Zwevende meiden

Hoi Tara,

Welkom bij de zwevende meiden haha, wat kan je lichaam toch raar doen als je zonder pil of juist aan de pil begint, ik hoop voor je dat je snel zwanger bent.

groetjes linda

Desiderio,

Is het nog niet te vroeg om te testen?? je nod is toch pas 17-10 volgens de lijst, is het dan geen teleurstelling als hij negatief aangeeft.

groetjes linda

quote: jereno reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-10-2007 20:13:17'));

Desiderio,

Is het nog niet te vroeg om te testen?? je nod is toch pas 17-10 volgens de lijst, is het dan geen teleurstelling als hij negatief aangeeft.

groetjes linda

Linda,
mijn NOD was 8-10 en ik dacht dat ik ongesteldwas,maar t heeft maar 2 dagen geduurd. 17-10 is een spannende dag voor SINDARIN!

Lucia

quote: desiderio75 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-10-2007 20:05:20'));

quote: Sindarin reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-10-2007 14:12:01'));

Nou meiden,

negatief hoor! Maar ik heb even op de site van predictore gekeken en volgens hun kan ik het pas op de 12e met een dhz test zien. Dus ga maar vrijdag bloed prikken als ik mij nog naar blijf voelen

Hoe staan jullie ervoor?

Fijne avond!
Lucia

He Lucia,

Wat rot dat de test negatief was, je moet dus nog even in spanning zitten (net als wij allemaal). Ik heb wel goede hoop voor je hoor, ben benieuwd wat de bloedtest laat zien!

Hoe is het met de rest van jullie meiden?

Groetjes Sindarin

O en Tara, welkom natuurlijk, gezellig dat je mee komt kletsen

Hoe staat het met Natascha, R_M en Marloes eigenlijk, ik zie dat het voor jullie helemaaal spannend moet zijn nu! Al nieuws van jullie? We hopen natuurlijk van niet en dat jullie alledrie lekker kunnen testen over een dag of twee...

Ben benieuwd hoe het ervoor staat!!

Terug
Bovenaan