Zwevende meiden

Zo gister flink er tegen aan gegaan haha, baat het niet schaad het niet. Ik ga wel nog ff door met ovu testen want volgens mij kan het gewoon nog niet, ben altijd om de zes weken ongesteld, dus ga ff kijken wat hij aangeeft de rest van de week.

groetjes linda

Hai Meiden!
Ik ben ZWANGER!!!!!!
vandaag de 5de test gedaan, en deze was wederom positief, het streepje word nu al duidelijker!
Hoe staat het met jullie ervoor? Als het goed is ben ik eind juni (29sste) uitgerekend! Dus dat zal wel juli worden, en ik hoop dat ik dan met jullie op het juli forum kan zitten!!
Sucses allemaal!
GRoetjes dong

Hoi dong en bloem

van harte gefeliciteerd, ik hoop dat ik jullie kan volgen hier nog steeds niets te zien. Ik ga woensdag een test doen als er nog niets is mij man moet weer varen donderdag.Normaal zit ik tussen de 28 en 34 dagen en nu al weer dag 35, dus zo ie zo al 1 dag overtijd als het niet meer is heb ook maanden van 32-33 dagen. We zien wel.
Jereno wat vaker klussen is niet mis he.

Succes allemaal groetjes sandr

He Dong

Wat goed joh! Van harte gefeliciteerd! Echt toppie! Geniet er lekker van meid.

Het is erg rustig hier zeg....Ik ben zelf ook niet zo veel op het forum geweest, had er een beetje de balen van na afgelopen maand....Maar goed, de ongie is weer voorbij dus we gaan er weer vrolijk tegenaan! Ik heb een cyclus van 27/28 dagen, dus mn ei zal zo tussen dag 9 en 16 komen ofzo denk ik. Meestal rond dag 14.

Hoe is het met jullie allemaal? Meer meiden even een dipje? We zakken steeds wel ver weg hoor, als we zelfs al op pagina 3 stonden...haha, nou, tot horens allemaal, ik hoop dat het goed gaat met iedereen, en dat jullie niet te druk zijn met klussen om af en toe even langs te komen hier.

Groetjes, Sindarin

Hey Meiden,

Ja we zakken inderdaad een beetje weg.....

Maar ja ik weet wel waardoor het komt, we hebben het allemaal veel te druk met andere dingen, ha ha ha
Met mij is het namelijk ook erg rustig, ik heb volgende week, mijn vruchtbare week, ga dadelijk mijn eerste ovulatietest doen, omdat ik niet zeker weet wanneer de vruchtbare dag is... en dan kan ik maar beter op tijd beginnen, dan dat het dadelijk wéér te laat is.

Dit is ronde zes, we zijn vanaf Juni bezig. Dus het begint al een beetje te vervelen, dat iedere keer ongesteld worden

Dus we gaan er weer voor, deze periode, flink klussen.... en dan horen jullie het wel over 3, á 4 weken

Nou dames, we horen van elkaar, als er nog tips zijn... dan hoor ik het wel!!!

De groetjes en tot over 3 weekjes.....

Hoi meiden,

zal ook even een bijdrage leveren.

gelukkig lijkt het erop dat mijn cyclus behoorlijk op het rechte pad komt na 2 maanden. Ben hier wel blij om. Gisteren had ik een beetje onsmakelijk verhaal; zie 'wat is dit nu weer HELP!? dd 21.10.07

Toch was mijn ovulatie test gisteravond nog negatief, dus vandaag moet ik toch wel op een toppie zitten denk ik  Kan 'm niet gemist hebben want ben al 6dgan aan het testen.

Gefeliciteerd DONG, ben je er nu wat zekerder van?
We beginnen al aardig te zwangeren op dit forum he?
Ga zo door!

Liefs
Lucia

ha meiden,

allereerst wil ik de gene feliciteren die zwanger zijn helemaal geweldig.

Ik ben nu nog steeds niet ongi. zit nu op 41 dagen,
ik had een test gedaan en daar zag ik en mijn vriend een heel klein streepje op maar wij hadden zo iets van we willen een dikke streep zien anders geloven we het niet ik had die test niet met ochtendurine gedaan dus hadden we besloten om na 2 dagen het met ochtendurine te doen. helemaal niks gewoon geen klein streepje te bekennen. snapte er helemaal niks van. 2 dagen later nog maar een test gedaan en weer helemaal niks.
ik word er echt een beetje gek van moet ik zegen, kan er nu niet meer zo goed tegen.
ik heb ook nogsteeds niet het gevoel dat ik ongi moet worden, en ook niet het gevoel dat ik zwanger ben.

moet wel zegen dat ik zaterdag naar mijn werk reed en dat ik heel erg misselijk werd ik dacht echt ik moet de auto langs de weg zetten op te spugen, maar dat is dan ook het enige,
maar wat zouden jullie doen de gyn bellen, wandt ik mocht na 2 maanden bellen als iik dan nog niet zwanger was of onregelamtig, en pco heb
ik weet nu gewoon niet meer wat ik moet doen,
ik heb wel zo iets van nou laat me dan maar gewoon ongi worden dan kunnen we teminsten weer verder,

nou weer een heel verhaal. hoop snel wat te horen wat jullie zouden doen.

groetjes sherina

Hey Sandra,

Nee hoor een keertje extra klussen is geen straf haha, toch denk ik dat ik mijn eisprong heb want ik heb ook van dat draaderige slijm. Ben heel benieuwd dus we klussen vanavond nog maar ff voor de zekerheid (vind mijn vriend echt niet erg haha).

Dong, super meid lekker een duidelijke test en nou lekker gaan genieten.

Desiderio, misschien is hij wat later en komt hij binnen een paar dagen, ik hoop het voor je, dan kun je gericht gaan klussen.

Sherina, Meid ik heb met je te doen die onzekerheid bah, of wordt lekker ongesteld of test positief maar niet dat gewacht op niks af. Ik hoop voor je dat je snel zekerheid krijgt.

R_M, succes met klussen volgende week haha, ben ook bezig met ovu testen en die gister en vandaag positief aan, terwijl ik echt ervan uit ging dat hij aankomend weekend pas zou komen.

Dames, weet een van jullie of je altijd twee weken na je eisprong ongi wordt, ik ben altijd om de zes weken ongesteld en zou nu dus 12 november mijn nod hebben. Nu heb ik waarschijnlijk vandaag mijn eisprong gehad zou dit betekenen dat mijn ongi nu ook een week eerder komt?? Of kan het zijn dat je lichaam langzamer is haha en het gewoon een week langer nodig heeft om in de baarmoeder te komen.

Groetjes linda

Terug
Bovenaan