Zwangerschapstest gisteren licht positief, vandaag negatief?

<p>Hallo allemaal</p><p>Ik had mijn eisprong op vrijdag 22 mei, dit ben ik zeker door een positieve ovulatietest en symptomen. Het is mijn eerste ronde dus ik ga er met gemiddeld 14 dagen van uit dat mijn nod morgen 5 juni is.</p><p>Ik deed gisterennamiddag een zwangerschapstest (de early van kruidvat, 2 voor €10), die werd binnen de af te lezen tijd hééél licht positief (echt een tuurstreepje). Buiten de tijd is die zichtbaarder geworden maar alsnog heel fijn. Deze ochtend deed ik opnieuw een test (opnieuw de early van kruidvat + een digitale zwangerschapstest van sensitest), helaas allebei zo negatief als maar zijn kan. </p><p>Kan dit? Zou de eerste dan toch een indroogstreep zijn? Ik zag toch echt iets binnen de afleestijd. Ik wacht nu sowieso nog tot maandag om te zien of ik ongesteld word of niet. Wat denken jullie? </p><p>Het lukt me niet om een foto toe te voegen in het forum maar je kan de foto van de tests normaal bekijken via deze link: https://docs.google.com/document/d/10dP_eaZjohdlkRPkW7x-hAw3YxJGMgv-IyIRMqXS6uc/edit?usp=sharing </p>

Daar vreesde ik inderdaad al voor... Ik deed vandaag ook een digitale van sensitest en die zei duidelijk niet zwanger. Sowieso krijg ik wel zekerheid eens mijn ongesteldheid door komt... Volgende ronde beter!

Bij mij waren die van de Kruidvat negatief en van de Action (de vroege test) op dezelfde dag duidelijk! Hoor daar veel goede verhalen over en ik ben dus ook goed te spreken over die (goedkope!) test. :) het proberen waard (volgende maand bijv) 

Terug
Bovenaan