zwangerschapsymptomen????????

A

Anoniem

Guest
goeiemorgen klus meiden

ik heb een vraag de 21 ste was mijn eerste ongi dag.
we hebben deze maand goed geklust  
vanochtend en nu nog heb ik onderin mijn buik een soort pijn.gevoelig weet niet hoe ik het moet omschrijven,maar inieder geval een gevoel wat ik niet ken.
het zit ongeveer  5 cm boven mijn lies.aan de linkerkant
kan dit een teken zijn of niet?????
en zo ja wanneer kan ik dan gaan testen,ik word volgens de regel over 6tot8 dagen ongi,maar als dit gevoel aan blijft houden kan ik niet zolang wachten met testen.....
of moet dit omdat het anders nog niet te zien is ivm zwangerschapshormoon?????
wie helpt me.
bedankt alvast groetjes cindy

Ik heb dat rare gevoel tenminste ik denk het ook.

Mijn laatste ongi dag was 27-01 en hebben afgelopen week ook flink gewerkt en ik heb het dit sinds maandag. maar niet constant.

Ik moet zeggen dat ik zelf denk dat het ook wel een spanningen kunnen zijn omdat je het toch wel graag wilt.
@ francis je zou kunnen kijken bij de zwanger schapskalender op de deze site was ik zo ook van plan. om te kijken wat er allemaal gebeurt in de eerste weken.

Greets tineke

he francis!

ik heb precies hetzelfde op dit moment!
en ook 21 jan. ongie.
en ook links in de buurt van mijn lies.
zou niet weten wat het kan zijn...
nou spannend he? wanneer is je nod?
die van mij 17 febr.

suus

Dag klussers,

Het lijkt erop dat jullie willen voelen of je zwanger bent. Maar dit is lang niet bij iedereen het geval! Staar je dus niet blind op evt. 'pijntjes'. Zelf heb ik helemaal niets gevoeld van het zwanger raken/zijn. Pas na een week of 20 kwamen de eerste symptomen. Dus geen zere borsten, misselijkheid, pijn in de lies, etc. En geloof me, je krijgt nog genoeg te voelen (als je zwanger bent), dus wacht even af, doe de test en dan weet je het zeker.

Reden dat ik dit schrijf is niet om bet-weterig over te komen, maar ik zat vorig jaar ook op symptomen te wachten. Toen die dus uitbleven, maar ik wel een positieve test had, is het bij mij nog wekenlang onwerkelijk gebleven, dat ik echt zwanger was. Achteraf bezien vind ik dat best jammer. Pas na de 20 weken echo en de eerste schopjes kreeg ik gevoel bij de zwangerschap. Helaas heb ik aan het einde nog genoeg kwalen om mn oren gekregen, maar goed.

Geniet van het klussen: ik duim voor jullie dat het snel raak zal zijn!

Groetjes Dee (aftellend naar het moment dat zij weer aan de klus mag....)

dag meiden,
ik voeg me maar even bij jullie discussie
kom af en toe een sop het forum langswaaien
maar ik heb al ene paar dagen ook een onbestemd gevoel in mijn buik, en ben moe etc. wij hebben ook wat gerichter geklust in de dagen dat ik mn eisprong had, dus wie weet. mijn NOD is pas volgend weekend, dus ik moet nog even geduld hebben.
ik ben verder echt niet veel bezig met zwanger worden, maar ik voel me nu al een paar dagen echt anders, dus ik krijg argwaan zegmaar..
nou ik houd jullie op de hoogte!!
suzannevd

Moeilijk is dat he voel ik wat of wil ik dat voelen??
Wij zijn beig met eerste ronde dus ga er niet vanuit dat het meteen raak is.... Voel me goed alleen al 2 weken enorm poijn in mijn borsten niet normaal!!! Hoop niet dat dit een reactie is dat ik de pil niet meer slik en dat het iedere maand terugkomt totdat ik zwanger ben. Heb nu al een paar nachten er weining door geslapen dus echt blij wordt ik er niet van, maar we gaan vrolijk door!!
Succes met afwachjten! Meer kun je niet doen!!
Groetjes, marieke

hoi dames,

hier hetzelfde verhaal. 19e eerste dag laatste menstruatie, met een cyclus van 24 dagen dinsdag NOD, anders pas volgende week zaterdag. Kon het niet laten en gestest en dus negatief. Het stomme is dat ik al 2 kinderen heb en bij allebei pas na mijn NOD heb getest, ik wordt er dus niet geduldiger op.
Bij de eerste zwangerschap 2 dagen voor NOD buikkramp en op NOD opgeblazen gevoel en veel plassen, dag na NOD positieve test.
Bij de tweede zwangerschap niks gemerkt, paar dagen overtijd, wist zeker dat ik niet zwanger was en voor de zekerheid getest en wel zwanger.
Bij beiede zwangerschappen pas na een week of 6-8 misselijk, geen zere borsten of andere kwalen. Kortom geduld (geldt vooral voor mezelf haha)

groetjes diedoes

he francis

jij had toch ook die topic aangemaakt, hij wil echt niet en ik wel?
waarom wil die van jou nu wel, en waarom die van mij nu ineens weer niet?
ik snap het niet meer maar het is natuurlijk wel erg leuk voor je
XxX

Terug
Bovenaan