Zwevende meiden

He Dong,

Ik heb geen idee, heb geloof ik zelf mn eisprong nog nooit gevoeld. Het schijnt dat het gevoel wel wat langer aan kan houden hoor, er zijn eerst een tijdje krampjes voordat het ei echt 'springt' heb ik begrepen...Ik zou iig voor de zekerheid maar lekker klussen hoor!

Groetjes Sindarin

Ik weet t ook niet zo goed, bent net ongi voor de eerste keer na de pil dus ben benieuwd wat en of ik wat voel.
By the way, denk t nu wel door te hebben hoe t hele proces in z'n werk gaat maar kan alleen het verschijnsel 'innesteling' nog niet plaatsen. Waar hoort dit thuis en wanneer gebeurt dit precies (of niet).

Hoi,

De innesteling is het proces waarbij een bevruchte eicel zich in de baarmoederwand nesteld. Dit kan gepaard gaan met kramp en een kleine bloeding, maar dat hoeft niet. Gebeurt een paar dagen na de bevruchting, de eicel heeft namelijk even nodig om naar de baarmoeder te reizen...

Is het zo duidelijk? Groetjes Sindarin

Hoi meiden,

Jullie moeten niet te veel schrijven hoor haha ik kan het niet meer bijhouden heb een druk huishouden en een drukke baan dusse niet te veel schrijven hoor haha.

Nee hoor geintje helemaal leuk dat er zo geschreven wordt, echt super.

SILKE!!!!! gefeliciteerd meid, dat is snel, hou je ons nog af en toe op de hoogte hoe het met je gaat. Lekker genieten nu voor je het weet zijn de negen maanden weer over.

Desiderio (hoop dat ik het goed heb geschreven) Jammer dat je spijt hebt van het feit dat je je werk voor hebt laten gaan. Je moet maar zo denken alles heeft vast een reden. Ik had de mazzel dat mijn vriend ook graag een gezin wilde en ook een groot gezin.

Wij hebben ook de mazzel dat ik thuis kan werken dat scheelt natuurlijk ook. Ik hoop dat je snel zwanger bent (iedereen natuurlijk).

Groetjes linda

DE ROZE WOLK

OKTOBER

4)
5)
6)
7)
8) Lucia (desiderio75), 32jr, 2e ronde, 1e kindje
9)
10)
11) Natascha 24 jaar, 2 kindje  / R_M, 24 jaar, 5e ronde, 1e kindje
12)
13)
14)
15)
16)
17) Sindarin 22 jaar, 4e rondje, 1e kindje
18)  
19)
20)
21)dong 123, 21 jaar, 2er ronde, 1e kindje
22)  
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

NOVEMBER

1)
2)
3)
4)
5)
6)  
7)
8)
9)
10)
11)
12) Linda, 29 jaar, 1e ronde, 5e kindje
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

hey dames,
heb me even in jullie lijst toegevoegd, ben al een tijdje bezig, maar zit eigenlijk niet echt bij een vast groepje.....

Dit is de 5e ronde, iedere maand is het weer K*T als je merkt dat je ONGI wordt, in het begin is het niet zo erg, maar je begint jezelf er steeds meer op te focussen, JE WIL HET ZO GRAAG !!!
Laatste keer was ik 9 dagen overtijd, wat wilde ik graag ongi worden, want ik testte negatief... en als het dan ook echt komt, kan je wel janken....

Ik voel me nou minder, heb het gevoel dat ik ieder moment ongi ga worden, en we hebben er zo ons best op gedaan, laatste keer (echt voor een goeie geklust ha ha ha)

We spreken elkaar hopelijk gezellig nog eens... xxx R_M

Lieve Sindarin, bedankt voor de snelle en duidelijke uitleg!

Linda, bedankt voor je lieve woorden. Wilde niet meteen 'desperate' overkomen hoor, maar moest t even kwijt. Mijn man wilde ook allang een kindje of meer, maar nu gaan we ervoor. We voelen ons in ieder geval klaar en dat is het belangrijkst toch?

Alle andere meiden, gezellig dat jullie erbij zijn.

Ga nu ook even aan 't werk, maar het is moeilijk niet even te 'zappen' naar deze site aangezien ik op de computer aan t werk ben. Kom er niet vanaf!

Hallo,

Desidero, het belangrijkste is dat jullie er nu klaar voor zijn toch. Dan maakt het niet uit hoe oud je bent, het belangrijkste is dat jullie je kindje ee liefdevol thuis zullen geven. Ik hoop echt voor je dat het snel raak is!

Ik heb net gehoord dat mijn schoonzusje zwanger is, nu 4 a 5 week, en het lijkt me zooooooooooo leuk om smane met haar zwanger te zijn!!! Zoals ik al zei heb ik een goed gevoel over deze maand, dus hoopm het zo! Mijn NOD is pas volgende week helaas, dus moet nog geduld hebben, wordt nu helemaaaaaal moeilijk....

Sorry hoor, moest het even kwijt, ben een beetje opgewonden nu...

Liefs Sindarin

quote: Sindarin reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-10-2007 12:39:12'));

Ga dan maar lekker dichtbij haar zitten, en maar hopen dat t besmettelijk is! hihihi.

We wachten allemaal op goed nieuws volgende week!

Terug
Bovenaan