ZWANGURRRR!!!!!!

He Roos,

Ik kan me wel voorstellen dat je dacht dat Lotte onze eerste is hoor. Er zijn inderdaad veel moeders hier met een eerste kindje, Misschien dat de mama's van de grotere gezinnen het te druk hebben  Ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook wel tijd voor moet maken om achter de pc te gaan zitten. Er zijn altijd nog zoveel dingen die ik wel zou kunnen of willen doen. Maar goed, alles op zijn tijd he.

Onze jongens zijn al wat groter, 10 en 8 jaar. Ze zijn helemaal dol op hun kleine zus, maar dan vooral om lekker mee te dollen. En Lot vindt alles prachtig, hoe wilder hoe mooier. Echt leuk om te zien !

Soms denk ik weleens dat het feit dat ze zonder leeftijdgenootje opgroeit, wel een goed argument is voor een vierde kindje. Daar zal ze ongetwijfeld ook ruzie mee maken, maar ook dat moet je leren toch ?

Wij hebben ook gewacht met vertellen tot na de echo. Op de een of andere manier wilde ik toch graag eerst zekerheid.

Ik kan me wel voorstellen dat je een beetje opziet tegen de reacties van anderen. Die zijn inderdaad niet altijd even fijn. Probeer voor ogen te houden dat dit JULLIE kindje is waar je meer dan genoeg liefde voor hebt. Zolang jullie als gezin deze keuze maken, is dat goed, wat anderen ook zeggen en denken.

Maar dat is theorie he, in de praktijk is het gewoon fijn als mensen echt gemeend blij voor je zijn.

Nou,   daarom vanaf deze kant nog maar een keer : VAN HARTE !!!! Geniet ervan !!

Liefs, Sophie

Terug
Bovenaan