Zwevende meiden

Hey Sandra,

Wat vervelend een negatiefe test en nog geen rode duivels te zien. Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid zult hebben.

Hier is het afwachten geblazen en daar ben ik niet zo goed in haha, we wachten en wachten en wachten het maar af.

groetjes linda

hoi sandra wat vervelend dat je negatief heb getest, maar er blijft nog hopp zolang je niet ongi wordt.

hoi sindarin ik weet dat je niet perse op de dag van de eisprong hoef te knuffelen maar ben er eerder niet aan toe gekomen dus we hebben wel nog geknuffelt eergisteren maar gisteren niet want toen had ik last van mijn buik.
Ik heb zelf het gevoel dat we voor de tweede maand noeten gaan waarom weet ik niet maar bij de eerste was ik wel meteen na het stoppen van de pil zwanger maar toen had ik ook heel stom het gevoel dat het meteen raak was. maar dat geeft niks want mijn zoon is nu pas 11 maanden en we wilden het liefst max 2 jaar ertussen.maar hopen doe ik wel heel erg dat we weer zwanger zijn wat duurt dat wachten lang he ik word er wild van.

groetjes dominique

Nou Sandra, ben benieuwd! Jij geen positieve zwangerschapstest, ik nog geen positieve ovulatie test...

We hopen dat je gauw nieuws hebt!

Liefs
Lucia

Hoi Dames,

Ik wordt helemaal gek van dit forum, wat doet het weer vervelend de laatste dagen dit is de vijfde keer dat ik dit berichtje probeer te plaatsen.

Ik was het zo zat dat ik zelf een forum ben begonnen, ik hoop dat jullie zin hebben om eens te kijken op mijn forum en om jullie misschien ook aan te melden. Het is nu nog rustig want ik ben net begonnen en heb nog geen reclame gemaakt maar wie weet hoe gezellig het daar gaat worden.

Het is op www.jereno.nl  onder aan de pagina staat een link naar het forum.

Ik hoop dat er een paar meiden volgen.

Groetjes linda

Hoi Allemaal

Is iedereen overgestapt van dit forum????
Ik lees helemaal geen berichtjes meer.

groetjes Natalie

quote: natalie25 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-10-2007 10:10:56'));

Hoi Allemaal

Is iedereen overgestapt van dit forum????
Ik lees helemaal geen berichtjes meer.

groetjes Natalie

Veel van ons helaas wel, neem eens een kijkje het wordt al aardig gezellig!
Ik kom persoonlijk nog wel hier ook hòòr!

quote: sandra262 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-10-2007 09:18:58'));

quote: Bloem 25 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-10-2007 20:06:36'));

Helaas zaterdag toch nog ongi geworden na 41 dagen. Op naar de volgende ronde. mijn man is dan gelukkig wel in de vruchtbare periode weer thuis. Dus dan maar weer flink klussen.
groetjes sandra

OKTOBER

4)
5)
6)
7)
8) Lucia (desiderio75), 32jr, 2e ronde, 1e kindje
9)
10) Marloes 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje
11) Natascha 24 jaar, 2 kindje  
12)
13) R_M, 24 jaar, 5e ronde, 1e kindje
14) natascha 24 jaar 2e kindje 2e ronde na mk,
15)
16)
17) Sindarin 22 jaar, 4e rondje, 1e kindje         Bloem 25 27 jaar, 1e ronde 2e kindje
18)  
19)
20)
21)dong 123, 21 jaar, 2er ronde, 1e kindje
22)  
23)
24)
25)
26)
27)Sandra,26,2e kindje
28)
29)
30)
31)

NOVEMBER

1)
2)
3)
4)
5) Lucia 32jr, 2e ronde, 1e kindje
6)  bootje79, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje
      dominique 24 jaar, 1e ronde, 2e kindje
7)
8) Tara, 26 jaar, 2e ronde, eerste kindje
9) Natalie, 25 jaar, 6e ronde, eerste kindje
10) R_M, 24 jaar, 6e ronde, eerste kindje
11)
12) Linda, 29 jaar, 1e ronde, 5e kindje , Amy, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje
13) Sindarin 22 jaar, 5e rondje, 1e kindje
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER (deze willen we allemaal zien)

quote: silke28 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-10-2007 10:35:32'));

Helemaal geweldig Silke.

Geniet er maar lekker van.

Angela

hallo
iedereen ik heb me net voorgesteld bij jullie maar ik ga jullie weer verlaten ben namelijk
zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
ik heb net getest een dikke streep.
ik had vrijdag mijn nod heb toen getest en was negatief maar dus toch zwanger.
ik hoop voor jullie allemaal dat jullie ook snel een positiefe test in de handen hebben.

groetjes silke

Terug
Bovenaan