hai debbie
ik lees dat je de test vanmiddag hebt gedaan
heb je dat met ochtendurine gedaan of met de urine van smiddags
want daar kan het verschil liggen
ik zou morgen weer een test doen met ochtendurine
als je geen testen meer hebt je plas opvangen en bewaren in een schoon glas
snel een test kopen bij de apotheek
weer testen
en als je dan nog niet gerust bent de vk bellen
en die verjaardagen zullen in het begin makkelijk zijn voor ons maar als ze volwassen zijn en op zich zelf wonen en de verjaardagen apart houden dan wordt de hele familie gek want naar wie moeten ze dan smiddags en naar wie savonds en als ze het allebei savonds vieren dan kan de lol al helemaal op
mijn man is samen met z'n neefje jarig en dat is ook altijd een heel gegoochel voor de familie
en het mooiste is natuurlijk dat elk kind die aandacht voor zich zelf krijgt de hele dag
ik ben dus van al die kids te vroeg bevallen
dus nu moet ik uitkijken dat ik niet 4 dagen te vroeg beval hahahahahahahhaha
bij die andere dus 6, 7, en 8 dagen te vroeg en daarom hoop ik nu op 9 dagen te vroeg dan schelen hun verjaardagen 5 dagen die 2 van maart he hahahahahahaha
die 2 meiden van mij die in feb jarig zijn , zijn 9 en 19 feb jarig ook zoiets
nou tot horens
liefs ci lo...
ik lees dat je de test vanmiddag hebt gedaan
heb je dat met ochtendurine gedaan of met de urine van smiddags
want daar kan het verschil liggen
ik zou morgen weer een test doen met ochtendurine
als je geen testen meer hebt je plas opvangen en bewaren in een schoon glas
snel een test kopen bij de apotheek
weer testen
en als je dan nog niet gerust bent de vk bellen
en die verjaardagen zullen in het begin makkelijk zijn voor ons maar als ze volwassen zijn en op zich zelf wonen en de verjaardagen apart houden dan wordt de hele familie gek want naar wie moeten ze dan smiddags en naar wie savonds en als ze het allebei savonds vieren dan kan de lol al helemaal op
mijn man is samen met z'n neefje jarig en dat is ook altijd een heel gegoochel voor de familie
en het mooiste is natuurlijk dat elk kind die aandacht voor zich zelf krijgt de hele dag
ik ben dus van al die kids te vroeg bevallen
dus nu moet ik uitkijken dat ik niet 4 dagen te vroeg beval hahahahahahahhaha
bij die andere dus 6, 7, en 8 dagen te vroeg en daarom hoop ik nu op 9 dagen te vroeg dan schelen hun verjaardagen 5 dagen die 2 van maart he hahahahahahaha
die 2 meiden van mij die in feb jarig zijn , zijn 9 en 19 feb jarig ook zoiets
nou tot horens
liefs ci lo...