ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

hai macka
gelukkig was je echo goed
dat scheelt weer een bult stress
wel super irri
dat je zo'n hoofdpijn hebt
dat is echt vervelend
nou doe het rustig aan
liefs ci lo...

Hoi hoi,

Daar ben ik weer, ik ben ook zo druk deze dagen ik wil nog even voor het nieuwe jaar mijn huis een schoonmaak beurt geven ben ik dus al 3 dagen mee bezig (na me werk tot in de kleine uurtjes in de nacht) dus vandaar niet veel op internet.

Maar goed gister bij de gyn was het weer verhelderend. Hij wil dat we toch nog doorgaan met IUI hij schat de kans gewoon groot dat het moet lukken IVF vind hij nog te snel voor ons. Hij zegt dat bij mij nu (op de cyste na maar dat moet geen belemmering zijn voor een zwangerschap) alles schoon is, mijn bloedwaardes zijn goed ik heb gewoon netjes een eisprong, het zaad van mijn man is perfect dus wat dat betreft moet het gaan lukken. We gaan dus vrolijk verder met nummer 3 en die zal een dezer dagen zijn aangezien ik gister op de echo al een ei van 18mm had dus die kan bijna gaan springen ik verwacht morgen een poitieve ovulatietest. De cyste was ook niet gegroeid gelukkig dus al met al was het weer positief. Ik heb wel iets gekregen voor me darmen, heb sinds me operatie niet zo'n beste stoelgang en heb nu een poeder met vezels gekregen hopelijk gaat het nu beter.

Nou op naar nummer 3 jongens heb er weer zin in ga er altijd weer vol goede moed tegenaan. Kun je nagaan Cilo toen ik met je begon te kletsen in juli wist ik nog niet eens wat er aan de hand was en nu ben ik al geopereerd en aan begin aan me 3e IUI.

Bears ga er nu lekker van genieten het was nog even spannend maar gelukkig toch goedgekomen.

ik ga snel weer verder want heb nog genoeg om schoon te maken.

groetjes
Patricia

hai patricia
ik ben zo blij voor je
wat een goed nieuws
ik was zo bang voor je dat je weer moest wachten enzo
omdat de gyn laatst had gezegd dat je maar 2 iui zou krijgen
gelukkig is alles positief en mag je verder
en wie weet 3x is scheepsrecht
en door de feestdagen en oud en nieuw gaat de tijd sneller en ben je met leuke dingen bezig
misschien is het nu dan wel raak
ben je 2 weken vrij of moet je tussen de feestdagen door werken
jouw nieuwe nod is dan in januari of niet
je wordt toch 2 weken na je  eisprong ( je iui )  ongie of niet
nou dan is dat begin januari of niet
nou die feestdagen zijn dan een mooie afleiding

meid ik ben super blij voor je
vertel je nog als je een iui hebt gehad en wanneer je nod is
heel veel succes ik wens je alle geluk dat dit nu lukt dit keer

heel veel liefs + kusjes
ci lo...

Patricia,

Wat een super nieuws zeg. Een dezer dagen een derde poging IUI.
Zoals ci lo al aangeeft heb je inderdaad wat afleiding door deze drukke dagen. Misschien is dat wel even goed.

Wij gaan allemaal weer verder met duimen voor jullie.

Heel veel liefs Debbie

ci lo,

Heb gisteren een afspraak gemaakt met de verloskundige. Heb mijn eerste afspraak op 12 januari. Dan ben ik tussen de 9 en 10 weken. Spannend hoor.
Kan niet wachten tot het zover is. Gelukkig een hoop afleiding met alle drukke dagen die gaan komen.
Tweede kerstdag gaan we gezellig bij mijn ouders eten en tweede kerstdag zitten we
met 8 man bij ons thuis.  Tussen kerst en oud en nieuw ben ik vrij.  Hoef dan  pas 7 januari weer te  beginnen.   Heerlijk allemaal.

Met jou ook alles goed verder. Is de ziekenboeg al helemaal opgeknapt?

Ga nog even verder neuzen bij andere topics.

Debbie

Hallo Ci lo,

Ik wil graag even een persoonlijke vraag stellen aan jou. Jij, als ervaren jongens en meisjesmama ,  kun je aangeven of  je nou grote verschillen ziet in aanpak en opvoeding tussen zoon en dochter?
Ik heb 2 jongens en krijg in maart een meisje. Iedereen zegt dat het zo'n groot verschil is, kun jij aangeven waarin je dat merkt?

ik hoor het graag van je,

groetjes mama van marijn

Hoi meiden,

Alles goed met iedereen?

Nou bij mij nog geen positieve ovulatietest moet nog even geduld hebben ik hoop wel een dezer dagen want met de feestdagen doen ze geen IUI geven. Ik zit vandaag op dag 13 en met een cyclus van 32 dagen heb je rond dag 16 een eisprong dus ik hoop dinsdag een positieve test te hebben zodat we woendag een IUI krijgen.

Ik laat het weten wanneer het is.

Bears wat leuk zeg 12 januari voor een echo. Dat is als snel zeg dat je dan op 9 of 10 weken zit.

CiLo trek je het allemaal nog zo met de feestdagen en alle drukte.

spreek jullie snel weer

groetjes
Patries

Terug
Bovenaan