[quote quote=10210009]Ik had ook zwangerschaps diabetes het buikje liep 3 weken voor, heb er niks aan gedaan ik vond het onzin. Uiteindelijk is hij geboren met 40.5 dagen en was 3.8 kilo en 54 cm was dus een grote jongen maar gewicht was in verhouding met de lengte dus niks mis mee. Dat prikken heeft mijn zwangerschap verpest, heb het 2 weken gedaan waardes waren oke dus heb gewoon gegeten wat ik wou. En wanneer ik wou . Gezond kereltje is het.[/quote]
Ja ik hoor het wel vaker dat de metingen niet kloppen.. het prikken gaat ook gewoon goed. Ze zeggen dat het door de suiker komt dat het buik voorloopt. Nou de 1 zei het is ver boven gemiddeld en de ander zegt het valt mee.. dus ook beetje confusing voor mij. Gelukkig dat het goed is afgelopen bij jou!
Ja ik hoor het wel vaker dat de metingen niet kloppen.. het prikken gaat ook gewoon goed. Ze zeggen dat het door de suiker komt dat het buik voorloopt. Nou de 1 zei het is ver boven gemiddeld en de ander zegt het valt mee.. dus ook beetje confusing voor mij. Gelukkig dat het goed is afgelopen bij jou!