zwangerschapsuiker

Hoi Sandra ,Wat jammer dat je je eigen gyn niet had een ander is toch ook niet altijd fijn die weten haast nooit wat je met je eigen gyn hebt afgesproken weet je de ene zegt dit de ander zegt dat, ik vind inderdaad de zieken huizen heel anders zijn dan vroeger ze doen alles weer anders is nu ook al weer een hele tijd geleden voor ons ja je vergeet wel dingetjes van toen ik vraag me ook wel eens af of ik er nog wel genoeg vanaf weet grappig is dat .Je hebt dus wel een echo gehad maar jullie hebben niet zoveel kunnen zien dat is wel heel jammer ook voor je dochter ,en nu maar hopen dat je de volgende keer meer kunt zien weet je nu ook hoe zwaar de baby is ?Wat fijn dat je de geboorte kaartjes nu hebt zijn het de zelfde als die je wou hebben of toch weer anderen .Je moet nu om de week naar de gyn toch is niet fijn dat je niet je eigen hebt is toch het vertrouwst je eigen .Ik spreek je gauw weer groetjes rebbeca
 
pfffff...jeetje ik eet nu een stuk minder dat die dieet. Ik baal dat ik de hele tijd zo een vol gevoel heb. Maar aan de andere kant vind ik dat ook weer fijn want dan kan ik tenminste niet teveel eten.

Als mijn maag begint te knijpen dan weet ik dat het tijd is om iets te eten en dat is altijd wat gezonds. En ik drink merendeels water en 1 glas melk per dag ('s ochtends).

Ik hoor voetstapjes....en daar komt mijn zoontje aan. Nou ik laat een ander keertje weer van me horen. Effe lekker mijn kleintje vertroetelen.

Groetjes, Tyra
 
Hoi Rebbeca en Tyra,

Doe nu maar gelijk voor jullie beide hoor. Vandaag niet zo'n lekkere dag achter de rug dus heb ook nu nog niet zoveel puf. Maar een dag jullie missen kan ik ook niet hoor!
Rebbeca, hoe is het met je buikpijn? Vanacht ben ik ook wakker geworden van ontzettende pijn in mijn rug. Kon er echt niet meer van slapen.  Daarna nog wel wat op de bank gelegen, was heel de dag ontzettend moe. Voor de kids ook niet zo gezellig zo'n moeder, maar ja het is nu eenmaal niet anders. Ze helpen me ook wel aardig hoor, maar af en toe slaat de verveling toe bij hun. Raar hè, ze hebben vanalles maar vinden toch niets om te doen. Het weer helpt ook natuurlijk niet mee.
Het geboortekaartje  is toch een ander dan ik eerst had uitgezocht, maar we zijn er tevreden mee.
Tyra ik las in je andere topic dat je er nu alleen voor staat. Ik begreep dat je al 1 kindje had, hoe oud is je zoon/dochter? Heb je wel hulp van familie of vrienden? Ik sta er nu half alleen voor. Mijn man is veel weg voor zijn werk, straks is hij gelukkig wel even vrij. Maar hij steunt me wel heel veel en is reuze bezorgd altijd. Maar toch merk ik nu vooral op het laatst dat het toch wel zwaar is. Mijn zoon was vandaag even bij mijn ouders, maar verveelt zich daar altijd erg. Ze doen ook weinig leuke dingen met hem, mijn moeder is af en toe wat depressief en dat eist ook veel aandacht. Hij was vanavond dus al weer vroeg terug. Maar vanmiddag was wel lekker even met mijn dochter samen, samen gekookt en lekker rustig aan gedaan. Nu begint hij ook al weer gezellig te zeuren. Wil samen een spelletje doen, ik heb alleen geen puf. Maar hoe leg je een kind van 7 dat eens goed uit??? Nou, ga toch maar even proberen aandacht aan hem te besteden. Zo lekker naar bed, hoop deze nacht een beetje te kunnen slapen.
Je horen mij morgen wel weer.
Groetjes,
Sandra
 
Hoi Rebbeca,

Hoe is het met jou? Maak me een beetje zorgen, al een paar dagen niets van je gehoord. Je had al last van buikpijn, dus vandaar ook mijn zorgen.
Hoop dat er niets aan de hand is en je het gewoon druk hebt.
Als het lukt laat iets van je horen.

Groetjes,
Sandra
 
Hoi Sandra,Sorry dat ik niks van me heb laten horen ,maar ik was ziek en heb een heel druk weekend achter de rug met allemaal bezoek .Maar hoe is het nu met jou ik hoop alles goed .Ik denk laat even wat van me horen maar ga nu op bed ben bekaf ,ik laat gauw weer wat van me horen oke .tot later groetjes rebbeca
 
Hoi Rebbeca,

Fijn weer wat van je gehoord te hebben. Hier gaat alles zijn gangetje. Ben wel wat zenuwachtig aan het worden voor de bevalling. Heb nu ook veel last onder in mijn rug.
Mijn zoontje is vandaag uit met opa en oma en bleef daar nu ook slapen, dus ik heb een lekker rustig daagje met mijn dochter achter de rug. Was wel even lekker hoor!
Ga nu ook mijn bedje opzoeken. O, ja morgen ga ik dus de verloskamer bekijken in het ziekenhuis, kijk ik en mijn dochter wel naar uit.
Je hoort wel weer van me.
Groetjes,
Sandra
 
Hoi Sandra , Hoe is het met je gaa het al weer wat beter met je rug ,ik kan me voorstellen dat je nu zenuwachtig word voor de bevalling waneer moet je weer naar de gyn toe ? En hoe is het met je suiker ik ben donderdag onwel geworden tijdens het slapen had een laag suiker 3,3 heb liggen shudden zweten ben half bewusteloos geweest heb ook raar liggen draaien met de ogen weet ik zelf allemaal niks van dat    is me allemaal vertelt heb ook 5 uren liggen slapen eng is dat ben nu wel bang geworden heb jij dat ook wel eens gehad .En hoe was het op de verloskamer vond je dochter het leuk om te zien .Ik hoop gauw weer wat van je te horen .groetjes rebbeca
 
Hoi Sandra , Hoe is het met je gaa het al weer wat beter met je rug ,ik kan me voorstellen dat je nu zenuwachtig word voor de bevalling waneer moet je weer naar de gyn toe ? En hoe is het met je suiker ik ben donderdag onwel geworden tijdens het slapen had een laag suiker 3,3 heb liggen shudden zweten ben half bewusteloos geweest heb ook raar liggen draaien met de ogen weet ik zelf allemaal niks van dat    is me allemaal vertelt heb ook 5 uren liggen slapen eng is dat ben nu wel bang geworden heb jij dat ook wel eens gehad .En hoe was het op de verloskamer vond je dochter het leuk om te zien .Ik hoop gauw weer wat van je te horen .groetjes rebbeca
 
Terug
Bovenaan