Zwangerschapsdiabetes

Ik maak me toch een beetje zorgen... de laatste 2 dagcurves had ik steeds na het avondeten een te hoge waarde.. 9.3 en 8.1. Op de dagen dat ik geen dagcurve heb denk ik dat de waardes nog wel eens vaker te hoog zijn.  
De verpleegkundige zei 2 weken geleden al dat ik goed moest opletten want hij zou anders met medicatie gaan starten. . 
Maar aangezien ik weer terug in behandeling bij de verloskundige ben, wordt er verder nog weinig aandacht aan besteed.  
Komende zondag zit ik op 38 weken, lijkt mij onnodig dat er nog medicatie gestart moet worden, maar misschien wel nodig dat de baby eerder ' gehaald'   moet worden? 
Oh en ik lees nu dat de bloedsuiker van de baby na de bevalling ook goed in de gaten gehouden moet worden omdat ze hypos kan krijgen. Als het een niet- medische bevalling wordt weet ik niet of daar aan gedacht wordt en of ik er zelf nog wel aan denk.. ??‍♀️ 
Morgen toch maar even contact opnemen met de verloskundige? Ben vandaag toevallig op controle geweest en hoef maandag pas weer terug. Bij 38+1

Terug
Bovenaan