deze was echt weer heel duidelijk positief dus ga nu echt genieten van het feit dat ik zwanger ben. Heb vanmorgen zelfs al bij een winkeltje gekeken of ik iets leuks zag maar niets gevonden. Had helaas geen tijd om vanmiddag te gaan winkelen omdat ik nog verjaardagsvisite kreeg anders had ik zeker nog verder gaan kijken om iets te kunnen kopen. hahhaha.

Ga van de week even de verloskundige bellen om een afspraak te maken.

Debbie

hai brasil
ja leuk dat je vaker kletst
en over harde buiken heb ik wel eens gehoord dat je het dan rustiger aan moet doen
ik had   er ook bij alle kids last van en dat begon dan ook al rond de 6 maanden
bij de jongste had ik weken voordat ik moest bevallen elke dag voorween net zolang tot de dag dat ik moest bevallen
dat was wel irritant elke keer dacht ik nu moet ik bevallen en nee hoor het brak niet door
uiteindelijk natuurlijk wel gelukkig hahahahahahahahaha

hai debbie
gelukkig goed nieuws
en nu zeker goed genieten van je kleine
alles is goed meid
en ga wat moois kopen voor die kleine
en wel vertellen wat je hebt gekocht he
liefs ci lo...

Hoi meiden,
Vandaag groeiecho gehad alles keurig op of net onder de middenlijn! Leuk om de kleine weer te zien maar omdat ik de afgelopen dagen niet lekker was en me daar wat druk om maakte was ik onnodig zenuwachtig vandaag dus niet echt van genoten helaas.
Ben wel blij dat alles goed is en ben nu weer wat rustiger.
Babykamer schoot niet echt op de afgelopen dagen doordat de deurposten er nogal scheef in zaten :S maar nu heeft mijn man 't weer in orde gemaakt en kan hopelijk morgen de deur er als nog in. 1 muur geschilderd vandaag hopelijk morgen weer een muurtje steeds een stukje dan kom je er ook!
Heb veel last van hoofdpijn maar mijn bloeddruk is keurig lig daarom veel op bed en dan schiet het ook niet echt op vandaar steeds een beetje.

Groetjes weer! Macka

Terug
Bovenaan