Zwevende meiden

Hoi Allemaal

Allereerst, Dong, gefeliciteerd!!!

Jereno: Ik las pas dat je ovulatie bij een 28 dagen cyclus tussen dag 9 en 14 zit. Vroeger dachten ze dat het altijd rond dag 14 zat, maar dit schijnt niet waar te zijn!!.
Het hoeft dus niet zo te zijn dat je ook veel eerder ongi wordt.

Verder las mijn man ergens dat ook de seizoenen invloed kunnen hebben op je eisprong.
's zomers overdag en 's winters 'snachts. Heeft iemand van jullie daar ooit van gehoord????Ben toch aardig op de hoogte, maar dit was nieuw voor mij.
(gevonden op: www.zwangerworden.nu/node/20)

Ook wij zitten nu in onze klusweek, (ben mijn dipje weer kwijt,) en zal dus niet al te veel op het forum zijn, heb het ook erg druk met werk.
Zijn nog niet begonen met een ovutest, mijn man wil het nog 1 maandje zo proberen, alleen met de kalender.
Als dat na 6 maanden nog niet genoeg is, ga ik volgende maand toch maar een paar testen bestellen. Gelukkig heb ik wel een hele regelmatige cyclus, scheelt nooit meer dan 24 uur.

Verder iedereen succes met klussen.
en tot over een weekje, (zal wel proberen regelmatig mee te lezen, weet alleen niet of ik nog tijd heb om te schrijven voor die tijd)

groetjes Natalie

quote: jereno reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-10-2007 18:56:55'));

Hey Sandra,

Nee hoor een keertje extra klussen is geen straf haha, toch denk ik dat ik mijn eisprong heb want ik heb ook van dat draaderige slijm. Ben heel benieuwd dus we klussen vanavond nog maar ff voor de zekerheid (vind mijn vriend echt niet erg haha).

Dong, super meid lekker een duidelijke test en nou lekker gaan genieten.

Desiderio, misschien is hij wat later en komt hij binnen een paar dagen, ik hoop het voor je, dan kun je gericht gaan klussen.

Sherina, Meid ik heb met je te doen die onzekerheid bah, of wordt lekker ongesteld of test positief maar niet dat gewacht op niks af. Ik hoop voor je dat je snel zekerheid krijgt.

R_M, succes met klussen volgende week haha, ben ook bezig met ovu testen en die gister en vandaag positief aan, terwijl ik echt ervan uit ging dat hij aankomend weekend pas zou komen.

Dames, weet een van jullie of je altijd twee weken na je eisprong ongi wordt, ik ben altijd om de zes weken ongesteld en zou nu dus 12 november mijn nod hebben. Nu heb ik waarschijnlijk vandaag mijn eisprong gehad zou dit betekenen dat mijn ongi nu ook een week eerder komt?? Of kan het zijn dat je lichaam langzamer is haha en het gewoon een week langer nodig heeft om in de baarmoeder te komen.

Groetjes linda

Hoi Linda,
voor zover ik weet...

Waar jij op doelt is de regel dat de periode van je ei tot je menstruatie elke maand hetzelfde is! Bij de ene vrouw is dit 12 dagen, bij de andere 14 en bij een volgende 16 dagen. Dit gedeelte heet je Luteale fase.

Het eerste deel van je cyclus dat kan per cyclus verschillen. Als je een onregelmatige cyclus hebt dan zit 'em daar het 'probleem.' De ene keer rijptje eitje sneller dan de andere keer.  

Sherina; is het al zover? Zo niet, zou ik toch even bij de huisarts langsgaan. Bij mij was hij na de 34ste begonnen en dat vond ik al lang duren. Al is het alleen maar om even te horen dat alles OK is en dat het niet raar is. Dan ben je misschien weer wat rustiger als je het van een arts hoort...

Meiden, verder is het weer lekker spannend! Al ies het voor iedereen om verschillende redenen. We gaan ervoor!

Liefs
Lucia

hoi meiden ik zit dus ook in de eerste ronde voor een tweede kindje en heb we al meteen ovulatietesten gebruikt en nu blijkt dat ik vandaag mijn ovulatie heb 14 dag na mijn menstuatie na het stoppen met de pil maar mijn vriend en ik hebben noch niet geknuffelt zeg maar en mijn zoon gaat pas om 8 uur naar bed .
nou is mijn vraag zijn we nou te laat ik hoop zo van niet bij de eerste was het meteen ma het stoppen van de pil wel raak toen had ik geen ovu testen gebruikt en toen zei ik voor de grap ook 14 dagen na de menstruatie vandaag is mijn ovulatie dus ik kan nu niet wachten tot 8 uur om het gezellig met mijn mannetje te maken.

groetjes dominique

Hoi meiden,

Even weer een berichtje van mij nog niets hier, ben nu 5 daagjes overtijd en ga morgenochtend een test doen.Ik heb wel het gevoel dat het raak is . De dingen waar ik last van had had ik ook bij mijn zoontje. maarja het gevoel kan soms ook en andere kant op gaan he.
Weten jullie of het beter is sochtends te testen dan smiddags? of maakt het niets uit.

ik laat wat weten hoor morgen

groetjes sandra

Hey Lucia,

Bedankt voor de uitleg, ik teste vanmorgen negatief dus mijn ei is geweest heb hem ook wel gevoeld gister net of ik ongi moest worden heel raar, maar goed we hebben ons best gedaan en nu maar afwachten. Dus inprincipe kan ik dan vanaf de vijfde testen?? Ik blijf het raar vinden want ik ben echt altijd om de zes weken ongesteld ben heel benieuwd. Kan nu niet meer doen dan wachten (dat vind ik de moeilijkste fase)

Hey dominique,

Ik heb geen idee of je te laat bent, maar een positieve test wil zeggen dat je ei tussen de 24 en 48 uur er aan komt, tenminste zo had ik het begrepen. Het is natuurlijk ook zo als je gister of eergister nog geklust hebt er waarschijnlijk binnen nog wel zaadjes zwemmen wat het eitje ook nog kan bevruchten, daarom klussen wij om de dag als we voor een kindje gaan. Manlief vind het niet erg hoor haha.

Hoi Sandra,

Je ochtendurine is sterker dus zal waarschijnlijk ook een dikkere streep op de test laten verschijnen als je zwanger bent. SPANNEND we wachten met spanning hoor op de uitslag. We horen het graag morgen.

Iedereen succes met klussen en het wachten.

Groetjes linda

hoi sandra veel succes met testen morgen ik heb mijn ovulatie nu en nog steeds niet kunnen knuffelen met mijn vriend want we hebben bezoek nu dus nog maar even wachten en als we te laat zijn dan gaan we maar naar de tweede ronde, maar ik hoop toch dat we nog op tijd  zijn vanavond. we komen er over twee weken wel achter.

groetjes dominique

quote: Bloem 25 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-10-2007 20:06:36'));

Nou ik heb vanochtend helaas negatief getest. Als ik volgende week nog niet ongi ben doe ik weer een test en als die ook nog negatief is dan maar ff langs de ha denk ik.We houden nog hoop zolang ik nog niet ongi ben.
De rest succes met de klus week he.

groetjes sandra

OKTOBER

4)
5)
6)
7)
8) Lucia (desiderio75), 32jr, 2e ronde, 1e kindje
9)
10) Marloes 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje
11) Natascha 24 jaar, 2 kindje  
12)
13) R_M, 24 jaar, 5e ronde, 1e kindje
14) natascha 24 jaar 2e kindje 2e ronde na mk,
15)
16)
17) Sindarin 22 jaar, 4e rondje, 1e kindje         Bloem 25 27 jaar, 1e ronde 2e kindje
18)  
19)
20)
21)dong 123, 21 jaar, 2er ronde, 1e kindje
22)  
23)
24) Sandra 29, 2e kindje
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

NOVEMBER

1)
2)
3)
4)
5) Lucia 32jr, 2e ronde, 1e kindje
6)  bootje79, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje
      dominique 24 jaar, 1e ronde, 2e kindje
7)
8) Tara, 26 jaar, 2e ronde, eerste kindje
9) Natalie, 25 jaar, 6e ronde, eerste kindje
10) R_M, 24 jaar, 6e ronde, eerste kindje
11)
12) Linda, 29 jaar, 1e ronde, 5e kindje , Amy, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje
13) Sindarin 22 jaar, 5e rondje, 1e kindje
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER (deze willen we allemaal zien)

Goeiemorgen allemaal!

He Sandra, wat vervelend zeg! Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt, want overtijd zijn maar geen positieve test is echt erg frustrerend!

Dominique, Was het bezoek nog een betje op tijd vertrokken gisteravond? Was er nog tijd over om te knuffelen? Hoop het voor je, maar iid, zaadcellen kunnen wel tot een week overleven, dus je hoeft echt niet op de dag van de eisprong zelf te knuffelen om zwanger te kunnen worden hoor!

Hier is verder niet zoveel te vertellen, zijn lekker aan het knuffelen, en voor de rest is het maar afwachten he!

Liefs Sindarin

Terug
Bovenaan