zwangerschapsymptomen????????

Hoi Syl ik ben ook nieuw   hier vandaag.
Zou jij mij kunnen vertellen wat jullie met ONGI bedoelen en Nod???

Hoi Daniëlle,
Welkom op  het forum! Hier wat uitleg over de termen die we toepassen!

Ongi=Ongesteld
NOD= Niet Ongesteldheids Dag
Klussen=vrijen

Ik heb deze maand niet geklust want mijn man zit al een paar weken in het buitenland!
Da's wel balen. Ik ben begin november 2007 gestopt met de pil en kreeg allemaal ontpillingverschijnselen en was  er  heilig van overtuigt dat ik gelijk zwanger was!
Over een week is hij terug en dan gaan we er weer voor!
Het maakt het er niet makkelijker op om op het juiste moment te klussen!
Heel veel succes en houd ons op de hoogte!

Hoi Pipi bedankt voor je uitleg nu word ik er wat wijzer van(blond he ha   ha lol)
Dan zijn wij bijna tegelijk gestopt met de pil.
Ik dacht ook meteen de eerste maand dat het raak was maar helaas.
Dus gemiddeld 28 dagen daarna weer ongesteld en nu tjaaa ik weet het niet.
Ik heb in het begin dat ik gestopt was met mijn pil ontzettend veel jeuk vreselijk.
Ik heb mijn hele rechter been totaal kapot gekrabt en nog en  nu begin ik ook al op mijn rechter arm ermee.
Wat waren jou verschijnselen???

Hoi Danielle,

Wat leuk dat ik een lotgenoot heb die ook in november is gestopt!
De (ontpillings)symptonen leken zoveel op de zwangerschapssymptonen dat ik echt dacht dat ik zwanger was!
- jeuk op mijn huid (krabben, jeuken ik werd er helemaal gek van); advies insmeren met uierzalf
- Heel veel witte uitscheiding; advies inlegkruisje
- duizeligheid; advies appelstroop
- grotere tepels (voor mijn idee ook donkerder van kleur)
- Opeens zag ik overal blauwe adertjes op mijn borsten; advies negeren die hebben     er  altijd al gezeten en het is je daarvoor nooit opgevallen.
- Hoofdpijn; dat heb ik echt nooit

Ik heb de pil 15 jaar geslikt! Eerst diana35 toen Microginon
Je lichaam is zo gewent aan de hormonen dat je een soort ontwenningsverschijnselen krijgt! De eerste maand had ik er last van en nu niet meer!

Heb jij er nog last van? En hoe voel je nu het dat je zwanger bent? Ik heb echt het idee dat mijn lichaam me voor de gek heeft gehouden!

Succes & groetjes pipi31

hoi meiden
nou ik weet het niet meer hoor
had gister ongi moeten worden,maar niks en blijf de pijn in mijn buik houden.
geen grotere of gevoelige borsten geen afscheiding,niet moe,gewoon niks van dat soort kwaaltjes,maar ben ook nog steeds niet ongi,terwijl ik altijd keurig op tijd ben.
ik wil wel weer gaan testen,maar ja wanneer heb ik dan wel kans op een positieve test(als het natuurlijk zo is)
en wat als ik niet zwanger ben,maar ook niet ongi word.......word er gek van
jullie nog tips voor mij???

Franscis,

Dat gevoel aan de linkerkant kan je eierstok zijn! Ik zou gewoon een test doen!
Als je geen bijverschijnselen hebt kun je ook bevrucht zijn!
Succes ik zal voor je duimen!

Hoi meiden,
nou ik heb vandaag de huisarts gebeld en hem verteld dat   mijn laatste ongi  omenabij 19 januari is geweest.
Hij zei meteen meid test doen en ik weet het bijna zeker jij kan zwanger zijn.
Ik vertelde hem dat ik dat nog niet durfde en hij zei waarom dan niet je weet waar je mee bezig bent en tja het kan ook een teleurstelling zijn maar daar moet je niet vanuit gaan.
Ik vertelde dat ik dit al eens een keer bij mijn ex collega had meegemaakt die deed de test ook te vroeg want wat bleek geen genoeg HCG hormoon aanwezig!
Nou kortom hij wil dat ik a.s maandag kontakt met hem opneem als ik nog niet ongi ben en dan moet ik volgende week dinsdag bij hem langs komen.
Hij zei wel al dat het hcg aanwezig is nu bij mij gezien de dagen ...dag 32 nu.
Ook had ik vanmorgen bloed in mijn ontlasting(bloos bloos mijn moeder zei al meid je hebt aambeien)oke dat weet ik dan ook weer.En inderdaad ik heb heel veel afscheiding maar voor de rest merk ik nog helemaal niks zei ik tegen mij huisarts alleen een zeurend gevoel in mijn onderbuik.
Hij zei dat kan de een heeft gespannen borsten en in jou geval een zeurend gevoel in je onderbuik.
dat is bij iedereen verschillend.
En ik heb het ijskoud ijskoude handen en ijskoude voeten en neus niet warm te krijgen.
ik heb gisteravond ook mijn tempratuur opgenomen en die was 37,3

hoi meiden

ik heb dat ook joh,koude handen en een koude neus de verwarming staat op 22en nog heb ik koude handen ene een bevroren neus haha

mijn laatste ongi was 21 jan,

volgens jou huisarts kan jij dus vanaf de 32 ste dag hcg in je urine zien,want dat zal betekenen dat ik nog 2 dagen moet wachten met testen.
zal de test anders echt niet werken dan,ik heb testen van testjezelf.nl,en die eerste was natuurlijk al negatief,maar dat was zaterdag.
heb nu net na jullie berichten te hebben gelezen weer getest,maar weer negatief
dus ik vraag me nu af,of deze testen echt zo anders werken dan die van clear blue,want daarmee schijn je al vanaf 7 dagen na de daad positief te kunnen testen.
als ik niet zwnager bent,dan hoop ik dat ik toch wel snel ongi word,want dit is ook niks,nu weet ik gewoon helemaal niks.

mijn vriend zegt ook de hele tijd,ja als je negatief test dan ben je het niet klaar,volgende keer beter,maar ja dan moet ik toch ongi worden??

word er gek van!!!!!!!

groetjes Cindy

Terug
Bovenaan