zwangerschapsuiker

Hoi Rebbeca,
Ben ik nog eventjes. Het is nu al behoorlijk laat, ga dus ook zo mijn bedje in. Dus even een kort berichtje. Heb nu toch al regelmatiger krampen. Kan ze nog wel goed aan, dus zullen niet echt ontsluitingsweeen zijn. Zullen nog wel wat voorweeen zijn, maar laat die hun werk ook maar doen. Scheelt toch weer bij de bevalling hoop ik.
Vanmorgen weer erge last gehad van nesteldrang. De wc nog helemaal schoon staan boenen en m'n magnetron nog even onder handen genomen. Ik kan het echt niet laten. Moet het eigenlijk niet doen, heb daarna behoorlijk last van m'n buik gehad. Maar ik kan het niet tegenhouden. Echt erg hè!
Dit was dus even een kort berichtje, later volgt er wel weer meer.
Groetjes,
Sandra
 
Hoi Sandra, Wat was je nog laat op vanacht kon je niet slapen of heb je het zo druk gehad .Ik hoop zo voor je dat de baby uit zich zelf komt vooral om dat je toch nu wel bezig bent je bent de slijmprop al kwijt en je hebt krampen ik zal voor je duimen dat het uit zich zelf gaat beginnen oke.Nog 2 dagen he dan is het zo ver dan ga je zoiezo bevallen is nu wel heel spannend allemaal ik leef nu al met je mee ,ik hoop dat we nog wel tot die tijd kunnen berichten dat zou ik heel fijn vinden het moet wel lukken natuurlijk als het niet lukt dan lees ik dat wel .Ik hoop gauw weer wat van je te horen .groetjes rebbeca
 
Hoi Rebbeca,
Het is nu moeilijk voor mij om 's avonds te gaan slapen. Blijf met dingen in m'n hoofd zitten. Vandaar m'n late berichtje de vorige keer. Nu weer iets vroeger in de ochtend.
Vanacht ook al weer wat meegemaakt. Moest er om ongeveer half drie uit om te plassen, had ik me toch een ontzettende wee. Wist gelijk weer waarom ik er nooit meer aan wou beginnen. Dat gevoel herken je direct. Bijna het ziekenhuis gebeld. Na een uurtje zwakte het toch af. Maar weer m'n bed in gekropen. En de rest van de nacht weer gewoon geslapen. Net wakker geroepen door m'n dochter, ze had ook erge buikpijn. Gaat lekker dus. Gisteren was ik met m'n zoon nog bij de huisarts ivm zijn astma. Gaat gelukkig al weer iets beter, maar hij had er vorige week behoorlijk last van. Al dat stomme vochtige weer ook, daar heeft hij direct last van.Hoop dat we nu een beetje gezond gaan blijven met z'n allen. M'n dochter heeft net kunnen overgeven en het luchtte al aardig op, gelukkig.
Vandaag ga ik me eigen lekker rustig houden. Ben van plan de enveloppen te gaan schrijven, zo'n 40 adressen hebben we.
Ja, vandaag alweer dinsdag, morgen nog 1 dag en dan is het zover. Raar idee om dat van tevoren te weten hoor! Ik heb wel nu het idee met al die voorweeen dat de bevalling wel snel moet kunnen gaan. Ga me er niet helemaal op richten natuurlijk, want het kan altijd tegenvallen.
Zolang het me lukt om achter de comp. te kruipen hoor je nog van me hoor! Echt erg gezellig dat kletsen en een welkome afleiding.
Hoop ook snel weer van jou te horen. Welke dag moest je deze week trouwens naar de gyn.? Ben benieuwd hoe het gaat met de groei van de kleine. En al wat verbeteringen in je bloedsuikers? Ik had gisterenmiddag nadat ik weer een druk middagje had gehad en thuis kwam, maar 2,8. Ik voelde me wel een beetje zwakjes, maar had niet gedacht dat 'ie zo laag was. Direct maar even wat siroop gedronken en wat chocolade gesnoept.Voor het eten was 'ie toen alweer 6.3.
Groetjes, Sandra
 
Hoi Sandra, Wat vervelend nou dat je dochter ziek is en je zoontje die het nu nog benauwder heeft met het vochtige weer en zelf met je buik krampen en weeen komt altijd alles tegelijk he .Nu nog 2 nachtjes slapen ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent nu het bijna zo ver is is je man nu ook thuis?Die was toch vrachtwagen chaufeur   of heb ik mis weet dat ook niet meer precies .Hoe is het nu vandaag met je heb je al meer weeen nu .Ik heb vandaag intake gesprek gehad van de kraamzorg ze hoeven helemaal niks te zien komt dan allemaal wel het zal wel ik weet dat allemaal ook niet meer .Ik moet donderdag naar de gyn dan ga jij bevallen ben zo nieuwsgierig hoe het dan met jou en je kindje gaat .Mijn suikers zijn echt niet goed jij zei dat je 2,8 had had ik dus ook vandaag mijn suikers zijn nog veel te hoog ik word er zo raar van ik krijg dat ook niet goed zijn die suikers van jou nu ook nog goed of is dat ook veranderd ?Ik hoop gauw weer wat van je te horen .groetjes rebbeca
 
Hoi Rebbeca,
Met mijn suikers gaat het wel goed.Alleen 's avonds een beetje hoger, maar niet boven de 8 ofzo.Snoep de laatste dagen iets meer, van de zenuwen waarschijnlijk.
Vannacht heb ik lekker door kunnen slapen. Ik ben alleen weer heel laat gaan slapen, want ik durfde haast niet. Was bang dat ik weer zulke weeen zou krijgen als de nacht ervoor. Zorgen om niets gemaakt dus. Met mijn zoon en dochter gaat het gelukkig al weer beter. M'n dochter is gisteren aan het bakken geweest,een cake en een taart. Die gaat ze vandaag leuk opmaken. Hopelijk kunnen we morgenavond thuis aan de taart zitten. Ben nu zo benieuwd hoe het allemaal zal gaan. M'n man is nu gewoon thuis, handig als je weet wanneer je gaat bevallen, kunnen ze er goed rekening mee houden. Hij is trouwens geen vrachtwagenchauffeur, maar zit in de financiele diensverlening. Heeft vaak afspraken 's avonds, dus vandaar vaak laat thuis en lange werkdagen. Nu dus even lekker geen afspraken.
Bij mij had de kraamzorg alleen maar gebeld.Ze hebben zoiets van het is de derde dus ze weten het wel.Maar het is bij ons toch wel weer even geleden.Ben nu toch nog steeds onzeker van heb ik alles wel. Heb wel het vertrouwen erin dat het wel goed zal gaan. Als de kleine er is zal alles wel weer terug komen.
Je moest deze week toch ook weer naar de internist en diabetes verpleegkundige? Ben benieuwd wat ze nog meer aan je suikers kunnen doen. Moet toch wat aan te doen zijn, weer verhogen van de insuline waarschijnlijk. Als ik zie wat mijn moeder spuit, zij spuit iets van 70 zelfs. Die ampulen gaan heel snel bij haar. Zij heeft suiker gekregen toen ze ongeveer 40 jaar oud was. Ze hebben het bij haar wel te laat ontdekt. Haar ogen zijn al heel slecht, al verschillende keren aan geopereerd, maar niets meer aan te doen.Vandaar dat ik ook zo mijn best doe om me aan het dieet te houden. Het voorbeeld van haar wil ik niet navolgen.
Hopelijk na de bevalling houden wij er niets meer aan over en zijn onze kindjes ook gezond. Gaan we voor toch!!
Misschien typ ik vanavond nog even wat, zal toch wel niet kunnen slapen. Anders laat ik je z.s.m wel iets weten. Hoop vandaag nog van je te horen.
Groetjes, Sandra
 
Hoi Sandra ,Ik kon vandaag niet op het forum komen heb het heel lang geprobeerd maar het lukte niet nu dus wel gelukkig was al bang dat ik niet een berichtje voor je achter kon laten .Wat goed van je dochter dat ze aan het bakken is geweest wat zullen jullie lekker smikkelen geniet er maar lekker van .Ik ben blij dat jou suikers wel goed zijn ,ik wist niet dat jou moeder suiker had hebben we het ook nooit over gehad toch ,wat spuit je moeder veel zeg 70 is wel heel veel niet best die suiker doet ook veel met je ogen en je zicht he je ogen gaan heel erg achter uit met suikerziekte ,wat erg dat ze het zo laat hebben ondekt bij je moeder anders had het niet zo ver gekomen met haar ogen .En hoe gaat het met je nu kan je het nog een beetje aan met de zenuwen ,ik kan me voorstellen dat jullie allemaal de zenuwen hebben je leeft er zo lang naar toe en nu is het bijna zover nog 1 nachtje slapen je word gelukkig al vroeg ingeleid dat scheelt natuurlijk ook wel het kan heel snel gaan vooral omdat je al bezig bent dat scheelt wel dan .Ik wens je heel veel sterkte en heel veel geluk morgen met jullie baby ik denk dat ik nu een tijdje niks van je zal horen maar het is niet anders Ik wens jullie allemaal veel sterkte hebben jullie wel nodig en alles komt goed .Ik zal aan je denken morgen je weet ik leef met je mee .Spannend allemaal .Heel veel sterkte morgen .Ikhoor wel weer van je .groetjes rebbeca
 
Hoi Rebbeca,

Hier nog snel even een berichtje voor je. Wilde je even laten weten dat ik je laatste berichtje nog gelezen heb. Kon ook moeilijk op het forum komen, maar gelukkig toch gelukt!
Ga zo richting ziekenhuis. Ben wel erg zenuwachtig hoor!
Je hoort zsm van me.

Groetjes, Sandra
 
Terug
Bovenaan