Uitgerekend juni 2026

Gefeliciteerd allemaal!!
Wij zijn ook in verwachting en ontzettend gelukkig en blij. Het is de eerst en ik moet zeggen dat ik het allemaal heel erg spannend vind. 4 november hebben de de eerste echo.
Merk voornamelijk de vermoeidheid en kleine krampen in buik maar vooral onderrug!!

Hoi,

Wat super leuk dit! Ik ben er gister 10
Oktober achter gekomen dat ik zwanger ben! Heel spannend.
Ik ben Plien 31 jaar. Heb nog niet echt symptomen behalve dat ik snel kortademig ben en erg vermoeid. Leuk om dames te volgen die in het zelfde proces zitten!

Vraag je hebben jullie de 1e echo met 7 of 8 weken? :)

Hoi,

Wat super leuk dit! Ik ben er gister 10
Oktober achter gekomen dat ik zwanger ben! Heel spannend.
Ik ben Plien 31 jaar. Heb nog niet echt symptomen behalve dat ik snel kortademig ben en erg vermoeid. Leuk om dames te volgen die in het zelfde proces zitten!

Vraag je hebben jullie de 1e echo met 7 of 8 weken? :)
Wat leuk Pien!

Ik ben Shirley, 32 dus we zitten goed in de buurt!
Ik heb de eerste echo op de 10 weken. Zo bijzonder om te lezen dat we allemaal wat anders ervaren kwa symptomen!

Wij zijn uitgerekend op 15 juni. ons eerste kindje is 4 en de afgelopen 2.5 jaar geprobeerd opnieuw zwanger te worden. Vind het nog moeilijk om er helemaal van te genieten omdat ik ook al een keer een miskraam heb gehad op 6 weken. Als het nu maar blijft zitten komt het helemaal goed. Ik heb het al aan een aantal mensen verteld omdat ik het gewoonweg niet voor me kon houden. Onze dochter vertellen we het na de echo als we zien dat het goed zit. Echt spannend allemaal

Terug
Bovenaan