Zwevende meiden

quote: Sindarin reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-10-2007 09:55:26'));

Wat is het hier stil!!!  

Hier een zenuwepees! Maar heb nog geen nieuws, morgen weer nadat ik geprikt heb. Buikpijn en misselijkheid nog steeds aanwezig. Maar we zien wel.

Het wordt hier wel gezellig he? Leuk dat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten.
Hopen op goed nieuws van de anderen maar, even kijken wie de eerste op de lijst is!
Alle nieuwe meiden WELKOM!!!

He Lucia,

Gelukkig, nog iemand aanwezig!

Morgen ga je bloedprikken toch? Suces hoor, ik duim voor je en ben erg benieuwd naar de uitslag. Krijg je die direct of moet je wachten?
Ik heb ook nog steeds erg last van buikkramp, dus heb nog steeds hoop. Ben alleen wel bang dat de teleurstelling heel groot is als het niet raak blijkt te zijn, want het voelt nu zo goed! Ga er eigenlijk stiekum al wel vanuit dat het gelukt is, stom he....Probeer me wel een beetje voor te bereiden op een teleurstelling, maar dat is erg moeilijk hoor als je lijf je andere signalen geeft! Pfffff, nog 5 dagen (uitgaande van cuclus van 27 dagen, zoals vorige maand, daarvoor was het 28 dagen...) Ik hou het niet meer!

Liefs Sindarin

quote: taartje81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-10-2007 18:48:47'));

Hallo allemaal,

Wat een gezellige boel hier zeg! Wil me graag bij jullie aansluiten.
Zal me even voorstellen. Ik ben Tara en ben 26 jaar. Ben vorig jaar getrouwd en nu zijn we bezig voor ons eerste kindje. Ben vorige maand gestopt met de pil en ben nu weer voor het eerst ongesteld geworden. Dus dit is onze 2e ronde.
Wat ik wel vreemd vind is dat ik helemaal niets merk van dat ik ongesteld ben. Normaal heb ik altijd een beetje buikpijn en last van mijn rug, maar nu helemaal niets.

Groetjes, tara

Hoi Tara!
moet je niet naast mij op de lijst? Je zewgt dat je ongesteld bent, maar je staat bij November. verlies je nog steeds bloed? Bij mij was t gisteren alweer over dus de twijfels zijn er nog steeds...

Groet
Lucia

Hey meiden,

Hier is het goed, ik moet zometeen gaan werken (11:00 - 2000uur)

Ik heb vandaag mijn NOD en ik hoop dat hij ook wegblijft, en dat we over een paar dagen goed nieuws hebben....

Ik heb wel wat last van buikkramp, maar weet niet waar het aan ligt....
Voor de rest voel ik vanalles, maar ja dat heb ik iedere ronde nog gehad, dat ik denk dat ik vanalles voel. Dus ik wacht maar gewoon af.
Heb stiekem afgelopen woensdag al een test gedaan ,maar natuurlijk veeeeeel te vroeg en zoals verwacht negatief, ook erg dom van mij .....

Maar ja, zenuwen he.... ik heb ze niet zo goed in bedwang....

Ik vind het WACHTEN zoooooooooo lang duren, dan denk ik iedere keer, ik zou willen dat ik gewoon NU !!! Ongi werd, dan weet ik 'T tenminste........

Ik hou jullie op de hoogte, duim alsjeblieft voor me mee... dikke kus R_M

He R_M, we begrijpen allemaal hoe je je voelt hoor! Vervelend he, dat wachten. Wanneer ga jij een test doen?

Werk ze!

Liefs Sindarin

Ik wacht nog wel een paar dagen af, vorige maand was ik ook 7 dagen over tijd, en toen dacht ik ook ECHT dat ik in verwachting was, omdat ik vanalles voelde.. .maar helaas vridjags was het toen zo ver...

Ik had me er al zo op ingesteld dat het zo veel indruk maakte dat ik moest huilen, ik BAALDE er enorm van......

Dus deze ronde rustig aan , en afwachten maar, om zo'n momenten te voorkomen....

Ik hou jullie op de hoogte, en ga nu werken, gezellig trouwens om zo met jullie te kletsten meiden !!! GR R_M

quote: R_M reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-10-2007 10:36:04'));

Geeft niks! Ik merk ook dat ik heel erg emotioneel ben. Of het nou komt omdat ik nu geen hormonen meer neem (pil) of om andere redenen...
Mijn man heeft t in ieder geval zwaar te verduren!

quote: jereno schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-10-2007 21:11:43'));

Zweeft er niemand?

Terug
Bovenaan