Zwevende meiden

Hoi Dames,

Wat gezellig dat er weer een paar "nieuwe meiden" bij zijn gekomen. WELKOM allemaal. Ikzelf werk gemiddeld 30 uur per week, maar ik deel mijn eigen tijden in en werk vooral 's avonds. Dat betekent dat ik veel bezig ben maar ik kan op deze manier er wel voor de kids zijn. Soms werk ik overdag ook wel want dat hou je niet tegen maar dan zijn de kids gewoon thuis om me heen dus voor mij perfect.

Mijn vriend heeft een stukadoorsbedrijf en daar doe ik de administratie voor ikzelf heb een webwinkel in babyartikelen, dus dat is ook vanuit huis te doen.

Groetjes linda

(leuk dat de roze wolk ook voller wordt)

Hoi Hoi,

Hier werk ikniet meer sinds dat ik met verlof ging bij ons zoontje.Mijn man is schipper en is 2weken van huis en weer 2weken thuis.Als ik zou gaan werken zou het grootste gedeelte van de centen naar de opvang gaan.Want mijn schoonouders zijn de jongste niet meer dus om hem daar te brengen was ook geen oplossing.
Gelukkig verdient mijn man net zoveel als wij samen verdieden toe ik nog werkt dus hoeft het nu ook nog niet. Zodra niels en een eventueel 2kinds(mocht het lukken) naar school gaan dan zal ik wel weer partime gaan werken.

Groetjes Sandra   mv niels

Goeiemiddag allemaal!
was er even tussenuit, gisteren was mijn computer opeens 'flauwgevallen'.Nu is 'ie gelukkig weer bijgekomen want ik moet mijn hart luchten...

Eergisteren eindelijk ongesteld dus, en vandaag...?Alweer zo goed al over!
En ik ben STRONTMISSELIJK. Zit ik me weer wat in te beelden?

Je hoort wel eens dat iemand zwanger is en dan toch een beetje ongesteld word (ook hier op het forum) maar zou t?

He Desiderio,

Wil je niet te veel hoop geven, maar het zou iid innestelingsbloed kunnen zijn. Waarom gooi je er geen testje tegen aan?

Laat je het ons weten, ben benieuwd!

Liefs Sindarin

Hallo allemaal,

Wat een gezellige boel hier zeg! Wil me graag bij jullie aansluiten.
Zal me even voorstellen. Ik ben Tara en ben 26 jaar. Ben vorig jaar getrouwd en nu zijn we bezig voor ons eerste kindje. Ben vorige maand gestopt met de pil en ben nu weer voor het eerst ongesteld geworden. Dus dit is onze 2e ronde.
Wat ik wel vreemd vind is dat ik helemaal niets merk van dat ik ongesteld ben. Normaal heb ik altijd een beetje buikpijn en last van mijn rug, maar nu helemaal niets.

Groetjes, tara

DE ROZE WOLK

OKTOBER

4)
5)
6)
7)
8) Lucia (desiderio75), 32jr, 2e ronde, 1e kindje
9)
10)
11) Natascha 24 jaar, 2 kindje  / R_M, 24 jaar, 5e ronde, 1e kindje
12) Marloes 23 jaar, 2e ronde 1e kindje
13)
14)
15)sandra 26, 2e kindje
16)
17) Sindarin 22 jaar, 4e rondje, 1e kindje
18)  
19)
20)
21)dong 123, 21 jaar, 2er ronde, 1e kindje
22)  
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

NOVEMBER

1)
2)
3)
4)
5)
6)  bootje79, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje
      dominique 24 jaar, 1e ronde, 2e kindje
7)
8) Tara, 26 jaar, 2e ronde, eerste kindje
10)
11)
12) Linda, 29 jaar, 1e ronde, 5e kindje
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

quote: Sindarin reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-10-2007 14:12:01'));

He Desiderio,

Wil je niet te veel hoop geven, maar het zou iid innestelingsbloed kunnen zijn. Waarom gooi je er geen testje tegen aan?

Laat je het ons weten, ben benieuwd!

Liefs Sindarin

Hoi Sindarin,

ben dus bij de huisarts geweest en zij zei hetzelfde...ze zij ook dat t misschien nog te vroeg was om te kunnen zien met een dhz test dus vrijdag ook bloed prikken. In tussen wacht ik op een goeie plas en kom dan bij jullie terug.

Tot gauw!

Hoi Desiderio,

Wat spannend allemaal zou jij de tweede van onze lijst worden die zwanger is. Hoop dat je snel een goede plas hebt haha. We horen het wel als het zover is. ik zal voor je

groetjes linda

Terug
Bovenaan