Hoi, gefeliciteerd allemaal!
Wij zijn er deze week achter gekomen dat wij zwanger zijn van onze tweede.
Wij zijn er deze week achter gekomen dat wij zwanger zijn van onze tweede.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bij ons waren we nog niet zover als jullie maar wel 2 keer pril verloren. Ik voel me momenteel erg onzeker en wordt angstig van krampjes (terwijl ik weet dat ze erbij horen). Vandaag ben ik vrij abrupt naar huis gegaan met het gezin uit de dierentuin omdat ik ervan overtuigd was dat het misging maar na wat rust lijkt er nu helemaal niets aan de hand te zijn. Ik moet het loslaten maar vind dat lastig. Ik hoop dat als ik over 11 dagen de echo heb gehad dat ik er rustiger onder word. We hebben trouwens 1 kindje dat eerder wel semi gezond ter wereld is gekomen via een geplande keizersnede vanwege onvolkomen stuitIk heb misschien een wat confronterende vraag, maar wie weet is er toch een moeder in dezelfde situatie hier.
Vorig jaar mei zijn wij met bijna 28 weken zwangerschap ons zoontje verloren door medische complicaties bij mij. Nu hadden we 2 weken geleden weer een positieve zwangerschapstest in onze handen. Dol gelukkig & blij, maar toch ook heel spannend!
Zijn er hier meer moeders die weer zwanger zijn na het verlies van een kindje? Zo ja, hoe ervaren jullie het om weer zwanger te zijn?
Ik voel deze spanning ook heel erg! Alles duurt lang, ik heb weinig geduld. Zelf heb ik nog geen echo gehad, maar ik weet het ook pas 2 dagenHebben anderen al een echo gehad? Ik heb hem pas met 8 weken, nog 2 weken geduld.. voelt als heel lang! Hoe is het bij jullie met de spanning?