zwangerschapsymptomen????????

Hoi Dames,

Ik las dat er meerdere meiden estopt zijn in november met het voorbehoedsmiddel, ik namelijk ook! (spiraaltje) Ik ben nu nog steeds niet ongesteld, ook ik heb het veel kouder dan anders en moet veel plassen. Meer hoofdpijn. Ik heb nog even zitten rekenen en de buikpijnkrampen die ik afgelopen donderdag voelde kunnen heel goed (qua tijd) innestelingskrampen zijn geweest. Vandaag is het de 29e dag. heb 2 maanden van 26 dagen gehad en 1 maand van 31 dagen. Lekker irritant. Vrijdag is het 31 dagen. Als het vrijdag of zaterdag nog niets is ga ik weer testen.

Maar oooh wat duren die dagen lang en ik kan haast nergens anders aan denken. Zit mezelf helemaal gek te maken, hebben jullie dat oo? Gaan e nog meer mensen in het weekend testen? Samen in de spanning zitten..

groeten sylvia

hoi meiden

Syl ,spannend hoor,ik kan niet zeggen wanneer ik weer ga testen,doe het zodra het in me opkomt..

zit nu echt heel het internet af te speuren....ben er te veel mee bezig ik weet het.
maar nu las ik dus net dat als je gestopt ben met de pil of spiraaltje,dat je dan de eerste paar keren niet kunt mee rekenen als je vaste cyclus,omdat je lichaam nog moet wennen aan het feit dat je ergens mee gestopt bent,staat hier trouwens ook dat dat voor een spiraaltje ook geldt,niet eht positief nieuws voor de meiden die nog geen half jaar gestopt zijn,maar het staat er echt.

groetjes Cindy  

hallo!

het heeft even geduurd...
was ook zo'n gedoe dat afwachten..pfff
maar goed na een megaaaaaaaaalange cyclus..41dgn eindelijk,nou ja..eindelijk..ongi geworden..
aantal testen wezen niets uit en dan duurt wachten op je ongi zelfs lang!

kortom de symptomen waren weer eens met mij aan de sjoemel!!

nieuwe maand nieuwe kansen we blijven volhouden!

aanhouders winnen!

liefs

Hoi Esther

o jij dus ook ongi geworden
ik ook gister ochtend,even balen ,maar eerlijk gezegd ben ik ook blij dat ik het nu ben,nu weet je teminste zeker dat je neit zwanger bent,en dat we gewoon opnieuw moeten klussen.

dus we weten weer wat ons te doen staat.

groetjes

Terug
Bovenaan