ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

Patricia,

Heb 12 januari nog geen echo maar mijn eerste afspraak bij de verloskundige. Er is nog niet gesproken over een echo dus weet niet wanneer ik die ga krijgen.
Denk dat ik maandag nog even ga bellen met de verloskundige. Heb vanmorgen weer wat bloed verloren dus toch maar even bellen. Nu heb ik het hele internet al zitten afsurfen en hoeft bloedverlies niets te bedenken. Aangezien het ook heel weinig was denk ik niet dat er is iets aan de hand is maar wil het toch even navragen. Kan ik meteen even vragen wanneer ik een echo krijg.
Er zal ook informatie worden toegestuurd dus misschien zit het daar wel bij, maar door de feestdagen duurt de post zo lang.

Het zal wel heel vervelend zijn als je deze ronde precies een positieve test hebt tijdens de feestdagen. Dan moet je automatisch weer een maand langer wachten. Toch? Vind het wel goed dat je zo positief blijft. Dat is alleen maar goed en werkt alleen maar in je voordeel.

Debbie

hallo meiden
even eerst een reactie op jullie verhalen
ik ben nl zo druk geweest en erg moe

mama van marijn
ja er zit een duidelijk verschil tussen jongens en meisjes
mijn ervaring met die van mij
mijn zoon was vrij rustig en deed ook wel eens dingen die niet mochten en dan waarschuwden wij een paar keer en dan hield hij ook wel weer op
zo'n fase duurde nooit erg lang
mijn dochter daarintegen bleef zo een jaar hangen in fase's zoals treiteren
overal aanzitten wat niet mocht
ze kan verschrikkelijk hard gillen echt dat meisjes gegil verschrikkelijk vind ik dat
maar ze is ook heel erg lief en laat zich lekker knuffelen en vertroetelen
zij is echt een meisje
dan de jongste is ook een meisje maar die gedraagt zich net als een jongen
heel wild speelt overal mee rent door het huis lacht de hele dag
en is qwa bouw steviger als al mijn 3 kids echt lachen als je ze onder de douche ziet staan het verschil de jongste eet ook meer als haar broer en zus ongelovelijk

patricia
ja je hebt gelijk ik heb het vreselijk druk en het valt me super zwaar
ik heb heel erg veel last van mijn bekken en nu de laatste dagen ook bandenpijn
en dan de vermoeidheid van te weinig slapen
doordat de kids allemaal ziek waren
mijn oudste dochter had vrijdag een inenting de laatste omdat ze 4 wordt in feb
daar kon ze 24 uur last van hebben nou mooi niet
het hele weekend koorts overgeven lekker zwaar dus weer

verder ik hoop dat jij je iui morgen hebt
ik heb morgen mijn pretecho
en wat zal het dan mooi zijn als jij een iui morgen hebt met de gevolgen op een zwangerschap
ik hoop dat je het nog haalt voor de kerst meid
het zou echt balen zijn als je weer een  maand moest wachten
succes

debbie
12 jan al wat snel meid
leuk leuk leuk
en wat een gezellige planning met de kerst voor jullie

karin
hoe gaat het met dylan

diana
hoe gaat het met jullie

meiden
ik heb het dus super druk gehad
mijn lichaam gaat echt achteruit
ik ben helemaal op
ben vaak misselijk hele dagen zuur wat omhoog komt
dit is echt mijn laatste zwangerschap hoor

nou morgen eindelijk de pretecho
heb ik super veel zin in
ik ben vandaag nog naar de prenatal geweest en heb nog wat spulletjes gekocht
en heb de blije doos meegenomen dat is ook altijd weer leuk

mijn planning voor de kerst
1e kerstdag komen mijn ouders en oma bij ons courmetten
2e kerstdag komen mijn schoonzus en zwager bij ons courmetten
dus een bult gezelligheid
heb ik echt zin in

vandaag ben ik trouwens 6.3 maanden zwanger
dat schiet ook echt op he
nou doei liefs ci lo...

Goedeavond allemaal,

Heb toch maar niet gebeld met de verloskundige. Het bloedverlies was zaterdag zo minimaal dat ik me geen zorgen meer maak. Moet 's morgens echt rustig aan doen als ik nog niet gegeten heb want ik wordt echt beroerd dus dat kindje zit er 100% zeker.
Heerlijk. Wilde vanavond eigenlijk nog even naar de koopavond want ben nog steeds niet in de gelegenheid geweest om iets leuks te kopen voor de kleine maar had er geen puf voor. Mijn dochter is ook al drie dagen ziek. (verkouden en koort rond de 39,3 ) dus die vraagt de hele dag om aandacht. Ci lo kan met goed voorstellen dat je helemaal gesloopt moet zijn met drie kinderen die iedere keer ziek zijn.

Ik ga nu maar eens wat cadeaudozen aanvragen. Ook wel leuk om te doen Heb net ook alvast de kraamzorg aangevraagd via de zorgverzekering. Moet je ook altijd al zo vroeg mee zijn. Niet normaal eigenlijk. Er kan zoveel gebeuren in 9 maanden. Maar ja het kan maar geregeld zijn, kan je het ook niet meer vergeten

Waar gaan jullie trouwens bevallen? Thuis of in het ziekenhuis. Ik moet in het ziekenhuis omdat de bevalling van mijn dochter niet helemaal goed is verlopen.

Debbie

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk      pret echo      jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart            13 jan            23 dec                           meisje

isa                    28               1e              16 maart                                                                                       geheim

diarich         23               2e              27 maart                                                                                         jongen    

brasilg          25               1e           14 maart                                                                                            meisje  

annero         31                3e               3 maart                                                                                           meisje!!!!

lekkert         28                 1e            18 maart                                                                                         jongen

karin               30                 2e            10 maart                                                                                         jongen!!!!

macka         38                 1e               8 maart            20 jan     13 jan groeiecho geheim

Eindelijk kunnen we weer op het forum. Wat heeft dat een tijd geduurd zeg. Meerdere keren een bericht voor niets achtergelaten.

Heeft iedereen de kerst overleefd. Hier niet hoor. Precies de dagen van de kerst doodziek geweest. De hele dag lopen spugen. Wat een ramp zijn die dagen geweest. Gelukkig nu nergens meer last van. Heb gehoord dat ik niet de enige ben geweest.
Was eerst bang dat het het begin was van de zwangerschapsmisselijkheid.

Hebben jullie gezien waar de 27,9 miljoen valt van de postcodeloterij. Ik woon daar vlak bij. Alleen het laatste nummertje van mijn postcode is anders. Erg toch. Zo dicht bij. Hadden we wel een leuke babykamer van kunnen maken. hahahah.
Nou ja nu maar wachten op de oudejaarsloterij dan maar. Wie weet.

Iedereen alvast een heel goed einde en tot volgend jaar.

Debbie

Hoi meiden,

eindelijk kunnen we weer op het forum dat heeft inderdaad LANG geduurd jeetje mina.

Maar goed we kunnen weer kletsen. Hoe is het allemaal??

CiLo de feestdagen een beetje doorgekomen?

Ik had dus al een aantal keer een bericht achtergelaten net na me IUI heb deze vorige week maandag gehad maar iedere keer voor niets getypt.

Mijn NOD is 6 januari dus ben benieuwd wat het wordt.

verder heb ik veel zin in morgenavond gezellig oud en nieuw vieren met een aantal mensen.

nou spreek jullie snel weer.

groetjes
Patricia

Hallo allemaal!

Hier zijn we ook weer de kerst dagen doorgekomen. Gelukkig hadden we het niet zo druk. Alleen een brunch bij mijn schoonouders. Vanavond komen mijn ouders , broertje en vriendin de avond uitzitten. Zouden eerst naar vrienden, maar ik blijf toch stiekum liever thuis. Kan ik lekker op de bank hangen endat geknal vind ik maar niks om dan met onze zoon over straat te gaan!

Verder zijn we nu 27.5 weken zwanger! Het gaat goed! En we voelen de kleine veel bewegen! Af en toe voel ik een voetje of een handje en het hikt veel. Mijn navel is af en toe weer een vliegende ufo leuk om naar te kijken!

Bears minder dat je ziek was tijdens de kerstdagen. Gelukkig dat je je weer beter voelt.
En Patries was het volgens mij zal voor je duimen aankomende 6 januari.

Wij gaan aankomende maandag heerlijk met stel vrienden en hun kindje naar centerparcs eemhof heerlijk wel zin in.

Tot snel!

Groeten

Diana

Terug
Bovenaan