zwangerschapsymptomen????????

nou Esther ik ben   wel benieuwd hoor,dat wachten is niks he??
als ik maadag niet ongi ben ga ik iniedergeval wel een sfapraak maken bij de huisarts,want dan zit er denk ik  iets niet helemaal goed,die buikpijn is niet gewoon lijkt me
en na 2 jaar ben je toch wel ontpilt lijkt me......!!!!!
heb dit echt nog nooit gehad,
nou ja afwachten ,maar het is nu zo maandag.
groetjes Cindy

Hallo<<BR>
Ik ben nieuw op het forum! Ik heb al langer een zwangerschapswens en  ben vorig jaar november gestopt met de pil! Ik dacht dat ik gelijk zwanger was!
En ben op internet gaan zoeken naar zwangerschapssymptonen! Ik had ze allemaal!!!
Grotere tepels, heel veeel witverlies, jeuk op de huid (werd ik helemaal gek van) ehh, tintelende borsten, opgezette lippen (daar beneden) enzovoort!

Het duurde 39 dagen voordat ik weer ongi werd! Ik had intussen al 5 zwangerschapstesten gedaan! Hoe maak je jezelf gek!
De tweede ongi duurde 35 dagen
De derde ongi duurde 28 dagen
Ik hoop dat het nu zo blijft!

Het waren allemaal verschijselen van het stoppen met de pil die ik 15 jaar heb geslikt!
Ik zal er dan ook niet meer aan beginnen!
Nu ben ik 31 jaar en vind het nu wel tijd worden om het avontuur aan te gaan!

Mijn vriend zit regelmatig in het buitenland voor zijn werk, dat maakt het er niet makkelijker op om zwanger te raken! Dus op goed geluk!

Geduld is echt een schone zaak! Maar het is vooral belangrijk dat het hele zwangerschapsgebeuren niet de overhand krijgt! Slecht voor je humeur!

Iedereen om je heen is zwanger en loopt met dikke buiken en ik denk alleen maar! wanneer ben ik aan de beurt! De babykamer heb ik in gedachte al ingericht!

Ik hoop dat het niet te lang op zich laat wachten! Want ik ben er klaar voor/mee!

Hoi Pipi

dat is inderdaad waar ja,iedereen om je heel lijkt wel zwanger of heeft net een baby.
we hebben gewoon nergens anders oog voor,maar ja dat hoort erbij he,iedereen heeft het.

ik lees vaak van mensen hier,zwanger worden moet niet de overhand krijgen....maar als je iets heel erg graag wilt,dan is het volgens mij gezond als het de overhand krijgt.
ik vind het ook helemaal niet erg om er mee bezig te zijn.
wij zijn nu al ruim 2 jaar bezig,en de eerste paar keren was het steeds een tegenslag als ik ongi werd,maar het is en blijft een wonder als je zwanger raakt   en dat 9 maandan mag blijven.
het leven houdt niet op zonder kindje,maar iedereen wil graag zijn wensen uit laten komen.

ik vind het leuk om hier verhalen van iedereen te lezen,en zelf te mailen met iedereen.
ik denk dat mocht ik zwanger worden,dat ik dit forum heel erg zal gaan missen.

ik ben wel weer benieuwd voor morgen,dan is mijn nod.
gister was ik op een feest en zei een jonge tegen mij,ben je zwanger???? dus ik vroeg waarom(ben niet dik dus niks te zien) weet ik niet zegt hij,ik zie iets aan je haha
hoop dat hij gelijk heeft.

succes hoor meid

hoi meiden!
wat een verhalen hier.....mijn zogenaamde nod was 14 februari....gisteren getest negatief! heb last van steken in mijn buik en vanochtend is het aardig aan het rommelen in mijn buik! deze week afwachten en als er zaterdag nog niks is ga ik weer testen! en dan eventueel maandag naar de ha, want met die buikpijn lopen schiet ook niet op!

quote: linda flor reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-02-2008 13:02:36'));

hoi meiden!
wat een verhalen hier.....mijn zogenaamde nod was 14 februari....gisteren getest negatief! heb last van steken in mijn buik en vanochtend is het aardig aan het rommelen in mijn buik! deze week afwachten en als er zaterdag nog niks is ga ik weer testen! en dan eventueel maandag naar de ha, want met die buikpijn lopen schiet ook niet op!

Hoi Allemaal,
Ik ben vandaag voor het eerst hier. ook ik zit in spanning te wachten. Ik zou gister of vandaag ongesteld moeten worden, nog niets...terwijl ik afgelopen donderdag wel de buikpijn voelde alsof het er aan kwam. Was al helemaal teleurgesteld maar ik heb nog een sprankje hoop...Succes allemaal

groeten sylvia

hoi

ik ben nieuw hier maar vind,t fijn om te zien dat iedereen dus zo zit als ik nu ook..
in spanning.
wij zijn bezig voor ons 2e kindje.
toen ik van de 1e zwanger was,wist ik gewoon dat het zo was,jammer genoeg kan ik me niet goed herinneren of ik toen ook voelde wat ik nu voel.
ik heb geklust in mn vruchtbare dagen dus dat zit wel goed..
ik voel vanalles
steekjes onder aan de zijkant van mn buik./lies
lage rug pijn wat beetje doortrekt naar mn heupen/bekken
gevoelige tepels en gespannen borsten maar dat had ik vandaag voor het eerst en het neemt soms even af
en ik ben zo moe!!
als het goed is moest ik vandaag ongi worden en dat is niet gebeurd maar test was negatief  kan het zijn dat ik te vroeg getest heb? dat het hcg nog niet sterk genoeg was ofzo?
bij mn eerste heb ik na 5 dagen getest en die was gelijk positief maar nu kan ik  niet zo lang wachten hoor haha
als ik die rugpijn heb ben ikbang dat ik ongi word  misschien zit ik mezelf wel gek te praten maar aan de andere kant voel ik me ook weer wel zwanger.
wanneer zal ik het beste weer testen? of zal 1x negatief gewoon echt negatief betekenen?
succes iedereen en ik hoop dat we allemaal een positieve test krijgen binnenkort
groetjes jose

Ik heb ook sinds afgelopen zaterdag een raar gevoel in mijn onderbuik.
Ik had afgelopen vrijdag 15 februari weer een menstruatie moeten krijgen.
19 januari is mijn laatste keer menstruatie geweest.
dus ik zit nu op 31 dagen.
Terwijl je normaal een cyclus hebt van 28 dagen.
Ik heb geen gespannen borsten en voel mij prima en niet misselijk.
Kan ik nu zwanger zijn.
Of moet ik toch morgen maar eens mijn huisarts bellen.
Of a.s vrijdag maar eens een testje gaan doen?
In de laatste week van oktober 2007 ben ik gestopt met mijn pil.
Ik ben benieuwd op reactie's

quote: danielle luske reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-02-2008 21:24:48'));

Vanavond toch maar een test gedaan, die was negatief. Wie weet heb ik nog een kansje over een paar dagen, het was tenslotte pas de 27e dag!
Laten we het hopen, en ook voor de rest die nu in spanning zitten te wachten,

groeten

Terug
Bovenaan