Zwangerschapstest gisteren licht positief, vandaag negatief?

Bedankt allemaal! Ik wacht in het vervolg wat langer en kies voor andere tests :)
Vandaag mijn NOD en ben voorlopig nog niet ongesteld. Ik heb niet meer getest maar wacht het ook nog even af nu. Na de 'twee negatieve' testen ga ik er wel vanuit dat mijn ongesteldheid dus gewoon nog komt. Het is ook nog maar mijn eerste ronde na het stoppen met de pil en ik had ook een best heftige doorbraakbloeding vlak na mijn eisprong dus het kan gewoon ook allemaal wat langer duren natuurlijk. Wie weet is er nog een waterkansje, maar ik ga er nu van uit dat ik gewoon ongesteld word dit weekend en alvast ga duimen voor de volgende ronde! Ik houd jullie op de hoogte. 

Volgens de huisarts/gynae is mijn cyclus al weer op gang aangezien ik al een eisprong gehad heb, dat is ook daar bevestigd. Nu zou ik volgens hen hoe dan ook +/- 14 dagen (of iets langer of korter) na die eisprong weer ongesteld moeten worden. Het kan na de pil wat langer duren voor je weer een eisprong krijgt, maar eens die er is ben je wel vertrokken voor die ronde. Ik had het geluk dat ik die heel snel had. Los daarvan best wat ontpillingsverschijnselen (denk ik dan). Lage rugpijn, duizelig, krampen, doorbraakbloeding en nu al een hele tijd rugpijn en doffe/stekende pijn rechtsonder in baarmoeder. Uiteraard kan het nu een paar dagen langer duren dan die 14 dagen voor ik ongi word en kan het volgende maand weer helemaal anders zijn omdat mijn cyclussen nog niet regelmatig zijn. Dat zien we de komende weken/maanden wel, afwachten maar nu!
Bedankt om jullie ervaringen te delen alvast!:)

Ik denk sowieso af te wachten tot midden volgende week ergens, grote kans dat ik sowieso dit weekend nog ongesteld word! Mòcht ik heel onverwacht toch zwanger zijn, dan ben ik het midden volgende week toch nog! 

Als je nu zwanger bent dan ben je dat indd over een paar dagen ook nog wel tenzij je in die tussentijd een miskraam krijgt die je verward met een menstruatie maar dat zal wel niet 

Terug
Bovenaan