ZWANGURRRR!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Joepie!!!!!
Zwanger!!!!Daar komt de 4e!!!!!
Lenthe is bijna 1 jaar, (24-02) in september '08 een miskraam (3e) gehad, november weer een miskraam (4e), maar weer eventjes een maandje rustig aan gedaan (december) en na Oud en Nieuw de draad weer opgepakt.Nu eind januari: zwanger!!!
Dat zwanger worden is geen probleem voor ons, maar voor elk gezond geboren kindje bij ons staat wel een miskraam...
Hoop zo dat m'n garnaaltje lekker nog 8 maandjes blijft zitten.
(Overigens vroeger nooooit gedacht met 4 kids te eindigen, het plan was 2....maar ja...)
Groetjes Roos.

Hoi Roos,

Gefeliciteerd!! ik krijg gewoon ook de kriebels om weer zwanger te worden!
Mij hebben ze echt verteld dat ik een jaar moet wachten na Zoe! omdat ik flink uitgeschreurd was.... Dus dan moet ik nog 11 dagen wachten hahaha dan kan ik er ook weer tegen aan....
Loopt je dochter al? Het lijkt mij heel zwaar, zwanger zijn en dan je kind van 1 moeten tillen. Ik duim voor je mee dat deze zwangerschap goed verloopt!! Heb zelf 2 miskramen gehad voor Zoe en dat doet pijn,.
Geniet van je zwangerschap ookal is het de 4e, ze zeggen toch dat elke zwangerschap anders is!! En alvast gefeliciteerd met de 1e verjaardag van je dochter en een fijne dag!

groetjes Kim

heeey meissie

wilde eigenlijk niet reageren ben helemaal gebroken maar toen ik jou topic las moest ik toch ff snel het toetsen bord in kruipen haha

ow wat geweldig super gefeliciteerd meis en heel veel geluk *************** ************************
********************************************** nu maar hopen dat alles goed blijft gaan ga zo voor je duimen meis word wel weer eens tijd he

hoelang ben je nu 4weekjes of ?

spreek je rustig aan doen he
dikke smakkerd voor jou

liefs

Hoi roos,

Wat geweldig zeg!!!!!!
Nou super gefeliciteerd met je zwangerschap.
En dat je maar een hele fijne zwangerschap mag hebben.

Liefs marielle

Hoi Roos

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik ga heel hard voor je duimen dat het dit keer goed gaat en dat je dan over zo'n 7,5-8 mnd jullie 4-de kleine in jullie armen mogen houden.

Liefs Monica

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oh ik vind het zo leuk voor je.
Leuk hoor, het worden al weer veel zwangere mama's.
Als we gaan wandelen, is er nog een zwangere buik.
Geniet ervan!

Groetjes

Hoi Roos,

van harte gefeliciteerd hoor met je zwangerschap!!

Ik duim voor je dat het nu wel gewoon goed blijft gaan!!

liefs,

Suus mama van Feline 25.02.08

Terug
Bovenaan