Hoi hoi,
Daar ben ik weer, ik ben ook zo druk deze dagen ik wil nog even voor het nieuwe jaar mijn huis een schoonmaak beurt geven ben ik dus al 3 dagen mee bezig (na me werk tot in de kleine uurtjes in de nacht) dus vandaar niet veel op internet.
Maar goed gister bij de gyn was het weer verhelderend. Hij wil dat we toch nog doorgaan met IUI hij schat de kans gewoon groot dat het moet lukken IVF vind hij nog te snel voor ons. Hij zegt dat bij mij nu (op de cyste na maar dat moet geen belemmering zijn voor een zwangerschap) alles schoon is, mijn bloedwaardes zijn goed ik heb gewoon netjes een eisprong, het zaad van mijn man is perfect dus wat dat betreft moet het gaan lukken. We gaan dus vrolijk verder met nummer 3 en die zal een dezer dagen zijn aangezien ik gister op de echo al een ei van 18mm had dus die kan bijna gaan springen ik verwacht morgen een poitieve ovulatietest. De cyste was ook niet gegroeid gelukkig dus al met al was het weer positief. Ik heb wel iets gekregen voor me darmen, heb sinds me operatie niet zo'n beste stoelgang en heb nu een poeder met vezels gekregen hopelijk gaat het nu beter.
Nou op naar nummer 3 jongens heb er weer zin in ga er altijd weer vol goede moed tegenaan. Kun je nagaan Cilo toen ik met je begon te kletsen in juli wist ik nog niet eens wat er aan de hand was en nu ben ik al geopereerd en aan begin aan me 3e IUI.
Bears ga er nu lekker van genieten het was nog even spannend maar gelukkig toch goedgekomen.
ik ga snel weer verder want heb nog genoeg om schoon te maken.
groetjes
Patricia